Gå til innhold

Er serien "outlander" bra..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg elsker serien! Spennende, romantikk uten å være klisje, samtidig som den delen av Skottlands historie er ganske tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.5.2019 den 23.32, sofabord skrev:

Ja!!! Hva kan man se i påvente av ny sesong😭

Poldark på NRK.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 23.37, AnonymBruker skrev:

Synes den ble langtekkelig og kjedelig. 

Anonymkode: e173c...98a

Helt enig. Ga den en sjanse etter å ha lest at flere syns den var så bra. Jeg kan like romantiske serier, men denne er langtekkelig og intetsigende. Har sett alle, minus den siste sesongen, men kommer ikke til å se den siste sesongen da serien ikke gir meg noe. Klarer bare ikke å engasjere meg, og det kommer fra en som vanligvis må se ferdig alle seriene jeg starter på. Terningkast 1-2 fra meg. 

Anonymkode: 2cf58...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2019 den 14.45, AnonymBruker skrev:

En fantastisk serie, ja. Men det spørs jo hva du ellers liker. Hvis du trenger lett underholdene «Marvel action» hvor det må skje noe hele tiden for å holde interessen, så er den overhodet ikke å anbefale. Men om man liker god drama, historie, kultur, fantasy, romantikk og sci-fi (da spesifikt tidsreise), så er den absolutt å anbefale! 

Anonymkode: f80f5...cfb

Jeg liker god drama, historie, fantasy og romantikk, men denne serien er elendig. Poenget er å underholde seere, ikke få dem til å kjede seg i hjel. At folk oppfatter en serie som langtekkelig er ikke er bra tegn og dessuten er denne serien svært enkel underholdning.

Anonymkode: 2cf58...6d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket, virkelig elsket første sesong! Andre sesong var dritt. Tredje sesong var ok+. 

Sku jeg ha sett det igjen hadde jeg avsluttet etter første sesong :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt grei, men tidvis ganske langtekkelig og litt kjedelig. 

Anonymkode: d8746...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Hvor går den?

Anonymkode: 469d9...c9d

Netflix

Anonymkode: f8ae1...d00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 23.46, AnonymBruker skrev:

Ekstremt vekslende. Noen episoder er helt fantastiske. Dessverre er den også innimellom utrolig teit, og det gjør det vanskelig å anbefale den helhjertet. For meg ødela de mindre gode delene nok til at jeg ga opp serien.

Anonymkode: 1fb4b...1f5

Dette er jeg litt enig i. Når det er sagt, er det mye å like med serien. Skuespillet er i toppklasse til tider, så nylig de siste to episodene av s2 på nytt og ble helt feid av banen av han som spiller Dougal. Serien er en fest for øyet, stikkord: kostymer og Sam Heughan 😉

Jeg likte de to første sesongene best. Ble overrasket over meg selv, liker vanligvis ikke klissete romantikk, men denne kjærlighetshistorien greide å komme seg under huden selv på meg...

Spoiler

En advarsel er på sin plass; slutten på S1 er ingenting for sarte sjeler!

 

Endret av Helgeline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de første sesongene, men den siste har jeg ikke orket å begynne på. Syntes det ble for mye.

Men som sagt - de første sesongene likte jeg godt og vet om mange som er blodfans enda. Skal nok se siste sesongen også, når jeg går tom for andre ting å se på :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...