Preggo92 Skrevet 11. mai 2019 #1 Skrevet 11. mai 2019 Hei. Jeg er gravid i 4. mnd. og har akkurat blitt dumpet av barnets far💔 Tenker å opprette Tinder-profil, men lurer på om det er greit å bruke bilder fra før graviditeten? Nå har magen begynt å synes godt, og jeg er redd for å skremme bort mannen i mitt liv... Føler meg lost, trenger råd!
frubaluba Skrevet 11. mai 2019 #2 Skrevet 11. mai 2019 Just now, Preggo92 said: Hei. Jeg er gravid i 4. mnd. og har akkurat blitt dumpet av barnets far💔 Tenker å opprette Tinder-profil, men lurer på om det er greit å bruke bilder fra før graviditeten? Nå har magen begynt å synes godt, og jeg er redd for å skremme bort mannen i mitt liv... Føler meg lost, trenger råd! Jeg syns du skal fokusere på deg og den kommende babyen før du går på Tinder som gravid. 30
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #3 Skrevet 11. mai 2019 Right... bra forsøk Anonymkode: 2efec...de2 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #4 Skrevet 11. mai 2019 Gravid eller ikkje, tinder er vell meir pull app enn kjærlighet app. Anonymkode: 91019...26e 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #5 Skrevet 11. mai 2019 Akkurat nå, Preggo92 skrev: Hei. Jeg er gravid i 4. mnd. og har akkurat blitt dumpet av barnets far💔 Tenker å opprette Tinder-profil, men lurer på om det er greit å bruke bilder fra før graviditeten? Nå har magen begynt å synes godt, og jeg er redd for å skremme bort mannen i mitt liv... Føler meg lost, trenger råd! Mitt heteste å eneste tips - dropp det,gir ned 10 hakk å fokuser på deg selv å barnet før du begir deg ut på det her. Tinder er harry nok i utgangspunktet,gravid i tillegg gjør det hele enda verre. Anonymkode: 77fb4...e16 3
chouette Skrevet 11. mai 2019 #6 Skrevet 11. mai 2019 Det er ikke greit å lure "mannen i ditt liv" til å tro du ikke er gravid i hvert fall. 8
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Jeg sier meg enig med frubaluba, og svarer som om dette er et seriøst innlegg. Tinder eller menn generelt bør ikke være din førsteprioritet akkurat nå. Barnet i magen er det som betyr noe, og de aller, aller fleste menn ville nok styrt unna en gravid jente, særlig en tilfeldig jente fra tinder. Du skal tenke på barnet og forberede livet deres sammen, samt finne en ordning med barnefar. Ta denne tiden for deg selv til å oppdatere deg rundt fødsel, barsel og barneoppdragelse og skap et trygt hjem for barnet ditt. Anonymkode: 05f04...0f6 2
Gjest MadameDeRosa Skrevet 11. mai 2019 #8 Skrevet 11. mai 2019 Nei. Ikke sett deg på tinder nå. Vent iallefall til babyen er noen måneder gammel. Du vil ikke komme til å ha overskudd til hverken dating eller å bli kjent med en mann uansett nå. Nå skal du bli kjent med babyen din. Skjønner at det å være gravid og alene kan være ensomt. Jeg var der selv, alene hele graviditeten. Ikke slipp en ny mann inn i livet ditt nå. I verste fall møter du en som er voldelig og slem og skaper problemer for deg og den lille. Det vil du ikke. Målet ditt nå er et rolig, stabilt hjem som du tar imot babyen i og skap deres lille familie først. Når babyen er gammel nok til barnevakt i et par timer, kan du så smått begynne å tenke på å treffe noen og date. Du har god tid.
SemperFi Skrevet 11. mai 2019 #9 Skrevet 11. mai 2019 Hadde jeg vært på tinder og funnet ut av at hun var gravid, hadde jeg ikke sveipet ja. Hadde jeg funnet ut av graviditeten, hadde jeg nok endt det. Fokuser på deg selv og barnet.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #10 Skrevet 11. mai 2019 Du kommer ihvertfall til å skremme bort mannen i ditt liv hvis du sjekker han opp mens du er gravid med en annen. Konsentrer deg om graviditeten, jeg kan love deg av erfaring at du ikke vil ha tid til deg selv en gang de første månedene etter at babyen er født. Anonymkode: 30f36...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #11 Skrevet 13. mai 2019 Jeg er ikke på tinder, men hadde jeg vært det hadde jeg avist ei som var 4 mnd på vei på flekken. Anonymkode: 58d40...b47
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #12 Skrevet 14. mai 2019 Hadde jeg møtt en jente og ikke vist at hun var gravid hadde jeg blitt skuffet. Jeg hadde heller aldri verden giddet å møte ei som var gravid heller. Anonymkode: c166b...957
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #13 Skrevet 14. mai 2019 Jeg møtte min mann da jeg var gravid, vi er gift på 10 året😁 Anonymkode: a47ce...9a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå