Gå til innhold

Sende en melding eller ikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr fra Tinder som jeg datet i ca 2 måneder. Jeg likte han veldig godt og fikk også inntrykk av at han likte meg, men han var ikke klar for å binde seg og hadde fortsatt lyst til å treffe andre. Jeg avsluttet derfor forholdet fordi jeg ikke var komfortabel med tanken på at han også møtte andre og hadde sex med andre. 

1 måned senere tar han kontakt igjen og sier at han bare vil være sammen med meg. Jeg sier først nei til å treffe han igjen, men han gir seg ikke og jeg går etterhvert med på å treffes igjen. Daten vi har da er kjempehyggelig og jeg føler at vi er på nett. Vi treffes igjen noen dager etter, men da er han plutselig annerledes... vanskelig å prate med og oppfører seg faktisk litt respektløs ovenfor meg. Vi lager en løs avtale på å treffes senere den dagen. Jeg hører ingenting fra han, men tar kontakt og spør om han vil møtes. Han sier han er sliten og har bare tenkt til å gå og legge seg. Greit nok tenker jeg, er ganske sliten selv. Senere på kvelden sender han meg et rødt hjerte. Så går det en uke uten at jeg hører noe fra han.. jeg sender en melding og spør om han vil treffes, det kunne han ikke fordi han var i Oslo og skulle være der i påsken. Etter dette har det vært total stillhet. Jeg har ikke hørt noe fra han på 3 uker og det er 5 uker siden vi sist møttes... nå begynner jeg faktisk å bli litt bekymret for om det har skjedd noe med han eller om han faktisk bare har ghostet meg. Men samtidig er jeg liksom for stolt til å være den første som tar initiativ igjen. Så spørsmålet er om jeg skal ta kontakt på nytt eller bare glemme han?? Det er 9 år siden jeg sist var singel og merker jo at ting er veeeldig annerledes i datingverdenen nå. Ghosting var jo ikke vanlig før, men lurer på om d er det jeg er blitt utsatt for... og vil ikke tape ansikt på å ta kontakt igjen. Samtidig så lurer jeg jo veldig på hva som har skjedd! What to do...? 

Anonymkode: caff8...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gidder du å forholde deg til slik usikkerhet?

JEG hadde ikke giddet....

Anonymkode: 7dbb2...885

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal drite i han og komme deg videre. Neste gang han tar kontakt - ikke svar. Ghost han tilbake for han er ikke verdt en dritt!

Anonymkode: ad566...f1e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Heter han noe på P?

Anonymkode: b2961...6fc

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter han noe på P?

Nei... 😅

Anonymkode: caff8...9b3

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heter han noe på P?

he-he!! Alt for mange paranoide mennesker her som tror de dater samme mann!! Det må jo bety at det er masse menn som er slik som dette...

Nei, ts: Han er nok ikke syk eller død eller noe, han har nok bare nok med livet sitt. Hvis du trenger noe mer enn det han kan gi deg, synes jeg du bør droppe hele han. Du kan godt sende en melding der du skriver at du nå ser at dere går videre hver for dere og at du ønsker han lykke til. Men det er, som du sier selv, ikke nødvendig. Det har blitt vanlig å bare gå videre når man ikke er intr i å fortsette... Synd, men dessverre vanlig.

Anonymkode: e81d5...123

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...