Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke verdens største problem dette altså, men jeg takket ja til en kaffedate med en mann som jeg vet av via bekjentskaper. Jeg fikk kalde føtter da han ble litt masete i forkant av daten og han inviterte meg på en helaften istedenfor kaffe til slutt. Han brukte «koseord» i meldingene og dette synes jeg var creepy. Vi kjenner ikke hverandre, kun vekslet noen ord tidligere. Jeg tok en spansk en og sa jeg hadde møtt en mann i mellomtiden som det klaffet godt med og skulle på date med han.  Han skrev at han var skuffet, men ønsket meg lykke til og at han var åpen for en date hvis det skulle vise seg å ikke klaffe med daten.

Noen uker etterpå fortsetter han med «masingen»og spør meg om hvordan daten gikk? Er det bare meg eller er dette ganske frekt? Jeg veksler imellom å svare at det har ikke han noe med eller å unngå å svare. Jeg vil nødig såre han, sikkert en snill fyr, men noen menn må muligens får klar beskjed før de skjønner tegningen. 

Anonymkode: ebee1...bc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan er det frekt av han å spørre hvordan daten gikk når han tydelig er interessert i deg og vil ta deg med ut om det ikke fungerte med det han trodde var en annen? 

Jeg forstår at det du opplever som masing og å bruke "koseord" (du sier ikke hva de er, men regner med det er ord du forbinder med annet) kan bli for mye for deg, men da må du avvise han ordentlig -eller i det minste si ifra om dine opplevelser av det hele og hvordan du ikke liker det.

Endret av annebanane
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det oppleves masete for meg, men skyldes sikkert at jeg av hensyn til hans følelser tok en spansk en. Men jeg hadde jo tatt kontakt hvis jeg var interessert i en date med han.  Koseordene er ord du bruker til en kjæreste, ikke til en person du ikke kjenner. 

Anonymkode: ebee1...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Haha, lett tilbakestående fyr altså 

Anonymkode: 3ca34...b9a

Skrevet

Si at du ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Han vil nok forstå dette og kan gå videre med sitt liv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk med en spansk en. Du må si rett ut ærlig at du vil ikke noe mer med han 

Anonymkode: 407d4...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Det er så ufattelig mange sånne menn at jeg gir snart opp. Jeg har begynt å være ærlig og blir faktisk irritert når de bruker slike koseord, jeg sier rett ut at det er forferdelig turnof. Hva tror dem om meg liksom? At jeg lar meg lure av slikt kvalmt piss fra noen jeg ikke kjenner?? At jeg er så "billig" at jeg syntes dét er sjarmerende fra en jeg ikke har noe relasjon til? Det viser hvor ekstreeeeemt desperate de er.! HUFF Å HUFF. 

Anonymkode: 3fed4...9ff

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, SemperFi skrev:

Si at du ikke er interessert i noe mer enn vennskap. Han vil nok forstå dette og kan gå videre med sitt liv. 

Hvorfor skal hun måtte love bort vennskap til en fyr hun synes er creepy og ikke liker? 

Anonymkode: c168b...54c

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun måtte love bort vennskap til en fyr hun synes er creepy og ikke liker? 

Hvor mange kommer du over som sier at vi lar dette bare være vennskap som forblir vennskap? 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SemperFi skrev:

Hvor mange kommer du over som sier at vi lar dette bare være vennskap som forblir vennskap? 

Tro meg, vi kvinner har ikke anledning til å love bort ting vi ikke kan eller ønsker å holde. Det kan være farlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...