Gå til innhold

"Eksen" til venninnen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet dette er et sensitivt tema for mange. Men jeg har tidligere klint med eksen til en fjerne venninne og sovet i samme seng som han. Vi har ikke hatt sex, og det er ingenting mellom oss nå. Jeg er usikker på om de bare datet, eller var sammen. Deres relasjon varte i noen måneder på starten av videregående. Vi er alle nå i slutten av 20-årene. Og med fjern venninne mener jeg at vi aldri snakker og møtes kanskje 1 gang i året. Vi har aldri vært veldig nære venninner. Hadde det vært en nær venninne hadde jeg aldri gjort noe lignende. 

Er dette innafor? 

Anonymkode: 9e426...7ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er et sensitivt tema for mange. Men jeg har tidligere klint med eksen til en fjerne venninne og sovet i samme seng som han. Vi har ikke hatt sex, og det er ingenting mellom oss nå. Jeg er usikker på om de bare datet, eller var sammen. Deres relasjon varte i noen måneder på starten av videregående. Vi er alle nå i slutten av 20-årene. Og med fjern venninne mener jeg at vi aldri snakker og møtes kanskje 1 gang i året. Vi har aldri vært veldig nære venninner. Hadde det vært en nær venninne hadde jeg aldri gjort noe lignende. 

Er dette innafor? 

Anonymkode: 9e426...7ce

Jeg ville sjekket med henne først. Bare så du er sikker på at du ivaretar vennskapet oppi dette. 

Anonymkode: 34640...d23

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er innafor og du skal ikke si noe om det til henne. 

Anonymkode: 4e493...01e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...