Gå til innhold

"Eksen" til venninnen min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet dette er et sensitivt tema for mange. Men jeg har tidligere klint med eksen til en fjerne venninne og sovet i samme seng som han. Vi har ikke hatt sex, og det er ingenting mellom oss nå. Jeg er usikker på om de bare datet, eller var sammen. Deres relasjon varte i noen måneder på starten av videregående. Vi er alle nå i slutten av 20-årene. Og med fjern venninne mener jeg at vi aldri snakker og møtes kanskje 1 gang i året. Vi har aldri vært veldig nære venninner. Hadde det vært en nær venninne hadde jeg aldri gjort noe lignende. 

Er dette innafor? 

Anonymkode: 9e426...7ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dette er et sensitivt tema for mange. Men jeg har tidligere klint med eksen til en fjerne venninne og sovet i samme seng som han. Vi har ikke hatt sex, og det er ingenting mellom oss nå. Jeg er usikker på om de bare datet, eller var sammen. Deres relasjon varte i noen måneder på starten av videregående. Vi er alle nå i slutten av 20-årene. Og med fjern venninne mener jeg at vi aldri snakker og møtes kanskje 1 gang i året. Vi har aldri vært veldig nære venninner. Hadde det vært en nær venninne hadde jeg aldri gjort noe lignende. 

Er dette innafor? 

Anonymkode: 9e426...7ce

Jeg ville sjekket med henne først. Bare så du er sikker på at du ivaretar vennskapet oppi dette. 

Anonymkode: 34640...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er innafor og du skal ikke si noe om det til henne. 

Anonymkode: 4e493...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...