Gå til innhold

Kompisen til samboeren min er utro


Emma89

Anbefalte innlegg

Hei.

Nå søker virkelig råd her hos dere. Grunnen til at jeg kjenner meg så forbannet er at jeg vet noe jeg ikke skal vite om. 
La meg ta dette fra starten, så kommer jeg rakt til poenget. 

Jeg og samboeren min har hatt det litt opp og ned det siste året, og jeg har alltid følt at det har vært noe grums med han. Jeg gjorde noe dumt, jeg gikk inn på facebooken hans og så en del ting som jeg ikke skulle sett. Han er klar over at det han har gjort ikke har vært greit og jeg er også klar over at jeg aldri skulle gått inn på facebooken hans. Vi har dog vært i terapi flere ganger og i dag har vi det bedre enn da vi ble forelsket. Vi har det rett og slett perfekt. Heldigvis!!!! 

Men, i de meldingene som jeg leste så fant jeg nakenbilder av samboeren til kompisen hans. Kompisen spurte i tillegg samboeren min om å få av både meg og av eksen. Heldigvis har samboeren min litt vett i hodet enn å sende slike bilder. Han har heldigvis ingen av meg, men han skrev til kompisen sin at han hadde to av eksen sin, men han ville ikke sende. Han kunne få se dem istedenfor. Ja, dette har vi tatt opp i terapi, og han har slettet alt av bilder. Eksen hans skal ikke utleveres til andre da de er sendt til han i fortrolighet den gang de var sammen. Dette er 10 år gamle bilder og vi har vært sammen i fire år. Og han hadde glemt at han hadde dem frem til kompisen spurte om bilder. 
Kompisen hans sendte flere bilder av samboeren sin i ulike stillinger (naken). Jeg er så sint på meg selv som så dette, men veldig glad fordi jeg fikk tatt samboeren min på fersken i å sende litt grumsebilder av seg selv til en felles venninne av dem. Han har aldri vist noe av seg selv, men de var på kanten. Jeg ba samboeren min sende mld til denne felles venninnen om unnskyldning for at han sendte bilder. Det føler jeg var på sin plass. Men kompisen hans har både pult henne og sendt henne dickpicks fordi hun også sender slike bilder tilbake. Og dette ble vel fristende for samboeren min siden kompisen hans ba min samboer om å legge henne til siden hun sendte nakenbilder av seg selv. Han fikk aldri noen tilbake,da. Må le litt sånn sett...... ;)  Nesten litt kleint! 

Kompisen hans har som sagt dame. Han driver og sender dickpicks og har vært pult henne. Han og samboeren har vært sammen i mange, mange år og de har i dag et barn på ca 3 år.....

HVA SKAL JEG GJØRE?! Jeg har sagt at samboeren min skal snakke med kompisen sin om at dette ikke er helt innenfor og at han og jeg har ordnet og samtidig oppfordre han til å være ærlig med samboeren sin (de er forlovet)....
Men, det skjer liksom aldri noe. Og jeg treffer disse to menneskene siden de er et vennepar av oss. Jeg føler meg så forbannet slem, stygg og ekkel som går rundt og vet dette samtidig som hun tror at de to har det fint sammen. 

Hjelp meg!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortell henne det du vet. Har du også lagret bildebevis som du kan vise henne?

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er fristende å avsløre utro hunder, men tenk nå over hva du faktisk prøver å oppnå her. Hvorfor vil du eventuelt si det til samboeren hans? Er det egentlig din sak? Du kan risikere å bli blandet inn selv. Vil du virkelig det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortell henne det du vet. Har du også lagret bildebevis som du kan vise henne?

Anonymkode: 3ca23...fd2

Jeg har ikke bildebevis, men jeg kan fortelle i detalj hvordan bildene ser ut. Og sitere samtalen de hadde mellom seg. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, jabx skrev:

Klart det er fristende å avsløre utro hunder, men tenk nå over hva du faktisk prøver å oppnå her. Hvorfor vil du eventuelt si det til samboeren hans? Er det egentlig din sak? Du kan risikere å bli blandet inn selv. Vil du virkelig det?

Samboeren hennes* mente du vel? Jeg vil vite hva jeg skal gjøre. Tror du virkelig det er kjempekult å treffe både han og henne? De over over 30 år. Såpass til vett i skallen burde samboeren hennes ha. Jeg har snakket med min samboer som sier han skal snakke med han... Men, det skjer ingenting! Ja, men da blir jeg blandet inn og det er min sak siden de to har tullet med samme felles venninne. Og den venninna har også en samboer. Jeg fatter ikke hva folk driver på med. Og denne venninnen inviterte også meg til å synge i 30 års dagen hennes. Jeg uviten om hva som hadde skjedd. Og jeg er fryktelig sint fordi hun ikke hadde vett til å fortelle meg hva samboeren min hadde gjort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Emma89 skrev:

Jeg har ikke bildebevis, men jeg kan fortelle i detalj hvordan bildene ser ut. Og sitere samtalen de hadde mellom seg. 
 

Jeg ville absolutt ha fortalt henne det du vet.

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville absolutt ha fortalt henne det du vet.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Hvordan skal jeg gå frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu på det!

Dersom DU var HENNE? Ville du at hun skulle fortalt deg?

Jeg synes det er grei skuring! JEG ville visst! Og jeg hadde blitt sur dersom jeg fikk vite at folk visste, men at ingen sa noe!

Så det er jo bare å si at du vil fortelle henne noe, og at du har vært usikker på om det var riktig og at det selvsagt ikke er din bissniss, men DU hadde villet visst!

Anonymkode: db790...170

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snu på det!

Dersom DU var HENNE? Ville du at hun skulle fortalt deg?

Jeg synes det er grei skuring! JEG ville visst! Og jeg hadde blitt sur dersom jeg fikk vite at folk visste, men at ingen sa noe!

Så det er jo bare å si at du vil fortelle henne noe, og at du har vært usikker på om det var riktig og at det selvsagt ikke er din bissniss, men DU hadde villet visst!

Anonymkode: db790...170

Selvfølgelig ville jeg visst!! Herlighet. Jeg hadde vært evig takknemlig!! Jeg skal ta dette opp med samboeren igjen, for jeg har nevnt at jeg kommer til å ta det opp med henne om han ikke tar affære snart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emma89 skrev:

Selvfølgelig ville jeg visst!! Herlighet. Jeg hadde vært evig takknemlig!! Jeg skal ta dette opp med samboeren igjen, for jeg har nevnt at jeg kommer til å ta det opp med henne om han ikke tar affære snart.

Hvis samboeren din snakker med kompisen sin og oppfordrer kompisen til å fortelle sin forlovede om hva han har gjort, så kan du ikke vite om kompisen forteller sin forlovede dette. Jeg ville gått rett til henne og sagt det.

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emma89 skrev:


HVA SKAL JEG GJØRE?! Jeg har sagt at samboeren min skal snakke med kompisen sin om at dette ikke er helt innenfor og at han og jeg har ordnet og samtidig oppfordre han til å være ærlig med samboeren sin (de er forlovet)....
Men, det skjer liksom aldri noe.
Og jeg treffer disse to menneskene siden de er et vennepar av oss. Jeg føler meg så forbannet slem, stygg og ekkel som går rundt og vet dette samtidig som hun tror at de to har det fint sammen. 

Hjelp meg!! 

 

21 minutter siden, Emma89 skrev:

Selvfølgelig ville jeg visst!! Herlighet. Jeg hadde vært evig takknemlig!! Jeg skal ta dette opp med samboeren igjen, for jeg har nevnt at jeg kommer til å ta det opp med henne om han ikke tar affære snart.

Jeg tror ikke at samboeren din kommer til å ta det opp med kompisen. Og uansett om du ber samboeren om å gjøre det, så kan du ikke stole på at kompisen forteller forloveden om det han har gjort. Kamerater beskytter ofte hverandre også så...Det aller beste er at du tar affære og at du snakker med henne, og at du gjør det snart.

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis samboeren din snakker med kompisen sin og oppfordrer kompisen til å fortelle sin forlovede om hva han har gjort, så kan du ikke vite om kompisen forteller sin forlovede dette. Jeg ville gått rett til henne og sagt det.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Men, hvordan går en frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emma89 skrev:

Men, hvordan går en frem?

Ta kontakt med henne og avtal å møt henne og fortell henne det du vet.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med henne og avtal å møt henne og fortell henne det du vet.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Ok. Tusen takk. Skal jeg informere samboeren min om at jeg snakker med henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Emma89 skrev:

Ok. Tusen takk. Skal jeg informere samboeren min om at jeg snakker med henne?

Det ville ikke jeg ha gjort. Fordi da sladrer han kanskje til kameraten om at du skal snakke med henne. Og kameraten kan finne på noe krøll.

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis samboeren din ikke har slettet de avslørende meldingene, kanskje du kunne tatt bilde av de meldingene og vist til henne?
Ikke si til samboeren din at du skal gjøre det da.

Anonymkode: 3ca23...fd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke jeg ha gjort. Fordi da sladrer han kanskje til kameraten om at du skal snakke med henne. Og kameraten kan finne på noe krøll.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Ok :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis samboeren din ikke har slettet de avslørende meldingene, kanskje du kunne tatt bilde av de meldingene og vist til henne?
Ikke si til samboeren din at du skal gjøre det da.

Anonymkode: 3ca23...fd2

Han har slettet samtalen. Men det visste jeg siden jeg ba han slette bildene. Så han slettet hele samtalen istedenfor. Men jeg kan beskrive i detalj bilder og hva som sto i den samtalen :) Så det blir ikke noe problem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at du har snoka, du har faktisk lest fortroelige samtaler samboeren din har hatt. Synes det er mye verre enn å bare "inn å kikke" på hvem samboer snakker med om det er jenter du ikke kjenner feks. Men å faktisk lese hele samtaler han har med en kompis...Wow. Utrolig frekt uansett hva du fant ut.

Anonymkode: 800df...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke nok med at du har snoka, du har faktisk lest fortroelige samtaler samboeren din har hatt. Synes det er mye verre enn å bare "inn å kikke" på hvem samboer snakker med om det er jenter du ikke kjenner feks. Men å faktisk lese hele samtaler han har med en kompis...Wow. Utrolig frekt uansett hva du fant ut.

Anonymkode: 800df...f5e

Utrolig frekt? Du vet ikke helt hva du svarer på her. Samboeren min har holdt mye skjult for meg og løyet en god del. Vi har et barn sammen og han fikk flere muligheter til å fortelle meg hva som foregår. Vi har i terapi flere runder fordi det gang på gang kom frem nye ting. At jeg snoket er jeg evig glad for. Takk GUD for at jeg fant ut alt og fikk ryddet opp i forholdet vårt som i dag ikke kunne blitt bedre. Jeg skal ha familien min. Og jeg tolererer dessverre ikke mye tull! Å gå bak ryggen min fordi vi har hatt et litt heftig år pga en syk datter som har krevd oss alt hvor vi aldri fikk muligheten til å pleie oss to som kjærester, og at han da prøver og finne litt spenning på andre kanter, og pga min snoking så fant jeg ut akkurat det jeg måtte vite. Og i tillegg fant jeg ut hva kompisen hans drev på med. Takk for at jeg har antenner som sier fra når noe er galt. Og takk for at jeg fikk fikk tilbake mannen min og at forholdet vårt kommer til å vare livet ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...