Gå til innhold

Han er bare 25


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og kvinne, og forelsket i en kar på 25. Jeg har aldri vært betatt av noen som er yngre enn meg. 

Noen der ute som er sammen med en yngre mann, hvor dette fungerer greit? Skulle ønske jeg turte å satse på han og se om det kunne vært noe. Vi kommer så godt overens i hverdagen. Og... håper han er interessert i meg og, men det virker slik.

Anonymkode: f0949...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har aldri vært sammen med en mann som har vært eldre enn meg. Det har variert fra 3-12 år yngre, og det har fungert i alle tilfellene. Det har aldri vært aldersforskjellen som har vært årsak til brudd. Føler du at dere er på ca samme sted mentalt og i livet? I så fall er alderen bare et tall. Legg bort tankene om "feil vei" og nyt forelskelsen! :)

Anonymkode: 0e0a7...392

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri vært sammen med en mann som har vært eldre enn meg. Det har variert fra 3-12 år yngre, og det har fungert i alle tilfellene. Det har aldri vært aldersforskjellen som har vært årsak til brudd. Føler du at dere er på ca samme sted mentalt og i livet? I så fall er alderen bare et tall. Legg bort tankene om "feil vei" og nyt forelskelsen! :)

Anonymkode: 0e0a7...392

Takk. Ja, det er vi absolutt, samtidig som vi er på ulike sted i livet. Men, det finner man jo sånn sett ut av om man prøver å bli kjent på den måten. :)

Anonymkode: f0949...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 og er sammen med en på 27. I starten synst jeg det var rart, og prøvde å fornekte følelsene jeg hadde for han. Tenker ikke over aldersforskjellen i det hele tatt. 

Anonymkode: 1651a...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 29 og han er 25, det er vel ingen aldersforskjell å tenkje over. Så lenge de vil det samme så er det no berre å køyre på. Lukke til og ikkje lag eit problem der det ikkje er noko problem.

Anonymkode: baceb...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat samme alder på meg og min, jo!

Jeg brydde meg ikke, han er en voksen mann og det er bare 4 år. Angrer ikke en plass, han gjør meg så glad og er superromantisk! Men jeg var så betatt fra dag 1 at det var umulig å tvile for meg.

Anonymkode: 65c6d...bce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke fikk vite hans alder, ville det ha vært et problem da? Nei? ok, kjør på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan dette være et problem i det hele tatt ? Dere er så og si like gamle. Skjønner ikke hvorfor du lager problemer av ikke noe.

Anonymkode: 5745a...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...