frubaluba Skrevet 12. mai 2019 #21 Skrevet 12. mai 2019 Jeg hadde tinder i en måned, kjøpte til og med tinder gull for å slippe og sveipe. Fant han jeg dater nå, men blir det slutt, så er ikke tinder noe for meg lenger og kommer til å slette appen.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2019 #22 Skrevet 12. mai 2019 På 11.5.2019 den 0.03, Duftavsommerregn skrev: Aldri vært der, og skal aldri inn der heller! Date med hjelp av nettet er like godt som alt annet, men ikke Tinder og det kjøttmarkedet der. Er bare ute etter en relasjon som kan ende i noe varig om man passer sammen. Tinder er "Red light" distriktet på nettet kan det virke som. Og der finner man ikke en livspartner. Hvordan vet du det her, om du ikke har prøvd tinder en gang? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig jeg møtte forresten min samboer/forlovede på tinder ❤ så syns det er trist om folk tenker at det bare er søppel på tinder, å ikke mulig å treffe noen for seriøst forhold der. men ja ts, ikke alle single er på tinder. Men det beste er nok om du spør mannen det gjelder rett ut, om han er singel. Så slipper du å gå å lure Anonymkode: ceb5c...a08 1
Duftavsommerregn Skrevet 13. mai 2019 #23 Skrevet 13. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du det her, om du ikke har prøvd tinder en gang? Spør bare fordi jeg er nysgjerrig Har et par kamerater som kjører løpet Og de forteller litt av hvert. Det samme gjør mange andre man snakker med rundt omkring. At det er unntak er helt sikker sant også, men da må man nesten vurdere om man vil utsette seg for dette eller ikke, for å finne akkurat dette. Et valg man tar.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #24 Skrevet 13. mai 2019 Ja, selvsagt finnes det. De fleste, vil jeg annta. Var selv singel i mange år, uten å noensinne innstalere Tinder. Anonymkode: e5b81...271
Caipiroska Skrevet 13. mai 2019 #25 Skrevet 13. mai 2019 Jeg vet om flere, kommer selv aldri til å havne på tinder. Prøvde i 2 minutter og velger heller å være singel for alltid istedet 😅 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #26 Skrevet 13. mai 2019 Er over 30 og har vært på tinder. Men fått nok av oppførselen til damene der inne. Traff mange hyggelige, men mesteparten hadde ikke folkeskikk. Satser på å finne en bra dame i det virkelige liv. Anonymkode: c2406...6ea
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2019 #27 Skrevet 13. mai 2019 9 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Har et par kamerater som kjører løpet Og de forteller litt av hvert. Det samme gjør mange andre man snakker med rundt omkring. At det er unntak er helt sikker sant også, men da må man nesten vurdere om man vil utsette seg for dette eller ikke, for å finne akkurat dette. Et valg man tar. Den kan jeg se. jeg bare syns det ble så svart hvitt med at det finner man ikke en livspartner, jeg fant nå i alle fall min, og jeg kjenner et par andre også som fant sin der. Anonymkode: ceb5c...a08
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #28 Skrevet 14. mai 2019 Så godt å lese det dere skriver. Jeg er selv singel kvinne og har fått inntrykk av at det er på tinder man møtes for tiden. Har vært av og på på tinder en stund men fikk litt bakoversveis av det hele. Jeg begynte å tro at tinder var det eneste alternativet til å finne noen og det gjorde meg deppa. Men nå føler jeg meg bedre ettersom jeg vet det er flere "normale" der ute Anonymkode: 6eb6c...e7d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #29 Skrevet 14. mai 2019 Har aldri vært på tinder. Var heller ikke på leting etter kjærlighet. Før den plutselig sto foran meg. Kvinne 33 Anonymkode: 00cda...e7f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #30 Skrevet 14. mai 2019 Voksen mann. Ikke vært på Tinder. Hørt for mye negativt. Virker ikke som noe "sted" jeg vil like. Anonymkode: fed37...f28
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2019 #31 Skrevet 14. mai 2019 Er du mann og veldig kjekk, så er tinder noe for deg. Er du som "snittet" får du kanskje 1 match pr 1000 person du sveiper. Jeg var på tinder meng gav opp fant like lite damer som singel uten Tinder. Så konklusjonen er: Er du mann og ikke pen, så er det ikke vits å date … Anonymkode: e69ed...8bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå