Gå til innhold

Er dette dumt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og ei venninne skal ta noen drinker på byen i morgen. I den anledning er det en gutt jeg er litt interessert i, vi prater litt sammen, 

Men er det dumt å spørre han om han kunne tenke seg å møte oss i morgen på byen for et par øl?

Anonymkode: c461b...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dumt ja!

Anonymkode: 9001f...9df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller bedt han ut på tomannshånd. Be han gjerne ut, men ikke ha med deg noen andre. Ha fokuset på han, og unngå forstyrrelser som f.eks venninnen din blir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg. Kanskje først og fremst overfor venninna di som sikkert gleder seg til en jentekveld. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og ei venninne skal ta noen drinker på byen i morgen. I den anledning er det en gutt jeg er litt interessert i, vi prater litt sammen, 

Men er det dumt å spørre han om han kunne tenke seg å møte oss i morgen på byen for et par øl?

Dette skjer et par tusen ganger hver dag. Høres helt nydelig ut. At du ikke er alene, men med en venninne, gjør det mer avslappet for alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Dette skjer et par tusen ganger hver dag. Høres helt nydelig ut. At du ikke er alene, men med en venninne, gjør det mer avslappet for alle. 

Jeg tenkte det samme. Helt uformelt, viser at jeg setter pris på han som person. Vi ser hverandre jo utenom også. Så kan relasjonen utvikle seg.

Men tenker jeg dumt?

TS

Anonymkode: c461b...b80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men tenker jeg dumt?

Nei. Helt normalt. Hadde jeg vært mannen, hadde jeg bare blitt glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Jadzia skrev:

Ja det synes jeg. Kanskje først og fremst overfor venninna di som sikkert gleder seg til en jentekveld. 

Tenkte å be han komme ut sånn etter vi har hatt noen timer på byen sammen. Men kanskje jeg tenker dumt, siden nå tenkte jeg ikke hva venninnen min tenkte. Men vi møtes jo og er sammen fra ettermiddagen. Eller tenker jeg faktisk dumt?

TS

Anonymkode: c461b...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å be han komme ut sånn etter vi har hatt noen timer på byen sammen. Men kanskje jeg tenker dumt, siden nå tenkte jeg ikke hva venninnen min tenkte. Men vi møtes jo og er sammen fra ettermiddagen. Eller tenker jeg faktisk dumt?

TS

Anonymkode: c461b...b80

Jeg ville i alle fall avklart det med venninna di først. Jeg hadde blitt skuffet dersom jeg trodde jeg skulle på venninnekveld hele kvelden, og så legger venninnen min andre avtaler samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett ikke dumt. Det er bare hyggelig. Det er gledelig for ham og bli spurt. Så da må du absolutt gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Clefable skrev:

Jeg ville i alle fall avklart det med venninna di først. Jeg hadde blitt skuffet dersom jeg trodde jeg skulle på venninnekveld hele kvelden, og så legger venninnen min andre avtaler samtidig. 

Vi skulle egentlig være med en gutt til, men han ble syk så jeg håper hun synes det er hyggelig å møte en annen. Skal passe på å ta vare på henne hele kvelden.

TS

Anonymkode: c461b...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre et dumt spørsmål? Jeg og denne gutten har ikke truffet på hverandre mer enn en håndfull ganger, men streifes i samme miljøene pga felles hobbyer.

Men tar det seg best ut om jeg spør han på forhånd om han vil møte oss, eller skal jeg heller gjøre det mens vi er på byn?

TS

Anonymkode: c461b...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...