Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om venner som svarer deg veldig kort? Uansett om du spør personen om noe eller forteller noe selv til personen, så får du kun et kort svar tilbake. 

Anonymkode: 19f9d...d25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At det er noe i veien, at noe har skjedd. 

Anonymkode: 1e4b5...7bf

Skrevet

Tenker ikke noe om det. Jeg gjør det selv noen ganger, særlig om jeg har en dårlig dag eller stresser med noe. Tenker ikke noe om det. Selvfølgelig kommer det også an på hva som blir skrevet og hvor viktig det er med svar.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi noen ganger har den vennen enten nevnt den tingen for tusende gang den uken,  eller så er det gjentagende problem eller samtale. Da orker jeg ikke å svare noe mer og svarer kort. Men er det en ny ting så er jeg nok bare ikke helt til stede og er sliten eller lei. Ikke noe personlig fra min side. 

Anonymkode: dd014...68d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på hele tiden, ikke bare i enkelte situasjoner eller når folk gjentar seg. 

TS 

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på hvem, og om det er hele tiden eller i perioder. 
Mine aller nærmeste kjenner jeg såpass godt at jeg vet at hvis/når de svarer kort er det fordi de er opptatt akkurat der og da, og da blir det sånn. Og så er folk forskjellige. Min lillebror svarer nesten alltid kort, men det er bare sånn han er. Han skriver ikke lange meldinger, og han er mye opptatt så det skal litt til å treffe han på et tidspunkt når han har tid til å svare utfyllende. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser det litt i forhold til person. Noen svarer kort fordi de er uinteressert i den som skriver, andre svarer kort fordi de er kort i hodet eller hater å skrive meldinger, noen svarer kort når de er opptatt med andre ting. 

Anonymkode: 1acf7...baa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis personen ikke er opptatt, eller lei seg eller noe annet. Personen svarer kort uansett. Omså man legger frem noe personlig eller om man spør hvordan dagen har vært. 

Å svare kort når man er stressa eller lei seg el. tenker jeg er normalt. 

TS 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis personen ikke er opptatt, eller lei seg eller noe annet. Personen svarer kort uansett. Omså man legger frem noe personlig eller om man spør hvordan dagen har vært. 

Å svare kort når man er stressa eller lei seg el. tenker jeg er normalt. 

TS 

Ja selvfølgelig tenker du normalt nå. Om du får korte svar på sånt, så er det åpenbart noe som ikke stemmer.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om venner som svarer deg veldig kort? Uansett om du spør personen om noe eller forteller noe selv til personen, så får du kun et kort svar tilbake. 

OK!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Whistler skrev:

OK!

😂👍 

Skrevet

Har du ikke lest "Omgitt av idioter?"

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, eller skrev:

Har du ikke lest "Omgitt av idioter?"

Nope, den har jeg ikke lest. Anbefales? 

Skrevet

Ja. Den kan gi en viss forståelse for hvorfor ikke alle handler likt som oss selv.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, eller skrev:

Ja. Den kan gi en viss forståelse for hvorfor ikke alle handler likt som oss selv.

Takk, skal se om jeg får lest den 😊 

Skrevet

Alle er ikke like meddelsomme og snakkesalige. Det betyr ikke at de er uinteresserte, at det er noe i veien eller at man skal ta det personlig, det er bare sånn de er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Less is more ;)

Anonymkode: 0bc21...471

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstod at min venn som snakket "kort" til meg ikke var en ekte venn. Hun snakket så vidt til meg, men da jeg var den eneste hun kjente i klassen (vi gikk første år på videregående) måtte hun ha noen rundt seg. Med en gang hennes venner fra andre klasser kom, snakket hun masse, lo og smilte, men gjorde aldri noe av dette særlig med meg. What did I do I wonder

Anonymkode: 33dbf...6a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Friday, May 10, 2019 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Og det liksom MÅ være ett eller annet som er "feil" med denne personenbare fordi man ikke legger ut i det vide og det brede ved enhver anledning??                                     

Anonymkode: 30f3d...dab

Skrevet
På 10.5.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

Kanskje personen har krampe eller henger fra et stup. Da synes jeg et kort "OK," er imponerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...