Gå til innhold

Svisker og forstoppelse - hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Et teit lite spørsmål her!

Jeg har i løpet av dagen/ettermiddagen i dag blitt ganske forstoppet med store magesmerter og jeg aner ikke hvorfor. Greit nok, jeg vet det nok går over. Problemet er at jeg skal på date i morra kveld!

Hvis jeg spiser masse svisker i kveld, er forstoppelsen borte/bedre til i morra kveld eller kan jeg risikere å bæsje på meg på date?

Jeg har ikke så mye erfaring med svisker mot forstoppelse så alle tips, råd og refleksjoner mottas med takk!

 

Anonymkode: 7e8bb...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan reagerer du på tørket frukt, generelt? Jeg får masse luft av det, så jeg går å promper noe fryktelig etterpå, så det har jeg sluttet å spise. Svisker hjalp ikke meg mot hard mage. Hvis du skal på date i morgen kveld, så har effekten gått over til da. Så om du får fart på magen så er det over til i morgen kveld. Husk å drikk rikelig og gå deg en tur, bevegelse får igang tarmaktiviteten. 

Anonymkode: ed15a...611

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spist svisker en dag og fått effekt dagen etter, men da ble de spist sånn midt på dagen og jeg kom meg på do formiddagen etter, men det er jo ikke sånn at du får akutt, eksplosiv diaré -da skal du spise veeeldig mange tror jeg. Du får dotrang som du fint kan holde igjen.

Anonymkode: e9517...84a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...