AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Jeg blir flau på deres vegne, og forstår meg ikke på hvordan voksne mennesker kan ofte snakke så vulgært. Greia er; Jeg møtte en tidligere kollega på toget i dag. Og plutselig sa hun at hun nettopp hadde fått gonoré, kjønnsvorter og klamydia på engang. Og at hun ikke visste hvem av de mennene hun holdt på med som kunne ha gitt henne det. Ut av det blå sa fortalte hun dette, så flere på toget hørte det. Vi er ikke venninner. Og kjenner ikke hverandre privat. Hva tenker dere om folk som gledelig deler slike ting, eller snakker mye om sex? Anonymkode: 1c51d...6a3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 fint å dele erfaringer, og det er godt noen som er så åpne, vi trenger åpne og ekte mennesker. Ta det bare med som en erfaring, og del det som er dine erfaringer, og tillatt noen snakker og bryr seg om deg. Anonymkode: 64264...81c 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir flau på deres vegne, og forstår meg ikke på hvordan voksne mennesker kan ofte snakke så vulgært. Greia er; Jeg møtte en tidligere kollega på toget i dag. Og plutselig sa hun at hun nettopp hadde fått gonoré, kjønnsvorter og klamydia på engang. Og at hun ikke visste hvem av de mennene hun holdt på med som kunne ha gitt henne det. Ut av det blå sa fortalte hun dette, så flere på toget hørte det. Vi er ikke venninner. Og kjenner ikke hverandre privat. Hva tenker dere om folk som gledelig deler slike ting, eller snakker mye om sex? Anonymkode: 1c51d...6a3 Det er da overhodet ikke normalt! Denne personen er ikke "åpen", hun mangler sosiale antenner... Anonymkode: 10bc5...7a1 14
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: fint å dele erfaringer, og det er godt noen som er så åpne, vi trenger åpne og ekte mennesker. Ta det bare med som en erfaring, og del det som er dine erfaringer, og tillatt noen snakker og bryr seg om deg. Anonymkode: 64264...81c Det er måte på da. En ting er å snakke om det med venninner, men når folk du ikke kjenner plutselig deler intime detaljer om seg selv blir jeg flau og ukomfortabel. Det er ikke overalt det tar seg ut å være like raus, du leste ikke HI. Anonymkode: 1c51d...6a3 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir flau på deres vegne, og forstår meg ikke på hvordan voksne mennesker kan ofte snakke så vulgært. Greia er; Jeg møtte en tidligere kollega på toget i dag. Og plutselig sa hun at hun nettopp hadde fått gonoré, kjønnsvorter og klamydia på engang. Og at hun ikke visste hvem av de mennene hun holdt på med som kunne ha gitt henne det. Ut av det blå sa fortalte hun dette, så flere på toget hørte det. Vi er ikke venninner. Og kjenner ikke hverandre privat. Hva tenker dere om folk som gledelig deler slike ting, eller snakker mye om sex? Anonymkode: 1c51d...6a3 Jeg tenker vel kanskje at de mangler noen sosiale antenner om de snakker om slikt med andre enn de aller nærmeste vennene. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: fint å dele erfaringer, og det er godt noen som er så åpne, vi trenger åpne og ekte mennesker. Ta det bare med som en erfaring, og del det som er dine erfaringer, og tillatt noen snakker og bryr seg om deg. Anonymkode: 64264...81c Du viser da ikke at du bryr deg om fjerne bekjentskaper ved å dele privat informasjon som gjør dem ukomfortable. Og nei, vi "trenger" ikke vite om kjønnssykdommene til fjerne bekjentskaper, det er helt overflødig og uønsket informasjon så lenge de ikke er potensielle sexpartnere. Anonymkode: 287d4...775 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er da overhodet ikke normalt! Denne personen er ikke "åpen", hun mangler sosiale antenner... Anonymkode: 10bc5...7a1 Ja, det er det det heter. Nei, det var veldig merkelig. Anonymkode: 1c51d...6a3 1
Trolltunge Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 Jeg har ingen problemer med å snakke seriøst om sex, men jeg ville ha reagert på slike intime opplysninger fra en jeg ikke hadde en fortrolig relasjon med, og jeg liker ikke vulgært språk. Folk som bare kaster ut kuk, fitte, pule osv, nærmest for å sjokkere, eller ut av seksuell frustrasjon for det jeg vet, rygger jeg mentalt unna. Men kan altså uproblematisk diskutere onani og sex seriøst med nære venninner. 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, Trolltunge skrev: Jeg har ingen problemer med å snakke seriøst om sex, men jeg ville ha reagert på slike intime opplysninger fra en jeg ikke hadde en fortrolig relasjon med, og jeg liker ikke vulgært språk. Folk som bare kaster ut kuk, fitte, pule osv, nærmest for å sjokkere, eller ut av seksuell frustrasjon for det jeg vet, rygger jeg mentalt unna. Men kan altså uproblematisk diskutere onani og sex seriøst med nære venninner. Ja, det er annerledes. Det kan jeg også. Anonymkode: 1c51d...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #10 Skrevet 10. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er måte på da. En ting er å snakke om det med venninner, men når folk du ikke kjenner plutselig deler intime detaljer om seg selv blir jeg flau og ukomfortabel. Det er ikke overalt det tar seg ut å være like raus, du leste ikke HI. Anonymkode: 1c51d...6a3 noen har mer behov å uttrykke det enn andre, men så er det med det norske der man elsker å være stengt og tørr ikke prate om noe som helst. Bor du i andre land, så bryr folk om hverandre fordi dem ser hverandre, og vil bli kjent med hverandre. Anonymkode: 64264...81c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #11 Skrevet 10. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: noen har mer behov å uttrykke det enn andre, men så er det med det norske der man elsker å være stengt og tørr ikke prate om noe som helst. Bor du i andre land, så bryr folk om hverandre fordi dem ser hverandre, og vil bli kjent med hverandre. Anonymkode: 64264...81c I hvilke land er det normalt å vise omsorg ved å prate om kjønnssykdommene sine til fjerne bekjentskaper? Det lurer jeg på. Anonymkode: 287d4...775 5
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #12 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I hvilke land er det normalt å vise omsorg ved å prate om kjønnssykdommene sine til fjerne bekjentskaper? Det lurer jeg på. Anonymkode: 287d4...775 Jeg også! Anonymkode: 1c51d...6a3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #13 Skrevet 10. mai 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: I hvilke land er det normalt å vise omsorg ved å prate om kjønnssykdommene sine til fjerne bekjentskaper? Det lurer jeg på. Anonymkode: 287d4...775 uavhengig av det snakkes om, men det er fint noen i Norge er åpen, selv mange nordmenn ikke har anlegg for å bry seg. Jeg vil hedre henne som var åpen, jeg vil gjerne møte henne, og vil gi henne blomster og applaudere at det er noen som elsker å snakke om det man har øverst på hjerte laget. Her har trådstarter en vei å gå, og må lære og bry seg. Fordi det er så norsk der man ikke bryr seg, men elsker å være alene og ikke ha noen rundt seg. Anonymkode: 64264...81c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #14 Skrevet 10. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: uavhengig av det snakkes om, men det er fint noen i Norge er åpen, selv mange nordmenn ikke har anlegg for å bry seg. Jeg vil hedre henne som var åpen, jeg vil gjerne møte henne, og vil gi henne blomster og applaudere at det er noen som elsker å snakke om det man har øverst på hjerte laget. Her har trådstarter en vei å gå, og må lære og bry seg. Fordi det er så norsk der man ikke bryr seg, men elsker å være alene og ikke ha noen rundt seg. Anonymkode: 64264...81c Dette er jo helt irrelevant for det TS snakker om. Her er det ikke snakk om "kalde nordmenn" i møte med andre kulturer, men om folk som deler informasjon om kjønnssykdommer og sexlivet sitt helt uten filter. Og det kan jeg ikke tenke meg er akseptabel oppførsel og normal omgangstone mange steder i verden, og derfor spør jeg hvor du mener dette er akseptabel oppførsel siden du likestiller det med omtanke og å bry seg om folk. Anonymkode: 287d4...775 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #15 Skrevet 10. mai 2019 For en misvisende tittel... Anonymkode: 41c44...2d0 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #16 Skrevet 11. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo helt irrelevant for det TS snakker om. Her er det ikke snakk om "kalde nordmenn" i møte med andre kulturer, men om folk som deler informasjon om kjønnssykdommer og sexlivet sitt helt uten filter. Og det kan jeg ikke tenke meg er akseptabel oppførsel og normal omgangstone mange steder i verden, og derfor spør jeg hvor du mener dette er akseptabel oppførsel siden du likestiller det med omtanke og å bry seg om folk. Anonymkode: 287d4...775 hva så? det er alltid sånn, men jeg synes det er fint hun var iallfall ærlig, ok. andre går til kg å snakker med virtuelle mennesker. Anonymkode: 64264...81c
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #17 Skrevet 11. mai 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir flau på deres vegne, og forstår meg ikke på hvordan voksne mennesker kan ofte snakke så vulgært. Greia er; Jeg møtte en tidligere kollega på toget i dag. Og plutselig sa hun at hun nettopp hadde fått gonoré, kjønnsvorter og klamydia på engang. Og at hun ikke visste hvem av de mennene hun holdt på med som kunne ha gitt henne det. Ut av det blå sa fortalte hun dette, så flere på toget hørte det. Vi er ikke venninner. Og kjenner ikke hverandre privat. Hva tenker dere om folk som gledelig deler slike ting, eller snakker mye om sex? Anonymkode: 1c51d...6a3 Ikke rart hiv øker i norge. Anonymkode: 04f75...26a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #18 Skrevet 11. mai 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil hedre henne som var åpen, jeg vil gjerne møte henne, og vil gi henne blomster og applaudere at det er noen som elsker å snakke om det man har øverst på hjerte laget. Her har trådstarter en vei å gå, og må lære og bry seg. Fordi det er så norsk der man ikke bryr seg, men elsker å være alene og ikke ha noen rundt seg. Anonymkode: 64264...81c Da kan jo alle tog ha en siste vogn for alle uten sosiale antenner, så kan de samles der, dele alt og bli godt kjent med hverandres innerste tanker og kropper så mye de vil og så kan resten av oss slippe sånn prat. Jeg støtter trådstarter. Anonymkode: 96150...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #19 Skrevet 11. mai 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan jo alle tog ha en siste vogn for alle uten sosiale antenner, så kan de samles der, dele alt og bli godt kjent med hverandres innerste tanker og kropper så mye de vil og så kan resten av oss slippe sånn prat. Jeg støtter trådstarter. Anonymkode: 96150...2ea det er kulturelt. Anonymkode: 64264...81c
solmåneogstjerner Skrevet 11. mai 2019 #20 Skrevet 11. mai 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er kulturelt. Anonymkode: 64264...81c Herregud, jeg dør av innleggene dine. Først kan du lese HI en gang til. Om du fortsatt mener at innleggene dine er relevante for denne saken så kan du be ts om kontaktinformasjon til denne damen, dere hadde jo passet godt sammen 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå