Gå til innhold

Sende blomster ved sykdom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat fått vite at en god venninde er rammet av veldig alvorlig sykdom. Jeg ønsker å sende blomster, men hun skal snart ha operasjon. Vil det være riktig tenker dere å sende blomster nå med en gang som vi har fått vite det? Bare for å vise at vi støtter henne, tenker på henne og ønsker henne god bedring. 

Anonymkode: 9813e...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sendt blomster etter operasjonen, men det er ikke feil å sende før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har akkurat fått vite at en god venninde er rammet av veldig alvorlig sykdom. Jeg ønsker å sende blomster, men hun skal snart ha operasjon. Vil det være riktig tenker dere å sende blomster nå med en gang som vi har fått vite det? Bare for å vise at vi støtter henne, tenker på henne og ønsker henne god bedring. 

Anonymkode: 9813e...90f

Kanskje sende blomster nå og ønske henne god bedring og lykke til med operasjon?

Anonymkode: 21582...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hold the door

Jeg ville sendt de nå, så kan hun våkne til blomstene etter operasjonen og vite at dere tenkte på henne når dere folk vite det. Men vil ikke si det er feil å gjøre hverken det ene eller det andre. Hun vet nok at dere støttet henne uansett når dere sender blomstene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at ikke alle avdelinger og sykehus aksepterer blomster. 

Anonymkode: 83a4c...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Operasjonen er om 3 uker, så jeg lurte på om jeg skulle sende nå eller etter den. Takk for svar 

Anonymkode: 9813e...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Ville sendt etter, men gjør ikke noe å sende nå.

God bedring, til venninna de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en vakker omtanke. Gjør det. Verre før enn etterpå for den som går igjennom noe slikt. Skulle ønske flere sendte blomster eller kort i posten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...