AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #1 Skrevet 10. mai 2019 Skal være i helgen. Mulig jeg overtenker dette her en smule, men jeg vil jo så gjerne gjøre ting best mulig (veien til det meste som er bra går gjennom magen har jeg hørt...). Spørsmålet er vel egentlig om det er vanlig å lage dessert da, eller er det litt mye? Har ikke et veldig nært forhold til dem da det er relativt nytt(ca ett år). Vi er i tidlig 20-åra om det har noe å si. Anonymkode: f5fc5...be9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #2 Skrevet 10. mai 2019 Ja jeg ville laget dessert. Synes det er vanlig når man får gjester. Anonymkode: e9906...076 4
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #3 Skrevet 10. mai 2019 Vanlig med dessert ja 😊 Anonymkode: 59987...930
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Tenker det er best om du lager dessert om du inviterer på middag en kveld, om de skal være der hele helgen ville jeg kjøpt inn litt smågodt. Anonymkode: 2a3de...115
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 Tusen takk for svar, da blir det nok å forberede i kveld!😊 Er det noe mer jeg burde huske på? Er ganske ny i "invitere på middag"-bransjen, så tar gjerne imot tips! Anonymkode: f5fc5...be9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Siden middagen er i en helg så er dessert absolutt på sin plass. Pass også på at det alltid er nok vann i vannmuggen, vin/brus på bordet etc. Anonymkode: 183c9...e66
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #7 Skrevet 10. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden middagen er i en helg så er dessert absolutt på sin plass. Pass også på at det alltid er nok vann i vannmuggen, vin/brus på bordet etc. Anonymkode: 183c9...e66 Hadde helt glemt at man kanskje burde kjøpe inn litt drikke, takk for påminnelsen!😁 Anonymkode: f5fc5...be9 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #8 Skrevet 10. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde helt glemt at man kanskje burde kjøpe inn litt drikke, takk for påminnelsen!😁 Anonymkode: f5fc5...be9 Det går nok kjempefint, viktigste er jo at dere får hyggelig kveld sammen🙂 Forbered det som kan gjøres på forhånd av mat og dessert + dekk gjerne på bordet før de kommer. Så slipper du stresse rundt, men kan heller sitte og prate med svigerforeldrene. Eller du kan sette du i sving med å hjelpe til😛 Anonymkode: 183c9...e66 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #9 Skrevet 10. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går nok kjempefint, viktigste er jo at dere får hyggelig kveld sammen🙂 Forbered det som kan gjøres på forhånd av mat og dessert + dekk gjerne på bordet før de kommer. Så slipper du stresse rundt, men kan heller sitte og prate med svigerforeldrene. Eller du kan sette du i sving med å hjelpe til😛 Anonymkode: 183c9...e66 Skal lage meg en liste og starte på det meste i dag, så jeg slipper å surre rundt og haste-sende typen til butikken mens jeg brenner sausen.. 😅 Anonymkode: f5fc5...be9
Muskath Skrevet 10. mai 2019 #10 Skrevet 10. mai 2019 Jeg ville servert dessert. Noe som kan lages i god tid i forveien, f.eks en sjokoladekake som serveres med is og bær. Så kan dere ta en kopp kaffe til desserten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå