Gå til innhold

hva betyr luremus?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Sukkerert
Skrevet

Ordet brukes som regel av gutter om jenter som gir inntrykk av å ville ha sex med noen uten noen intensjoner om å ha det.

Skrevet

Og menn er lureløk.

Hilsen Trille

Gjest gjest1
Skrevet

er det nå jeg skal skrike LØKTRÅD!!! ?

Gjest Sukkerert
Skrevet
Og menn er lureløk.

Hilsen Trille

Jepp! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Og siden det er så mange sinnsvakt innbilske menn ute og går finnes det mange luremuser. he he he

Skrevet

..og siden det ikke finns særlig mange innbilske kvinner er lureløk et forholdsvis ukjent begrep :wink:

Skrevet
Ordet brukes som regel av gutter om jenter som gir inntrykk av å ville ha sex med noen uten noen intensjoner om å ha det.

Jepp.

Skrevet

:ler:

...og det er mange slags mus. F.eks klatremus.

Det uttrykket brukes om jenter som ligger seg til høyere lønn, høyere anseelse eller en høyere stilling.

Jadda jadda -jeg VET det er kvinnediskriminierende og kvinnefiendtlig, men det er jo så MORSOMT!!!

:ler::ler:

Skrevet

...og det er mange slags mus. F.eks klatremus.

Det uttrykket brukes om jenter som ligger seg til høyere lønn, høyere anseelse eller en høyere stilling.

:ler:

• 2 uker senere...
Gjest hankjønn
Skrevet

en luremus er en jente som kysser skikkelig med tunga, og tar på private steder på fyren når de er ute. og når de kommer hjem nekter hun sex... men grunnen til at hun ikke vil ha sex er at fyren er ubrukelig uansett. når det gjelder meg derimot; jentene klarer ikke motstå meg i alltilfelle, "ååå du er så kjekk og omtenksom" sier dem alle,,, har aldri kjekket noen heller :hoho::hoho:

Skrevet
Flaggermus...??? :roll:

Sier seg vel selv det :wink:

Skrevet
Det omvendte av luremus' date=' er snikepikk.[/quote']

:hoho:

For øvrig lenge siden det har vært noen løktråd her, ikke sant, Trille! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...