AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #61 Skrevet 19. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et minimumkrav om at hun har pult litt rundt, for jeg driver ikke med nybegynnerkurs. Hun må ha ustyrlige drifter og litt erfaring hvis det skal være noe gøy. Tosifret tall på CVen, for jeg orker ikke lære folk the basics. Det var spennende en stund, men nå vil jeg gjerne at du har litt erfaring som utgangspunkt. Sjefen, legen, naboen, svogeren, alt er plusspoeng for meg. Anonymkode: 9a680...8a5 Der ser du! Det finnes noen for løse jenter også! De behøver ikke juge seg inn i et forhold med noen som ikke hadde tatt i de med ildtang om de viste hvor mange hun hadde vært med. Må også spørre, du er for langvarig forhold, giftemål og satse på jenten og starte familie også?:) Anonymkode: 7b1aa...c78
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #62 Skrevet 19. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der ser du! Det finnes noen for løse jenter også! De behøver ikke juge seg inn i et forhold med noen som ikke hadde tatt i de med ildtang om de viste hvor mange hun hadde vært med. Må også spørre, du er for langvarig forhold, giftemål og satse på jenten og starte familie også?:) Anonymkode: 7b1aa...c78 Er du amish? Mormoner? Jeg trodde vi snakket om sex her. Anonymkode: 9a680...8a5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #63 Skrevet 19. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du amish? Mormoner? Jeg trodde vi snakket om sex her. Anonymkode: 9a680...8a5 Ja. Og endel menn er ikke interessert i å investere livet sitt i en flyfille. Men du er nok unntaket. Du svarte forøvrig ikke på det jeg spurte om. Er du interessert i forhold med de jentene eller kun sengekos? Da det gjerne er hvor mange partnere en kvinne har hatt før en mann heller hadde funnet seg en litt mer seriøs jente:) Anonymkode: 7b1aa...c78
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #64 Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Og endel menn er ikke interessert i å investere livet sitt i en flyfille. Men du er nok unntaket. Du svarte forøvrig ikke på det jeg spurte om. Er du interessert i forhold med de jentene eller kun sengekos? Da det gjerne er hvor mange partnere en kvinne har hatt før en mann heller hadde funnet seg en litt mer seriøs jente:) Anonymkode: 7b1aa...c78 Det er dine ord at fri knulling er det motsatte av seriøsitet og at et forhold ikke kan være «bare sengekos» til døden. Du har solgt sjela di til alt mamma og pappa har sagt og alt du har lært på TV. Jeg vil ha en kvinne som bryr seg mindre om sånt, og mer om hennes dyriske drifter. Anonymkode: 9a680...8a5
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #65 Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er dine ord at fri knulling er det motsatte av seriøsitet og at et forhold ikke kan være «bare sengekos» til døden. Du har solgt sjela di til alt mamma og pappa har sagt og alt du har lært på TV. Jeg vil ha en kvinne som bryr seg mindre om sånt, og mer om hennes dyriske drifter. Anonymkode: 9a680...8a5 😂😂😂 ser hva du mener og møter jeg en jente med mange så høvler jeg over hun men å være seriøs gidder jeg ikke. Kanskje for en liten periode men jeg ser etter andre sider også en at hun er et villdyr på soverommet. Jeg skal ha ei som også klarer å fostre opp kidsa mine om jeg ikke skulle være her en dag osv. Og da er det greit at hun kan litt mer en å være rå i senga. Og antall partnere har ikke noe og si på hvordan de er i sengen. Anonymkode: 7b1aa...c78
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #66 Skrevet 19. mai 2019 På 12.5.2019 den 10.33, Tøytigern skrev: Gjennomsnittet for hvor mange partnere en nordmann har gjennom livet er ifølge dem som forsker på sånt 7 stykker. Men jeg syns at hvis jeg vil hun skal ha ligget med færre enn meg selv, blir det dobbeltmoralsk av meg å reagere negativt. Men er det partnere, eller sexpartnere du snakker om her? Altså 7 forhold, eller 7 totalt med forhold, ons, ff, osv osv? Anonymkode: 97027...994
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #67 Skrevet 19. mai 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er det partnere, eller sexpartnere du snakker om her? Altså 7 forhold, eller 7 totalt med forhold, ons, ff, osv osv? Anonymkode: 97027...994 Jeg tror det var forskjellige partnere igjennom livet. Totalt.. ut i hva jeg har forstått med bekjente så har mange kun 0-5 og endel litt over og en liten prosent andel har flere titalls. Anonymkode: 7b1aa...c78
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #68 Skrevet 19. mai 2019 På 10.5.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev: Hvor mange skal ei jente du dater hatt sex med før du syntes det blir for mange? Anonymkode: 34e81...8b3 Her jeg bor i Norge, er alt mer enn 0 for mye. Du skal spare deg til ektefelle. Anonymkode: 299b5...d3b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå