Gå til innhold

Til menn: hvor mange er for mye?

Fremhevede innlegg

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser hvor du vil hen. 

Nå er nok jeg et tiår yngre en deg men det er derfor jeg knuller ei dame om jeg vet har mange og går videre. Da får man jevnet ut oddsen og kanskje man finner ei som ikke har så mange og man passer bedre på det feltet. 

Evt kommer jeg aldri til å være trofast om hun har hatt mange og jeg skulle sittet med lua i hånden. 

Anonymkode: 7b1aa...c78

Skjønner hva du mener. Om vi kunne forvente å ha en normal levealder på 150 år, hadde jeg kanskje kjørt samme løp, bortsett fra det med å finne ei. Med det jeg har lært siden 1990, vet jeg at jeg aldri hadde involvert meg dypt med noen igjen. Dagens kvinner får mer nytelse av å skape tapere av menn, enn de får av sex, så ingen hadde fått egen nøkkel hos meg 🙂

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre

• Liker 1
Skrevet

For de fleste vil jeg tro svaret er jo færre jo bedre. Samtidig tror jeg ikke så mange har noen veldig klar grense meislet ut, men det er klart at mange partnere trekker ned og at "pakka" sånn sett må være bedre på andre områder. 

• Liker 2
Skrevet
På 10.5.2019 den 11.36, AnonymBruker skrev:

Hvor mange skal ei jente du dater hatt sex med før du syntes det blir for mange? 

Anonymkode: 34e81...8b3

Gjennomsnittet for hvor mange partnere en nordmann har gjennom livet er ifølge dem som forsker på sånt 7 stykker.

Men jeg syns at hvis jeg vil hun skal ha ligget med færre enn meg selv, blir det dobbeltmoralsk av meg å reagere negativt.

• Liker 3
Skrevet
50 minutter siden, Tøytigern skrev:

Gjennomsnittet for hvor mange partnere en nordmann har gjennom livet er ifølge dem som forsker på sånt 7 stykker.

Men jeg syns at hvis jeg vil hun skal ha ligget med færre enn meg selv, blir det dobbeltmoralsk av meg å reagere negativt.

Det siste er jeg helt enig i. Man bør kunne stå støtt i sitt syn.

AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Cronosgjesten said:

Skjønner hva du mener. Om vi kunne forvente å ha en normal levealder på 150 år, hadde jeg kanskje kjørt samme løp, bortsett fra det med å finne ei. Med det jeg har lært siden 1990, vet jeg at jeg aldri hadde involvert meg dypt med noen igjen. Dagens kvinner får mer nytelse av å skape tapere av menn, enn de får av sex, så ingen hadde fått egen nøkkel hos meg 🙂

:blink:

Anonymkode: 3d4be...402

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, Tøytigern skrev:

Hvorfor det? En kan da foretrekke noe hos andre som en selv ikke har/er, på samme måte som kvinner liker maskuline menn og menn liker feminine kvinner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Over 10 i løpet av et helt liv er i overkant mye etter mitt syn

Anonymkode: 9f688...ff1

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:blink:

Det der sa ikke så mye...? Hva mener du?

Skrevet
3 minutter siden, herzeleid skrev:

Hvorfor det? En kan da foretrekke noe hos andre som en selv ikke har/er, på samme måte som kvinner liker maskuline menn og menn liker feminine kvinner. 

Det kan man absolutt. Men jeg synes fortsatt det er dobbeltmoralsk å kreve at et dame jeg er sammen med skal ha vært mindre seksuelt aktiv enn meg.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Det kan man absolutt. Men jeg synes fortsatt det er dobbeltmoralsk å kreve at et dame jeg er sammen med skal ha vært mindre seksuelt aktiv enn meg.

Det forutsetter vell at du mener det er umoralsk å ha mange partnere. Om du rett og slett bare synes det er mindre attraktivt har jeg vanskelig for å se dobbeltmoralen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cronosgjesten said:

Det der sa ikke så mye...? Hva mener du?

Jeg ble rett og slett satt ut av den utrolig merkelige påstanden din. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble rett og slett satt ut av den utrolig merkelige påstanden din. 

Merkelig at kvinner i dag setter større pris på å dukke menn, en de gjør på sex? Jeg kan jo moderere meg til at de setter like stor pris på det. Er du av en annen oppfatning? Mener du at kvinner i dag fremelsker menn og alle deres styrker og svakheter? Min erfaring er at kvinner forakter svakhet hos menn, og gjør sitt beste for å knuse selvfølelsen deres. 

• Liker 3
Skrevet

For å si det sånn: poenget er ikke like mye å være den første som å bli den siste.

Utover det, så vil jeg mene jeh blir mer skeptsk hvis hun har hatt samboerskap med fire- fem stykker enn at hun har hatt 25-30 sexpartnere.

AnonymBruker
Skrevet

Mere enn to vil være en katastrofe.😂 Beste er at jeg er hennes første og siste..

Anonymkode: cc1ff...034

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alt under 100 er Turn-OFF for min del. 

Liker damene skikkelig innkjørt før jeg smetter inn i henne

Anonymkode: d6c2b...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange skal ei jente du dater hatt sex med før du syntes det blir for mange? 

Ingen hard grense, men over 20 begynner å bli litt turnoff 

Anonymkode: c5f47...023

• Liker 2
Skrevet

Bare unge/umodne valper/menn som svarer på slikt eller bryr seg om slikt. 

Hvor mange en har hatt sex med, hva en har utforsket er helt irrelevant for meg. Det som teller er at hun vil ha (sex med) meg og er oppriktig interessert i å leke, utforske, være nysgjerrig og villig til å oppleve nye ting, uten frykt men også uten å utslette seg selv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gorgonzola skrev:

Bare unge/umodne valper/menn som svarer på slikt eller bryr seg om slikt. 

Hvor mange en har hatt sex med, hva en har utforsket er helt irrelevant for meg. Det som teller er at hun vil ha (sex med) meg og er oppriktig interessert i å leke, utforske, være nysgjerrig og villig til å oppleve nye ting, uten frykt men også uten å utslette seg selv. 

Klassisk. Ha preferanser så er du plutselig umoden. 

Helt riktig som du sier. Selvfølgelig vil det bli en bra erfaring om man selv har hatt få eller ute etter noe gøy men det er ikke noe man bosetter seg med.

Men nå bor du sikkert på i en by? men der folk gjerne kjenner hverandre osv som tettsteder og mindre plasser så er det ikke kult og legge livet sitt i ei som fløy rundt samtidig som man la grunnlaget så man ble gjeldsfri før 30.

Man kan godt ha ei som venninne/ff for å jevne ut oddsen men ikke den man legger tiden og livet sitt i over mange år. Og da tenker jeg ikke på at hun har hatt en neve eller to.

Men når man risikerer å møte på de overalt som enkelte gjør her jeg er ifra så er det turnoff og uaktuelt å satse på. 

Anonymkode: 7b1aa...c78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Traff for et par år siden ei kjekk dame som uoppfordret fortalte meg at hun hadde knullet 42 menn. OK, hun var litt beruset, men dog. Jeg bestemte meg der og da for ikke å "følge opp" denne dama, så jeg antar at grensen min går ved 42 sexpartnere. Da er du utpult og ikke av interesse for meg. 😁

Anonymkode: 41af0...9ba

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...