Gå til innhold

Klitorisorgasme eller vaginal orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nysgjerrig på hvor mange av oss damer som ikke kommer vaginalt men bare av klitorisorgasme. Finnes det undersøkelser på dette? Samboer tror ikke på meg når jeg sier mange damer ikke kommer vaginalt. Han mener det er sjelden. Jeg kommer bare av klitorisorgasme og nå er jeg litt oppgitt så tenkte å sjekke med dere. 

Anonymkode: 7e657...9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres utrolig lite opplyst ut. Be han bruke noen timer på Sex og Samfunn sine nettsider.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått vaginal orgasme. 

Kvinne 39

Anonymkode: cf483...d85

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri fått vaginal orgasme. 

Kvinne 39

Anonymkode: cf483...d85

Ditto.

Hilsen kvinne 46

Anonymkode: 34afa...7b2

• Liker 5
Skrevet

Mener tallet er 1:10 i din favør. Partneren din bør lese seg opp. Skikkelig. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med godt over 100 damer. Hvis jeg skulle regne sannsynlighet på 100 vil jeg si at 3-4 av dem kom vaginalt mens 99 kom med klitoris.

Anonymkode: 82c45...d20

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med ca 20 menn, og kun en av de klarte å gi meg vaginal orgasme. Ellers var det bare klitoris orgasme. 

Anonymkode: 4d3c3...33a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men dere er klar over at det ikke finnes forskjellige orgasmer?

Det er samme orgasmen - men stimulien er forskjellig....

Kommer selv aldri ved vaginal stimuli.

Anonymkode: 15dec...b38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får vaginal orgamse, den er den beste:)

Anonymkode: 86c4c...df9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Får kun g punkt orgasme, liker ikke stimulering av klitoris.

Anonymkode: 86b10...7e5

AnonymBruker
Skrevet

Hun jeg er sammen med fikk sin første vaginal orgasme med meg. Og flere etterpå. Hun sier sånn da.

Jeg aner ikke hva jeg gjør riktig eller galt med sånn ble det.

Men her kommer problemet ,jeg blir ikke kvitt henne nå ! På ekte da , hun klenger seg på meg i 10 år nå. Kaster hun ut men hu kommer tilbake.....

Så man IKKE gi damer vaginalt orgasme ellers er du stuck for life ! Word !

Anonymkode: 1f254...343

• Liker 4
Skrevet

Vært i nærheten av vaginal 1 eneste gang.. 

AnonymBruker
Skrevet

Har fundert lenge på hva forskjellen fysisk sett er på disse to her.

Jeg har aldri hatt en orgasme uten at klitoris blir stimulert. 

Jeg går alltid for 3-4 orgasmer på rad. Den første gir tydelige muskelsammentrekninger i skjeden, men de påfølgene orgasmene ikke har noe særlig av dette. 

Spørsmålet mitt er om den første orgasmen kanskje sån egentlgi er hva vaginal orgasme er mens de påfølgende kun er klitoris orgasmer. Om det er tilfelle så er fakrisk klitoris orgasmer bedre 😅😂

Tror det finnes mye info på nett om at de fleste kvinner trenger klitoris stimulering for å få orgasme :) 

Anonymkode: 4d3cc...c52

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jeg er sammen med fikk sin første vaginal orgasme med meg. Og flere etterpå. Hun sier sånn da.

Jeg aner ikke hva jeg gjør riktig eller galt med sånn ble det.

Men her kommer problemet ,jeg blir ikke kvitt henne nå ! På ekte da , hun klenger seg på meg i 10 år nå. Kaster hun ut men hu kommer tilbake.....

Så man IKKE gi damer vaginalt orgasme ellers er du stuck for life ! Word !

Anonymkode: 1f254...343

🙃😅

Du får skifte lås og tilkalle politi hvis hun fortsatt klarer å bryte seg inn. 

Anonymkode: 42de2...8ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er nysgjerrig på hvor mange av oss damer som ikke kommer vaginalt men bare av klitorisorgasme. Finnes det undersøkelser på dette? Samboer tror ikke på meg når jeg sier mange damer ikke kommer vaginalt. Han mener det er sjelden. Jeg kommer bare av klitorisorgasme og nå er jeg litt oppgitt så tenkte å sjekke med dere. 

Anonymkode: 7e657...9a8

Samboeren din er uopplyst. 

Man får orgasmer av mental og/fysisk stimuli.

Jeg har øvd en del på å trekke sammen vaginalmusklene. Når klitoris og kjønnslepper svulmer opp, vil de automatisk støte borti stoff, hud etc som vil utgjøres en stimuli. En del samleiestillinger gir automatisk stimuli av klitt/kjønnslepper for oss som har litt å ta i der nede.

Det er lettere å komme vaginalt av hender/fingre enn en pikk. Hånda kan mer direkte søke seg til p-punktet. 

Jeg kan få sterke vaginalorgasmer "bare" av å bli tatt bakfra uten direkte stimuli av klitoris, men det er gjerne når det har vært dype kyss, stimuli av brystvorter etc og jeg gjerne er veldig kåt og trygg. 

Anonymkode: 42de2...8ff

AnonymBruker
Skrevet

Forskjellen på vaginal- og klitorisorgasme er innbilt. Uten klitoris ingen orgasme. Klitoris stimuleres til orgasme også under samleie. Å skille mellom de to blir som å skille mellom kukhodet og staken, som om de ga to forskjellige typer orgasmer. Spørsmålet er om klitoris får nok stimuli ved samleie, orgasmen skyldes stimulering av klitoris uansett.

"Utover hodet har klitoris to "ben" (curva på latin) med svampaktig materiale som strekker seg ned på hver side av skjeden, omtrent som bena på en ønskekvist. Hver av disse er cirka 9-15 centimeter lange, og de svulmer opp på samme måte som mannens penis når kvinner blir seksuelt opphisset."

Anonymkode: cb253...5e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fundert lenge på hva forskjellen fysisk sett er på disse to her.

Jeg har aldri hatt en orgasme uten at klitoris blir stimulert. 

Jeg går alltid for 3-4 orgasmer på rad. Den første gir tydelige muskelsammentrekninger i skjeden, men de påfølgene orgasmene ikke har noe særlig av dette. 

Spørsmålet mitt er om den første orgasmen kanskje sån egentlgi er hva vaginal orgasme er mens de påfølgende kun er klitoris orgasmer. Om det er tilfelle så er fakrisk klitoris orgasmer bedre 😅😂 

Tror det finnes mye info på nett om at de fleste kvinner trenger klitoris stimulering for å få orgasme :) 

Anonymkode: 4d3cc...c52

Det er ingen forskjell, det er samme orgasme.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale å lese "Gleden med skjeden" hvis man ønsker å lære mer om anatomi og hele hurrarundten - kvinners underliv er så mye mer enn vi tror. Jeg fikk selv mange aha-opplevelser av å lese den boken!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aldri kommet vaginalt før nå i dette forholdet. Hatt sex i 10 år totalt. Ca 13 gutter. Nå vært i forhold 10 måneder og han klarer det helt supert! Squrter også ,🤦🙈

Anonymkode: 0cdf3...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...