Gå til innhold

Hvorfor er folk så tafatte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir helt imponert når jeg leser her inne, eller ikke. Folk kommer kun med forslag de selv har vokst opp med og som er kopiert fra generasjoner tilbake. Dessuten tror folk blindt på ALT av påstander. 
Hvorfor tør aldri folk å erfare selv? komme med noe nytt? Folk løper bare i samme gamle dritten absolutt hele tiden, noen tør prøve noe nytt, men de får ofte veldig mange mot seg. 

Anonymkode: 4f759...cf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt imponert når jeg leser her inne, eller ikke. Folk kommer kun med forslag de selv har vokst opp med og som er kopiert fra generasjoner tilbake. Dessuten tror folk blindt på ALT av påstander. 
Hvorfor tør aldri folk å erfare selv? komme med noe nytt? Folk løper bare i samme gamle dritten absolutt hele tiden, noen tør prøve noe nytt, men de får ofte veldig mange mot seg. 

Anonymkode: 4f759...cf2

:vetikke: 

Jeg mener: folk flest feirer i 2019 jul. Helt utdatert. De gifter seg (er dette 1800-tallet?) og konfirmerer seg (vitenskapen har eksistert i årtier - Gud er like reell som julenissen og yetien!) og - verst av alt - de går rundt i 2019 og later som de er oppriktig overrasket over at verden som vi kjenner den vil være historie når ungene deres er voksne (de av ungene deres som er heldige nok til å bli voksne, selvsagt..). 

Folk flest, Ts, er rett og slett ganske tette i nøtta.

Anonymkode: cdf2f...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi burde avskaffe påske, jul, pinse, kr.himmelfartsdag og alt av religiøse fridager. De fleste av oss er jo ikke religiøse, så da kan vi heller jobbe disse dagene.

Men neida, ferie skal vi ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...