Gå til innhold

Nok med 2 bilder på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri vært på tinder før. Er dette nok, iom at menn (som jeg har hørt) uansett sveiper ja til alle damer? Er et bilde av ansiktet og et helkroppsbilde, begge representerer hvordan jeg ser ut irl. Er ikke særlig fotogen så ønsker ikke ta fler bilder, var nok jobb å lete frem disse som jeg så ok ut på 😄

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri vært på tinder før. Er dette nok, iom at menn (som jeg har hørt) uansett sveiper ja til alle damer? Er et bilde av ansiktet og et helkroppsbilde, begge representerer hvordan jeg ser ut irl. Er ikke særlig fotogen så ønsker ikke ta fler bilder, var nok jobb å lete frem disse som jeg så ok ut på 😄

Anonymkode: f8598...a1f

Har 1 og har over 1000 likes. Kjør på. 

Anonymkode: a0e88...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder med ett hvis det er bra og nei, alle menn sveiper absolutt ikke bare til høyre. Jeg sveiper kanskje 5% til høyre og når jeg kom tilbake etter en periode var det kun 5 av 500 likes jeg sveipet ja på, det var skikkelig kjipe greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, SM30 said:

Holder med ett hvis det er bra og nei, alle menn sveiper absolutt ikke bare til høyre. Jeg sveiper kanskje 5% til høyre og når jeg kom tilbake etter en periode var det kun 5 av 500 likes jeg sveipet ja på, det var skikkelig kjipe greier...

Ok :) bildene er bra. Leste et innlegg her med en jente som hadde brukt svart profilbilde og ikke noe annet og fikk helt drøyt med likes, syns sånt er merkelig. 

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok :) bildene er bra. Leste et innlegg her med en jente som hadde brukt svart profilbilde og ikke noe annet og fikk helt drøyt med likes, syns sånt er merkelig. 

Anonymkode: f8598...a1f

Det var også meg🤣🤣 hilsen hun som svarte først. Eller, brukte et sitat som bilde... 

Anonymkode: a0e88...dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var også meg🤣🤣 hilsen hun som svarte først. Eller, brukte et sitat som bilde... 

Anonymkode: a0e88...dd0

Haha, tilfeldig da 😂 merker du forskjell på responsen nå som du har bilde av deg og ikke sitat? 

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trengte liten pause fra tinder, satte bilde til tegneseriebilde, riktignok et litt sexy et (dvs. en pen kvinne). Logget på igjen kanskje en uke senere og hadde MANGE match. Sikkert noen som ble skuffa når jeg skiftet tilbake til ordentlige bilder. 

Uansett. To bra bilder er mer enn nok og bedre enn to bra og ett dårlig.

Anonymkode: 9edcf...843

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Trengte liten pause fra tinder, satte bilde til tegneseriebilde, riktignok et litt sexy et (dvs. en pen kvinne). Logget på igjen kanskje en uke senere og hadde MANGE match. Sikkert noen som ble skuffa når jeg skiftet tilbake til ordentlige bilder. 

Uansett. To bra bilder er mer enn nok og bedre enn to bra og ett dårlig.

Anonymkode: 9edcf...843

TY 😊 Jeg har dessverre et sånt utseende som gjør at menn stirrer mye på meg men aldri kommer bort, jeg blir absolutt aldri sjekket opp selv om jeg alltid har fått høre at jeg er vakker. Vil egentlig ikke skaffe meg tinder siden jeg hører så mye rart om den appen (grøsser ved tanken på å få sextilbud og uhyggelige meldinger), men er jo ikke mulig å møte noen i virkeligheten når ingen tar kontakt, og de blir superstressa og trekker seg unna når jeg gjør det. Håper noen vil skrive med meg der.

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

TY 😊 Jeg har dessverre et sånt utseende som gjør at menn stirrer mye på meg men aldri kommer bort, jeg blir absolutt aldri sjekket opp selv om jeg alltid har fått høre at jeg er vakker. Vil egentlig ikke skaffe meg tinder siden jeg hører så mye rart om den appen (grøsser ved tanken på å få sextilbud og uhyggelige meldinger), men er jo ikke mulig å møte noen i virkeligheten når ingen tar kontakt, og de blir superstressa og trekker seg unna når jeg gjør det. Håper noen vil skrive med meg der.

Anonymkode: f8598...a1f

Tror du kan begynne med å jekke deg ned noen hakk. Ser ikke logikken, klart pene damer blir sjekket opp mer enn mindre pene? Hvis du er så vakker som du har fått høre hadde menn kommet bort til deg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SM30 said:

Tror du kan begynne med å jekke deg ned noen hakk. Ser ikke logikken, klart pene damer blir sjekket opp mer enn mindre pene? Hvis du er så vakker som du har fått høre hadde menn kommet bort til deg...

Ikke vits å jekke ned en selvtillit som allerede er helt på bånn. De som kommer bort er åpenlyst glatte drittsekker, og de teller jeg ikke med. Burde presisert at det er de snille mannfolka ikke tar kontakt da, og håper de gjør det på tinder :) 

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke vits å jekke ned en selvtillit som allerede er helt på bånn. De som kommer bort er åpenlyst glatte drittsekker, og de teller jeg ikke med. Burde presisert at det er de snille mannfolka ikke tar kontakt da, og håper de gjør det på tinder :) 

Anonymkode: f8598...a1f

Jaha, hvordan vet du det hvis du ikke snakker eller blir kjent med de? 

De snille gutta (ofte feige) tenker vel at du er en kravstor bimbo? Bare for å følge din ordbruk og logikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, SM30 said:

Jaha, hvordan vet du det hvis du ikke snakker eller blir kjent med de? 

De snille gutta (ofte feige) tenker vel at du er en kravstor bimbo? Bare for å følge din ordbruk og logikk.

De er av typen som har utseende med seg, er veldig utadvendte (ikke noe galt med det, men prøver å beskrive typen) og typisk arrogante, jeg kjenner lusa på gangen med en gang og vet at det eneste de er ute etter er sex. Bimbo tenker neppe noen at jeg er, men eksen min som er en snill og sjelden vare sa han trodde jeg var kravstor og selvgod da han så meg første gang, så kan godt være derfor de unngår meg ja. Uansett det jeg er ute etter, en snill, trygg og omsorgsfull mann slik som eksen, men føler ikke de er interessert i meg overhode.

Ble langt utenfor tema dette, men da vet jeg at 2 bilder er innafor i det minste 😊

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TY 😊 Jeg har dessverre et sånt utseende som gjør at menn stirrer mye på meg men aldri kommer bort, jeg blir absolutt aldri sjekket opp selv om jeg alltid har fått høre at jeg er vakker. Vil egentlig ikke skaffe meg tinder siden jeg hører så mye rart om den appen (grøsser ved tanken på å få sextilbud og uhyggelige meldinger), men er jo ikke mulig å møte noen i virkeligheten når ingen tar kontakt, og de blir superstressa og trekker seg unna når jeg gjør det. Håper noen vil skrive med meg der.

Anonymkode: f8598...a1f

 

Jeg kjenner meg igjen i dette faktisk! Det er en gjenganger at folk ikke forstår hvorfor jeg ikke er sammen med noen... Men jeg opplever faktisk sjelden at menn tar kontakt ute på byen. På nettdating er det litt mer, men ikke noe overstrømmende! Så det er ikke sånn at kvinner opplever et rush av menn som er interessert. Det er faktisk ikke så lett å finne noen. 

På nettdating kan du skrive med noen og kanskje møte dem, gir i alle fall en god mulighet for å bli kjent med noen.

 

Anonymkode: da036...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

 

Jeg kjenner meg igjen i dette faktisk! Det er en gjenganger at folk ikke forstår hvorfor jeg ikke er sammen med noen... Men jeg opplever faktisk sjelden at menn tar kontakt ute på byen. På nettdating er det litt mer, men ikke noe overstrømmende! Så det er ikke sånn at kvinner opplever et rush av menn som er interessert. Det er faktisk ikke så lett å finne noen. 

På nettdating kan du skrive med noen og kanskje møte dem, gir i alle fall en god mulighet for å bli kjent med noen.

 

Anonymkode: da036...e3f

Det var litt godt å høre, begynte å tenke at kanskje ingen kommer bort fordi jeg er enda styggere enn jeg føler meg. Godt å høre at du fikk litt mer respons på nett selv om det ikke er all verden, akkurat det jeg håper på :) hadde vært alene resten av livet sånn det er nå, funker jo ikke når ingen tar kontakt. 

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var litt godt å høre, begynte å tenke at kanskje ingen kommer bort fordi jeg er enda styggere enn jeg føler meg. Godt å høre at du fikk litt mer respons på nett selv om det ikke er all verden, akkurat det jeg håper på :) hadde vært alene resten av livet sånn det er nå, funker jo ikke når ingen tar kontakt. 

Anonymkode: f8598...a1f

 Du får kontakt med menn på nett, men husk å være høflig og hyggelig. Det er et menneske i andre enden av skjermen, og mange håper like mye på kjæreste som det du gjør. Vær rask med å gi beskjed hvis du ikke ønsker mer kontakt, og møt de du liker litt raskt. Jeg har skrevet for lenge med et par, og da blir det ofte ikke så vellykket å treffes... Man har laget noen bilder i hodet som ofte ikke matcher med virkeligheten!

 

Anonymkode: da036...e3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

 Du får kontakt med menn på nett, men husk å være høflig og hyggelig. Det er et menneske i andre enden av skjermen, og mange håper like mye på kjæreste som det du gjør. Vær rask med å gi beskjed hvis du ikke ønsker mer kontakt, og møt de du liker litt raskt. Jeg har skrevet for lenge med et par, og da blir det ofte ikke så vellykket å treffes... Man har laget noen bilder i hodet som ofte ikke matcher med virkeligheten!

 

Anonymkode: da036...e3f

Takk for tips 👌🏻Alltid hyggelig og høflig så lenge motparten er det :) 

Anonymkode: f8598...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.5.2019 den 10.30, AnonymBruker skrev:

TY 😊 Jeg har dessverre et sånt utseende som gjør at menn stirrer mye på meg men aldri kommer bort, jeg blir absolutt aldri sjekket opp selv om jeg alltid har fått høre at jeg er vakker. Vil egentlig ikke skaffe meg tinder siden jeg hører så mye rart om den appen (grøsser ved tanken på å få sextilbud og uhyggelige meldinger), men er jo ikke mulig å møte noen i virkeligheten når ingen tar kontakt, og de blir superstressa og trekker seg unna når jeg gjør det. Håper noen vil skrive med meg der.

Anonymkode: f8598...a1f

Hvis du vil at en edru fyr du ikke kjenner skal ta kontakt må du gi virkelig tydelige signal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 👌🏻Alltid hyggelig og høflig så lenge motparten er det :) 

Anonymkode: f8598...a1f

 

Min ledesnor er at jeg er alltid høflig og hyggelig. Det er unødvendig å si at det er så lenge motparten er det🙃 Man trenger rett og slett ikke det forbeholdet.

 

 

Anonymkode: da036...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...