Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Selv om det ikke var helt fortjent så fikk Fredrikstad med seg 3 poeng hjem fra Trondheim. Steinar Sørlie (Keeper på FFK) gjorde en fantastisk kamp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

moro!

alle som slår rosenborg (med unntakk av vålerenga :tunge1: ) får en stor :klem: og :klappe: av meg

Skrevet

Tabellen så langt:

1. Fredrikstad 7 :sjarmor:

2. Start 6

3. Viking 6

4. Ham-Kam 6

5. Vålerenga 6

6. Tromsø 4

7. Aalesund 4

8. Rosenborg 4

9. Brann 3

10. Lillestrøm 3

11. Odd-Grenland 1

12. Lyn 1

13. Bodø/Glimt 0

14. Molde 0

Gjest Gjesta
Skrevet

Det var jo litt morsomt ja.

Men jeg hadde ikke ledd for høyt var jeg deg. Det er vel bare 2. runde enda?

Skrevet

Det er da 3 runde..Litt bra gjort å få 7 poeng på to runder :tunge1: . Men jeg tipper at FFK kommer mellom 9 og 6 plass på tabellen så jeg tror nok ikke det kommer til å holde seg sånn altså!

Skrevet

:hoppe:

All ære til Steinar Sørlie for en fantastisk kamp!!

Gjest Anonymous
Skrevet
Tabellen så langt:

1. Fredrikstad 7 :sjarmor:

2. Start 6

3. Viking 6

4. Ham-Kam 6

5. Vålerenga 6

6. Tromsø 4

7. Aalesund 4

8. Rosenborg 4

9. Brann 3

10. Lillestrøm 3

11. Odd-Grenland 1

12. Lyn 1

13. Bodø/Glimt 0

14. Molde 0

Du har kanskje ikke registrert at det er nykommerne fra Sørlandet som fortsatt leder med sine 7 poeng og bedre målforskjell enn FFK..? Men for all del, det er bra å bare være såvidt bak Start etter tre omganger.

:tunge1:

Skrevet

Bak start du liksom :ler: Jo på en mer oppdatert tabell enn den på Nrk(som jeg kopierte fra) så gjør de nok det! Men det velger jeg å overse! :ler:

Skrevet

Det er Start som leder foran Fredrikstad.

1. Start 7 poeng

2. Fredrikstad 7 poeng

Start har bedre målforskjell enn Fredrikstad.

Det var forresten bra at Fredrikstad slo Rosenborg. Heier på alle lag som spiller mot Rosenborg.

Gjest Anonymisert_120626
Skrevet

Helt konge at Fredrikstad slo Rosenborg. Ikke bare at et lag som Fredrikstad slo pampene i RBK, men jeg syns Fredrikstad virkelig fortjener det. De har en god klubb, med en fantastisk supporterklubb..de har virkelig jobba bra de siste årene altså :)

• 2 uker senere...
Gjest Litjmæ
Skrevet

Tjihi, start va kjempego såg æ i går ja :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Tjihi' date=' start va kjempego såg æ i går ja :ler:[/quote']

...og RBK har også åpnet kanonbra! Allerede etter 5 serieomganger ligger de bare 2 poeng bak Start - en klubb med totalbudsjett nesten på høyde med helligdagstillegget til Erik Hoftun...

:wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Japp, det er da bra te Rosenborg å vær de, dem bruke å vårrå litt treigstarta ;) Så det skuill bety at det bli nok ett guillår for troillungan :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet
Japp' date=' det er da bra te Rosenborg å vær de, dem bruke å vårrå litt treigstarta ;) Så det skuill bety at det bli nok ett guillår for troillungan :hoppe:[/quote']

Jo mer tregstartet, desto mer gull..? Noen bør snart fortelle dem at denne logikken er en smule risikabel sånn i lengden...

:wink:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg skjønner jo at du er litt treig da, men det er tilgitt, for det kan jo i enkelte tilfeller bli positivt til slutt likevel ;)

Jeg tenkte på 3-0 mot Start - SÅ tidlig på sesongen - må jo bli gull :-D

• 3 uker senere...
Skrevet

trur rosenborg rykker ned jeg da

*krysser fingrer og tær*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...