Gå til innhold

Hydroprot


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd? Dukket opp på feeden på facebook, og hadde fått mange positive tilbakemeldinger. Frister og bare bite på... 

Anonymkode: 9bc4a...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke prøvd det, kommer ikke til å gjøre det. Hva er det som gjør at det frister deg?

Anonymkode: 06734...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kommentarene produktet har fått var så positive, både til hvordan man føler seg, huden og vektnedgang. Holder på med livsstilsendring, og skulle gjerne hatt litt drahjelp... men fornuften forteller meg at det er humbug 🥴

Anonymkode: 9bc4a...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart kommentarene er både positive og overbevisende, og rettet direkte mot områder mange av oss har komplekser for. De har jo et produkt å selge. Lytt til fornuften din. Jeg sier ikke at det er lett, jeg sliter VELDIG ofte med det selv :fnise:

Hva består forresten livsstilsendringen din i, som gjør at du ønsker drahjelp? Ofte blir vi så ivrige at vi biter over for mye, for fort, og det helt unødvendig.

Anonymkode: 06734...50e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart kommentarene er både positive og overbevisende, og rettet direkte mot områder mange av oss har komplekser for. De har jo et produkt å selge. Lytt til fornuften din. Jeg sier ikke at det er lett, jeg sliter VELDIG ofte med det selv :fnise:

Hva består forresten livsstilsendringen din i, som gjør at du ønsker drahjelp? Ofte blir vi så ivrige at vi biter over for mye, for fort, og det helt unødvendig.

Anonymkode: 06734...50e

Jeg har endret kosthold, og trener jevnlig. Gått ned 40 kilo, men gått opp igjen 10 pga en veldig tøff periode siste året. Er i gang med å snu, men har vært tøft å komme skikkelig i gang. Jeg har holdt på i 8 år, så har på ingen måte tatt det for fort. Men det hadde hjulpet så mye på motivasjonen om de første kiloene rørte litt på seg.. 

Nå er det litt sånn «ned ett kilo i uka, opp et kilo i helga» 🤦🏻‍♀️

Jeg har ikke bestilt enda.. og jeg tenker det blir sånn. Bare vært så supert om det rydde inn med svar her, om hvor flott produktet er 🤭

Anonymkode: 9bc4a...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre ikke noen produkter kan få deg ned i vekt om du ikke er i et netto kaloriunderskudd. (Og selv da er det kaloriunderskuddet, ikke produktet, som får deg ned i vekt.)

Anonymkode: 06734...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har endret kosthold, og trener jevnlig.

gått opp igjen 10 kg

Nå er det litt sånn «ned ett kilo i uka, opp et kilo i helga»

Anonymkode: 9bc4a...84e

Og ikke alle er klar over dette: Hvis du bare har 10 kilo som skal av, er en kilo per uke altfor mye. Endre kostholdet ditt igjen, sånn at du bare har et lite kaloriunderskudd, og fokuser på det, ikke trening, for vektnedgang.

Anonymkode: 06734...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...