la_luz Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Hei, Vi skal i bryllup i Skottland i mai, til to skotter. Har lyst til å kjøpe noe norskt i gave, men ikke for spesielt for jeg vil jo at de skal like gaven. Kan noen hjelpe meg ?
Gjest Melk Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Noe i støpt tinn, fås hos gullsmed. Evt andre bruksgjenstander fra gullsmed.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Vi har gitt bort kjempeflotte ullpledd fra Røråspledd til venner i utlandet - det har vært kjempepopulært. De har mange med utradisjonelle mønstre, og spesielt ett som heter "Champagnebobler" synes jeg passer godt til bryllupsgave. Husene i Skotland er jo ikke kjent for å være de minst trekkfulle, så det ville kanskje være en passende ide?
Gjest Madam Felle Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 strikkegensere fra Dale, om dere ønsker å bruke det beløpet. En stor kurv med Norske produkter, som: Melkesjokolade, ost, ostehøvel, røket laks osv. Er kanskje ikke det man gir i bryllup, men det kan jo være brudeparet setter pris på det. En litt spesiell gave, som jeg kunne ha gitt.
linky Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 strikkegensere fra Dale, om dere ønsker å bruke det beløpet. En stor kurv med Norske produkter, som: Melkesjokolade, ost, ostehøvel, røket laks osv. Er kanskje ikke det man gir i bryllup, men det kan jo være brudeparet setter pris på det. En litt spesiell gave, som jeg kunne ha gitt. Det hadde ivertfall jeg blitt veldig glad for. ingen dum ide..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå