Gå til innhold

Første gangs gravid og ingen hjertelyd:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ble gravid i oktober rett etter (samme helg) som dødsulykken med barnefarens bror(broren overlevde frontkollisjonen). Både jeg og kjæresten min føler alt går bare nedover for oss begge og verre skulle det bli. Jeg fikk blødninger 31.desember 2018 og der fant de ut at babyen vår ikke hadde hjertelyd. Det ble en tung sorg for oss i og med at det var et ønsket barn...Noen tips til å komme videre? Eller dempe sorgen? Vi begge føler det var veldig surt og miste og føler et trang for å bli gravide igjen, men har ikke lyktes enda....Jeg starter å føle meg litt nedfor og lei meg. Ikke minst skyldfølelse...

Anonymkode: 566d1...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke hvorfor du har skyldfølelse? 

Kjørte du bilen? Tok du abort med vilje? Av og til skjer ting (grufulle ting) som vi ikke rår over. Bilulykken var ute av din kontroll og det samme var aborten. Det var bare ikke riktig egg og riktig sædcelle. Det er svært vanlig. Neste gang går det sikkert bedre. Senk skuldrene og kos dere sammen. Ta vare på hverandre og ha sex for å kose dere, ikke for å prøve bli gravid. Når du slutter å spenne deg og tenke på det så går det sikkert fort :)  Reis vekk sammen, og ta vare på hverandre. 

Hvis du ikke er blitt gravid når det nærmer seg jul ville jeg snakket med en lege :) lykke til. 

Anonymkode: 2c40d...a60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du har skyldfølelse? 

Kjørte du bilen? Tok du abort med vilje? Av og til skjer ting (grufulle ting) som vi ikke rår over. Bilulykken var ute av din kontroll og det samme var aborten. Det var bare ikke riktig egg og riktig sædcelle. Det er svært vanlig. Neste gang går det sikkert bedre. Senk skuldrene og kos dere sammen. Ta vare på hverandre og ha sex for å kose dere, ikke for å prøve bli gravid. Når du slutter å spenne deg og tenke på det så går det sikkert fort :)  Reis vekk sammen, og ta vare på hverandre. 

Hvis du ikke er blitt gravid når det nærmer seg jul ville jeg snakket med en lege :) lykke til. 

Anonymkode: 2c40d...a60

Nei, kjørte ikke bilen :) var en som var suicidal som kjørte inni. Nei, det var en missed abortion. Det var dødt helt siden uke 8 og skulle vært 11+5 da de så embryoet på utralyd. Takk for gode råd❤️

Anonymkode: 566d1...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...