Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror jeg har tilgode å se en jente/dame med helt mørkbrunt/svart hår som kler det! (hvis ikke man er så mørk fra naturens side da..) Bare en ting jeg kom til å tenke på...

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Jeg kommer bare på de som har mørk hud/hår fra naturens side.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja! vet om en nydelig jente med nesten svart hår.. OG hun er egentlig ganske lys.

Gjest Gulltopp
Skrevet

Jeg kler svart hår, og jeg er egentlig lys blond, med veldig lys hud. Men når jeg forteller folk at jeg faktisk er blond, blir de overrasket og sier at det hadde de ikke trodd, og at de ikke klarer å se for seg meg som blond. Kanskje det har å gjøre med at jeg har ganske mørke (fra naturens side) øyebryn.

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er ikke bare de med mørk hud som kan kle svart hår! De med helt lys, fin hud (melkehvit) er også fine med svart hår. (ala Snøhvit ;)

Skrevet

Angelina Jolie, synes nå jeg !

Skrevet

en god venninne av meg er helt nydelig med helt mørk brunt hår, tror det er hennes naturlige farge da jeg aldri har sett henne med noen annen farge. Hun er helt lys (nesten hvit) i huden og har mørke øyne!

Kjempe fint!!!!

Skrevet

Jeg har egentlig mellomblondt hår, men har farget det mørkt, nesten svart i mange år. Og jeg får stadig tilbakemeldinger på at det ser naturlig ut på meg, og at jeg er finere med mørkt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke hu på det bildet i linken hadde sett bra ut med blondt hår.

Gjest seroxata
Skrevet

hmm, jeg har svart hår, skal jeg føle meg truffet nå? :wink: Folk tror meg ikke når jeg sier at jeg egentlig er blond iallefall.... Og jeg synes selv jeg kler det, så..

Skrevet
Tror jeg har tilgode å se en jente/dame med helt mørkbrunt/svart hår som kler det! (hvis ikke man er så mørk fra naturens side da..) Bare en ting jeg kom til å tenke på...

Helt enig. Ser like unaturlig ut med faket sort hår, som faket blondt hår. Merkelig at så mange ikke ser det selv....

Dramatiske fargeendringer er sjeldent pent. En nyanse eller to til siden kan bli fint med noe særlig mer enn det går lant utenfor min smak i allefall.

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes ofte det gir særpreg til personene jeg! Man blir litt spesiell og stilig synes jeg.......

Gjest Anonymous
Skrevet

Catherine Zeta Jones kler helt mørkt hår (men så har hun et godt utgangspunkt da..)

Syns ellers jeg ser mange med farget svart hår som etter min mening ikke kler det.

Men, smaken er forskjellig. De er sikkert fornøyde selv og da er det jo greitt.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Alle de som har blitt nevnt her som gode eksempler på noen som kler svart hår (Angelina Jolie, Cathrine Zeta Jones, Courtney Cox) har jo ikke svart hår men mørkebrunt! Det er en helt annen sak, og mange som kler!

Gjest Evanescence
Skrevet

Amy Lee i Evanescence....nyyyyyyydelig dame :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har svart hår (akkurat nå med noen lysere felter i en slags brunfarge), og alle påstår jeg kler det, til og med frisøren (her kan jo de som har sett meg rope ja eller nei) Da jeg kom til henne første gang, foreslo hun svart uten å vite at jeg hadde hatt det tidligere.

Men det skal sies at jeg er ganske mørk i øyne og hud, og svart hår krever mer sminke enn lysere hår for at man ikke skal se utvasket ut. Selvbruner er min beste venn! :)

Men jeg kler ikke blondt....

Gjest LoisLane
Skrevet

Farget, svart hår er sjelden pent. Sorry girls!

Har mørkebrunt hår selv, antar det er i nærheten av min naturlige farge. Har svært lys hud og blå øyne, men mørke øyenbryn. Jeg blir IKKE pen som blond!

Gjest Lilleulv i.i.
Skrevet

Noen kler det :) Bl.a. Lilith som jeg har sett bilde av!! Synes det er få som kler det, og på noen blir det helt feil. Men det finnes folk som kler det ja. Ikke stygt på alle da.... Newt ser forresten kjempefin ut med det mørkebrune.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...