Anonym-bruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Har møtt en kjempe fin mann. Vi har møttes i litt over1 måned. Hele tiden vi har hatt kontakt har han sendt meg meldinger hver dag. Har skrevet han savner meg, skulle ønske jeg var hos han. Og at han er glad i meg. Siste dagene nå føler jeg at noe er litt annderledes. Han skriver til meg hver dag fremdeles, men når jeg sier jeg håper vi møtes snart igjen svarer han ikke på det. Sist jeg var hos han var han helt som vanlig, omtenksom og vi hadde det veldig fint sammen. Er bare meldingene i ettertid.. han virker litt mindre på.. Er nå veldig redd for at han ikke vil mer likevel. Er vel ikke lett for andre å vite hva han tenker, men noen som kanskje har noen tanker rundt det?:)
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Kom med et konkret forslag til å møtes og se hvordan han responderer på det?:) Hvis han unnlater å svare på spørsmålet er jeg redd for at han fader deg ut. Anonymkode: b8b4a...8d1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 Har med sex og gjøre. Anonymkode: fe661...012
Gent82 Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Om han er lunken så - Vær mindre 'på' du også. Mulig det er et synkende skip. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #5 Skrevet 8. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kom med et konkret forslag til å møtes og se hvordan han responderer på det?:) Hvis han unnlater å svare på spørsmålet er jeg redd for at han fader deg ut. Anonymkode: b8b4a...8d1 4 minutter siden, Gent82 skrev: Om han er lunken så - Vær mindre 'på' du også. Mulig det er et synkende skip. En av disse, ja. Hvem som "fungerer best" på han, er desverre umulig å spå. Enten må du hoppe i det, å være konkret (spør om han har planer til lørdag/mandag/what ever), eller så bør du trekke deg litt unna du også, å se om han følger etter. Anonymkode: 56fab...1b8 1
Gjest frankie85 Skrevet 8. mai 2019 #7 Skrevet 8. mai 2019 Kanskje du viser litt lite av dine beste sider når du er med han kanskje eller når du svarer på meldinger
Anonym-bruker Skrevet 9. mai 2019 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2019 Snakket med han nå lengepå tlf. Han sier eksen har kommet inn i bildet igjen, at han føler seg dratt mellom henne og meg. At han har fått følelser for meg og er veldig glad i meg. Men trenger litt tid for å sortere tankene. Men samtidig sier han at han vil vi skal fortsette som før. Bli bedre kjent med hverandre, og snakke ofte sammen. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre her.. gi han tid og håpe på det beste? Eller fortsette som det har vært. Jeg er så redd for å bli såret, men liker han veldig godt.
Vifsla Skrevet 9. mai 2019 #10 Skrevet 9. mai 2019 11 minutter siden, Anonym-bruker skrev: Snakket med han nå lengepå tlf. Han sier eksen har kommet inn i bildet igjen, at han føler seg dratt mellom henne og meg. At han har fått følelser for meg og er veldig glad i meg. Men trenger litt tid for å sortere tankene. Men samtidig sier han at han vil vi skal fortsette som før. Bli bedre kjent med hverandre, og snakke ofte sammen. Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre her.. gi han tid og håpe på det beste? Eller fortsette som det har vært. Jeg er så redd for å bli såret, men liker han veldig godt. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg skygget banen. Det ender aldri bra når eksen kommer inn i bildet. Her tror jeg du kaster bort tiden din. 4
Isaccis Skrevet 9. mai 2019 #11 Skrevet 9. mai 2019 (endret) Hadde meldt og takket for et hyggelig bekjentskap, men litt for kinkig situasjon, for både han og deg, til at du ønsker om videre involvering med han. Ønsk han alt godt og at du håper det løser seg for han. Den eneste måte å møte dette er med forståelse og respekt for at han sa ting som de var. Hver gang det begynner å skurre med han og eksen, hvis det viser seg å gå den veien, så er det den varme, fine måten du trakk deg vekk fra han på som han vil huske, og at ingen andre damer har reagert så bra på noe som også må være en kjip situasjon for han. Når eksen ligger i kjølvannet er det best å trekke tilbake all den høydaren han har hatt med deg, for dere begge to, også hvis det skal bli noe mer på et senere tidspunkt. Endret 10. mai 2019 av Isaccis 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå