AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hei jeg har en russisk toy, 2 år gammel og lurer på om den er allergivennlig? Jeg tåler ikke katt og tydeligvis ikke nabo hunden heller😂 men merker ingenting på vår lille hund. Men finner ingen plass som står at den rasen er allergivennlig🧐 Anonymkode: 0aeb9...8cd
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Har forresten er langhåret russisk toy og naboen har en papilon Anonymkode: 0aeb9...8cd
Juniper Skrevet 10. mai 2019 #4 Skrevet 10. mai 2019 Varierer jo også fra hund til hund, men javnt over er det ikke den verste rasen. Har du korthåra eller langhåra?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #5 Skrevet 10. mai 2019 21 minutter siden, Juniper skrev: Varierer jo også fra hund til hund, men javnt over er det ikke den verste rasen. Har du korthåra eller langhåra? Langhåra :) merker ingenting av den, uansett hvor mye kos ho får. Men naboen..? ikke tale om.. da klør jeg i flere timer etterpå Anonymkode: 0aeb9...8cd
Juniper Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Det er neppe empirisk, men ei jeg kjenner med hundeallergi reagerer på korthåra RT, men ikke langhåra.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2019 #7 Skrevet 11. mai 2019 Nei RT er ikke allergivennlig, hverken med lang eller kort pels. Jeg reagerer på min korthårede🥴 Anonymkode: 0360c...070
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå