AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hei, jeg har økologisk jomfru olivenolje som det står har en holdbarhet til 2015. Kan jeg bruke den likevel? trenger svar på det. Takk. Anonymkode: eb805...6ae
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Den er antakelig ikke farlig å spise, men sannsynligheten for at den smaker harskt og vondt er ganske høy. Og jo lenger den har vært åpnet jo verre vil jeg tro smaker. Anonymkode: 847bd...8a0
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den er antakelig ikke farlig å spise, men sannsynligheten for at den smaker harskt og vondt er ganske høy. Og jo lenger den har vært åpnet jo verre vil jeg tro smaker. Anonymkode: 847bd...8a0 den er uåpnet. Anonymkode: eb805...6ae
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: den er uåpnet. Anonymkode: eb805...6ae Da er det litt større mulighet for at den kan brukes, men den eneste måten å finne det ut på er å åpne den og smake. Anonymkode: 847bd...8a0
spinner Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 Hvis den er uåpnet og ikke har stått altfor varmt er det bare å smake på den. Den er uansett ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå