Gå til innhold

Piller du fortsatt nese å spiser det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er litt for morro, men lurer på om det er noen som tørr å innrømme dette? Under AnonymBruker naturligvis. Hvis du gjør det, hvorfor gjør du det? Skriv gjerne alder og kjønn... 

Anonymkode: 64c21...2ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Neineinei, det kan umulig være mange voksne som spiser snørra si? :sjokkbla: Ser ofte folk som piller i nesa, men jeg har aldri sett voksne spise snørr. 

Jeg vet ikke om jeg gjorde det som barn. 2åringen har av og til puttet fingeren i munnen etter at han har pillet seg i nesa, men da finne vi fram papir og minner om at snørra må tørkes bort i papiret. 

Jeg kan pille dersom jeg ikke føler jeg får snytt meg skikkelig. Av og til er det noe som må ut, og snyting hjelper ikke alltid hele veien, men det havner i et papirtørk. Å spise snørra mi kunne aldri falt meg inn! :spy: 

Anonymkode: fc26c...785

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det smaker salt. Spiser og til skurver også

Anonymkode: a5401...e3b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det akkurat :sjenert:

Anonymkode: 87dae...7b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, spiser busemenner på brødskiva hver dag 

Anonymkode: a4b07...c66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Hva er så big deal med det? Folk er forskjellige. Jo større buse jo bedre..dette er jo seff noe jeg gjør når jeg er alene. 

Anonymkode: d272c...a14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjorde det akkurat :sjenert:

Anonymkode: 87dae...7b6

Kjønn og alder, og ikke minst, hvorfor?😊

AnonymBruker
Skrevet

Ja, elsker buser... Jo større- jo bedre🤐

Kvinne- 26

Anonymkode: 431da...517

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det for gormemat å regne, både det og skorper😉😉

det er noe gøy ved å spise noe egen kropp har skapt. Spise seg selv på ett vis. Skorper smaker jo ikke stort men har gøy konsistens. Og  slim i nesehulen har ett helt spekter av utgaver. Fra spø krisp til til det helt flytende.

nå har jeg vel fått endel til å gulpe opp lunsjen he he. Men kan noen fortelle meg hva som er ekkelt, med denne light kannibalismen, annet enn at det er tillært at dette er ekkelt. Som en over skriver får toåringer klar beskjed om at det er ekkelt. Men hva er det ekle? ( gjør det kun privat av hensyn til de hjernevaskede)

44 år og kvinne.

Anonymkode: d557b...ca8

• Liker 6
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke 😂

Husker vagt at jeg har gjort det som barn men det er lenge siden nå!

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg pleier å pille og spise de. 

Kvinne 25

Anonymkode: 5f85b...dbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jøssda,  både jeg og mannen. Forskjellen er at jeg mener dette skal gjøres høyst privat, mens han ikke er så nøye på akkurat det heller 🙄

Anonymkode: 0b569...492

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Er uvane. Og en såpass flau uvane at jeg nekter å skrive alder og kjønn. 

Anonymkode: 4a8d3...aff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det for gormemat å regne, både det og skorper😉😉

det er noe gøy ved å spise noe egen kropp har skapt. Spise seg selv på ett vis. Skorper smaker jo ikke stort men har gøy konsistens. Og  slim i nesehulen har ett helt spekter av utgaver. Fra spø krisp til til det helt flytende.

nå har jeg vel fått endel til å gulpe opp lunsjen he he. Men kan noen fortelle meg hva som er ekkelt, med denne light kannibalismen, annet enn at det er tillært at dette er ekkelt. Som en over skriver får toåringer klar beskjed om at det er ekkelt. Men hva er det ekle? ( gjør det kun privat av hensyn til de hjernevaskede)

44 år og kvinne.

Jaha. Så du spiser avføring til frokost med urin på siden og har en brukt tampong i tevannet? Eller....? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jøssda,  både jeg og mannen. Forskjellen er at jeg mener dette skal gjøres høyst privat, mens han ikke er så nøye på akkurat det heller 🙄

...og vi er i 50-åra.. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaha. Så du spiser avføring til frokost med urin på siden og har en brukt tampong i tevannet? Eller....? 

Ha ha ha 😄 du måtte gå helt dit ja 😂

det du nevner der er jo ting med masse usunne bakterier. Det vil vært helseskadelig å ha i seg. Noe slim og skorper ikke er.  Tviler også på det ville smake særlig godt heller, noe slim gjør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det, kun når jeg er alene da. Eller, jeg piller men spiser det ikke. Kvinne, 33. 

Anonymkode: 8e872...7ed

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør det, kun når jeg er alene da. Eller, jeg piller men spiser det ikke. Kvinne, 33. 

Anonymkode: 8e872...7ed

Hvor gjør du av de da? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det smaker salt. Spiser og til skurver også

Anonymkode: a5401...e3b

Jeg også. Det sies at de som piller nese og spiser busene, holder seg bedre friske fra forkjølelse. Jeg vet ikke om det er sant da.

Anonymkode: dd5d6...9ff

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...