AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #1 Skrevet 8. mai 2019 Hvis dere ser en flott type på byen, hvordan pleier dere å gå frem for å få oppmerksomheten fra han da? Jeg er så forferdelig dårlig på å flørte. Er sånn ok pen føler jeg selv, (selv om jeg har fått noen indirekte komplimenter de siste månedene etter jeg ble singel), så føler at jeg kanskje ikke er den som har mest sjanse for å få oppmerksomhet fra det andre kjønn, men jeg vet jo at jeg er et catch. Anonymkode: f4952...73e
Sykkelkopp Skrevet 8. mai 2019 #2 Skrevet 8. mai 2019 Ønsker du ONS eller kjæreste? Vil du ha ONS, gå til en fyr når kvelden nærmer seg og spør om han vil ha sex. Du trenger ikke flørte noe mer enn det Vil du ha kjæreste anbefaler jeg et annet sted. Avh av hvor utadvendt fyren er da må du enten gi veldig tydelige signal på at du er interessert. Eller spørre fyren ut selv. For å vise interesse kan du f.eks se på fyren til han ser på deg. Når han oppdager deg ser du et lite øyeblikk til på ham, se så litt "sjenert" ned til siden, og se så opp igjen på ham. Du burde smile på et punkt her, og også se opp igjen før fyren ser bort. Dette burde være et tydelig nok signal til at de fleste skjønner interesse. Men er ikke garantert at vedkommende tør/gidder å komme bort. Kan ikke si deg hvordan du skal flørte bortsett fra å vise interesse ved kroppspråk. Er avh. av din personlighet Er en rekke andre signal du kan gi, vise nakke, flippe med håret, alltid være i nærområdet, krysse bena i hans retning om du sitter....Men dette gjør du sannsynligvis automatisk, og fyren registrerer underbevisst. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #3 Skrevet 8. mai 2019 20 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ønsker du ONS eller kjæreste? Ikke helt ONS typen Anonymkode: f4952...73e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #4 Skrevet 8. mai 2019 Helt enig med dette angående kroppsspråket! Det sier alt om interesse! Blikket, måte og holde blikket og se inn i øynene og smile etter et sekund eller to. Så må man om det er et snev av interesse der tørre å ta et initiativ! Noe veldig få jenter tørr å gjøre når det er en kontakt der. Mange gutter inklusive meg selv som også sliter litt der. Problemet på byen er ofte at man ikke får den "lille roen" etter en kontakt til å snakke litt sammen, ta en drink, danse og kjenne på den "kjemien" som må være til stede for å i det hele tatt kunne ta det hele litt videre. Klarer man dette er det ofte slik for menn iallefall, at andre brautende ONS okser tramper løs som en elefant i et glasshus! Dere jenter! Om dere vil ha et snev av sjanse å holde på vedkommende dere har fått en kontakt med, og som dere vil sjekke ut! Aldri gi de elefantene noe oppmerksomhet! Det er drepen, og da forsvinner iallefall den seriøse fort Anonymkode: f84d2...20b
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2019 #5 Skrevet 9. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med dette angående kroppsspråket! Det sier alt om interesse! Blikket, måte og holde blikket og se inn i øynene og smile etter et sekund eller to. Så må man om det er et snev av interesse der tørre å ta et initiativ! Noe veldig få jenter tørr å gjøre når det er en kontakt der. Mange gutter inklusive meg selv som også sliter litt der. Problemet på byen er ofte at man ikke får den "lille roen" etter en kontakt til å snakke litt sammen, ta en drink, danse og kjenne på den "kjemien" som må være til stede for å i det hele tatt kunne ta det hele litt videre. Klarer man dette er det ofte slik for menn iallefall, at andre brautende ONS okser tramper løs som en elefant i et glasshus! Dere jenter! Om dere vil ha et snev av sjanse å holde på vedkommende dere har fått en kontakt med, og som dere vil sjekke ut! Aldri gi de elefantene noe oppmerksomhet! Det er drepen, og da forsvinner iallefall den seriøse fort Anonymkode: f84d2...20b Ugh ja, var det da.. Anonymkode: f4952...73e
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #6 Skrevet 10. mai 2019 Det er utrolig hva du kan gjøre med blikket hvis du bare tør å hoppe i det og prøve. Lek litt med det og ikke vær redd for å feile. Tenk at du spiller en rolle og gå litt ut av deg selv! Vær hun blyge jenta som ser på han, men ser ned når han møter blikket. Eller hun pågående som ser på han med et forventningsfullt blikk. Eller når du blir ordentlig trygg, hun sensuelle, som holder blikket hans mens hun biter seg i leppa. Anonymkode: 05de2...db8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå