Gå til innhold

Å være god i senga!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ofte damer sier at han var god i senga! Han sugde? Er du god i senga?osv 

Men jeg har aldri forstått hva dere damer ligger i det! 

Med god i sengen mener dere at mannen bør helst være røff og hard eller gentel? Hva betyr det for dere å være god i sengen?

Anonymkode: fcb98...6cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører ofte damer sier at han var god i senga! Han sugde? Er du god i senga?osv 

Med god i sengen mener dere at mannen bør helst være røff og hard eller gentel? Hva betyr det for dere å være god i sengen?

Ja dette er kvinners privilegium å kunne si . Kvinner trenger vanligvis ikke gjøre så mye , så de mener det er mannens ansvar å prestere. Med god i senga ,så mener dem som regel stor penis ,hvor  god ereksjon du har og selvtillit (henger som regel sammen) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kenneth40 skrev:

Ja dette er kvinners privilegium å kunne si . Kvinner trenger vanligvis ikke gjøre så mye , så de mener det er mannens ansvar å prestere. Med god i senga ,så mener dem som regel stor penis ,hvor  god ereksjon du har og selvtillit (henger som regel sammen) 

Rekner med du er mann? De fleste kvinner eg kjenner definere god senga med godt forspill allså slikking, fingring og kanskje litt masjase. Veldig få kvinner kommer uten om. Ein god penis er bere eit pluss. 

Anonymkode: 9d874...6e4

• Liker 14
Skrevet
10 minutter siden, Kenneth40 skrev:

Det er jo selvfølgelig helt feil, jeg har hatt damer som er dårlige i senga.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Mr. Kilmister skrev:

Selvsagt er det feil :) Men fra en kvinnes synsvinkel ,så er det mannens ansvar at hyrdestunden skal bli en suksess ,og det tror jeg dem fleste menn føler også . 

Personlig mener jeg selvsagt at begge har et ansvar ,og ikke minst at seksuell kjemi er avgjørende .

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rekner med du er mann? De fleste kvinner eg kjenner definere god senga med godt forspill allså slikking, fingring og kanskje litt masjase. Veldig få kvinner kommer uten om. Ein god penis er bere eit pluss. 

joda ,men har han f.eks liten penis , så er det som regel dømt fra starten av ...i tillegg til at man blir uthengt i etterkant .

AnonymBruker
Skrevet

For meg innebærer det at han i utgangspunktet har interesse for at vi skal ha det hyggelig sammen. Vi tar oss tid, kanskje et langt forspill hvor vi virkelig tenner hverandre før vi "peiser på" videre. For meg handler også mye om kommunikasjon, jeg er godt den som kan stoppe opp, prate/spørre litt for å "finne ut av ting" (for noen er nok dette svært turn off?), prøve nye stillinger osv. Han kan godt være litt røff og hard, men det er absolutt ikke et must. De første gangene er sjeldent bra, for meg blir ting bedre etterhvert. Å være nysgjerrig på hverandre gjør mye med forholdet i senga og hvor "god" en blir. Man blir god sammen, så lenge begge parter er interessert :) 

En mann som ikke er god i senga tenker bare på seg selv, driter i å få meg tent, kjører på i ei tørr mus og stopper 2 min senere når han selv har kommet og sier seg fornøyd. 

Anonymkode: e8e5e...300

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Kenneth40 skrev:

joda ,men har han f.eks liten penis , så er det som regel dømt fra starten av ...i tillegg til at man blir uthengt i etterkant .

Trur du heller har dårlig vurderinga evner i valg veninner og kvinner

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trur du heller har dårlig vurderinga evner i valg veninner og kvinner

Jo ,men har ganske bred erfaring ,så det har vel vært begge deler det . Men det jeg vet er at kvinner baksnakker menn med liten :( 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

God i senga er at alt "stemmer". Fra første kyss, ja, fom første berøring. Ømt, men selvsikkert. Deretter Kanskje gradvis røffere etterhvert som kåtskapen setter inn. Variert sex der begge er max tent. Kanskje litt humor hvis man plasserer foten litt feil vei osv. 

Jeg liker ikke masse festing under sexen, mrn heller ikke at det er stille. Såklart man kan dempe seg litt for naboene, men jeg liker å høre at han nyter. 

Anonymkode: be619...b37

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det en som er lidenskapelig og virkelig går inn for å gi jenta nytelse. Kyssing, berøring, stryking, slikking, fingring og penetrering. Blanding av soft og røff er også bra. Vis at du er selvsikker og at du virkelig vil ha henne. Da vil jenter si «han var god i senga!».

(sier ikke at jenta kun skal ligge der passivt, men denne tråden handlet om hva som gjør en GUTT god i senga).😁

Anonymkode: a1543...c95

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Helt enig, de fleste norske damer jeg har hatt (og det begynner vel å nærme seg 40-50) har vært dritkjipe i senga.

Tror egentlig at de fleste norske menn etter en tid kun bruker sine utvalgte til tømmestasjon fordi de er så uinspirerte, tilbakeholdne og kjedelige i senga. 

Kvinner på KG elsker jo å analysere frem bakenforliggende årsaker rundt de fleste tema, men jeg har ennå tilgode å se noen som konkluderer med at mannen gir de dårlig sex fordi de selv er elendige og lite inspirerende på det seksuelle planet 😁

Anonymkode: 303d0...372

• Liker 4
Skrevet

En mann som er god i senga, klarer å lese kvinnens kroppspråk. Tilpasse tempo og intensitet etter hva som funker og ikke. Han ser hennes behov og aktivt går inn for at hun skal nyte det som skjer. Å peise på i full fart er ikke nødvendigvis det samme som å være god i senga.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet nettopp over en lengre periode en jeg vil beskrive som ganske dårlig i senga.

Han tok lite for seg - det var kun vanlig inn og ut-sex med mye lidenskapelig klining. Tidvis kunne han bedrive merkelig jukking. Han verken slikket eller fingret meg, men var i stedet veldig opptatt av puppene mine. Følte min nytelse var litt lite i fokus. Også dro han på med litt sånn klein dirtytalk, stort sett de samme strofene hver gang 😅 

Merkelige var at han var en kjekk, høyt utdannet fyr som fremstod vanvittig selvsikker sånn ellers.. 

Anonymkode: fe29b...c7d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror det handler mye om kjemi jeg da. Jeg syns mannen min er fantastisk i senga. Andre damer ville kanskje ikke syns han var god. Samme med meg og andre menn. Vi kjenner jo hverandre, og sex har blitt bedre og bedre i løpet av våre 12 år sammen. Jeg hadde aldri turt å «slippe meg» sånn sammen med en ukjent/ny mann, og hemninger gir dårligere sex. 

Anonymkode: 64398...cd6

• Liker 2
Skrevet

Det er nok veldig individuelt. Det som EN kvinne kan se på som håpløst, kan være gull for en annen. Samtidig har man jo enkelte universelle punkter. Seksuell kjemi, forspill, kommunikasjon, lidenskap, og evnen til å lese kvinnen, feks. Så har man andre undervurderte kvaliteter, slik som å få henne til å føle seg vel, og få henne til å slappe av nok til å nyte det skikkelig. Teknikk, selvtillit, lekenhet, utholdenhet, tilstedeværelse, og hvordan man passer fysisk, kan være andre faktorer.

Og nei, det er selvsagt ikke dømt fra starten av, eller at man blir uthengt i etterkant bare fordi man har en liten penis. Eller fordi man TROR selv at man har en liten penis. Alt avhenger av hvem man faktisk møter, og de fleste bryr seg ikke.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

3 jukk ferdig = ræva

Anonymkode: 20edd...987

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han verken slikket eller fingret meg, men var i stedet veldig opptatt av puppene mine. 

Anonymkode: fe29b...c7d

Eksen min, som ellers var god i senga, var opptatt av at jeg kunne få ekstra orgasmer ved puppestimuli. Dette, mente han, burde bety at jeg også kunne få en aller første orgasme kun ved puppekos. Ikke klitt etc. Jeg bare, hæ, nei, det får jeg ikke aleine en gang. Men han ville prøve, selv om jeg kommer lett på andre måter. Kunne bli så sint på ham for det!

Og så trodde han iblant at han var en erotisk fotograf. Problemet var at han knapt var vanlig fotograf... Han tok fine bilder, men av natur/bybildet, ikke folk. Han skjønte ikke hvordan han skulle få meg til å få posere effektivt. Han kommanderte meg rundt som om vi var i militæret. Hvis jeg ikke straks skjønte hva han mente, eller det ikke ble bra, ble han sint. Muligens det mest uerotiske jeg har vært med på...

Og han var ellers god i senga! Men plutselig... idiotmode.

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen min, som ellers var god i senga, var opptatt av at jeg kunne få ekstra orgasmer ved puppestimuli. Dette, mente han, burde bety at jeg også kunne få en aller første orgasme kun ved puppekos. Ikke klitt etc. Jeg bare, hæ, nei, det får jeg ikke aleine en gang. Men han ville prøve, selv om jeg kommer lett på andre måter. Kunne bli så sint på ham for det!

Må si at jeg ganske så ofte har prøvd på dette med kona. Helt siden første gangen vi hadde sex så har puppene og spesielt hennes knopper vært et fokusområde for meg, for å virkelig tenne henne og gjøre henne desperat. Men hun har vel egentlig aldri kommet kun ved puppestimuli. Siden hun ikke liker å motta oralsex så da har det da blitt min måte å gi henne en slags oralsex på. Men hun kommer lett ved vaginal sex så jeg klager på ingen måte.

Anonymkode: 56181...3b8

Skrevet

Det finnes ikke én oppskrift som gjør at man automatisk er god i senga.

Eller, jo: En må kunne kommunisere, lese kroppsspråk, tilpasse seg sin partner samtidig som en også gjør det beste for at en selv har det godt (og viser det).

Jeg er jo hovedsaklig veldig røff i senga, men noen ganger (og med noen partnere) passer det mye bedre med helt vanlig sex, eller rolig kjærlig sex. Alt må ha en balansegang.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...