Gjest Gjesten Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Jeg var over 30 før jeg tok mot til meg og kjøpte min første vibrator. I ettertid har jeg tenkt at dette burde jeg hatt mange år før. Jeg har en datter i tenårene, og nå lurer jeg på om noen her inne har noen erfaring med vibrator i ung alder. Når begynte dere og eventuelt har dere snakket om onani/vibrator med døtre i tenårene? Det er på mange måter et vanskelig tema. Onani er viktig i oppveksten og for oss jenter er tross alt vibratoren et veldig flott hjelpemiddel, som nå selges i flotte butikker.
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 nei jeg gidder ikke ha noe slikt, jeg hadde vært rar da men xxxxxxx kan fortelle deg om Red Fire hun er 21 år og liker denne her. Nick fjernet. La henne i så fall fortelle det selv, Spidey. Hege (admin)
Ernie Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Det er vel individuelt når jenter begynner vil jeg tro, men det er vel neppe noen spesiell aldersgrense på bruk av vibrator. Det er i hvertfall flott at temaet "jenter og onani" er blitt satt på dagsorden på en positiv måte de siste årene.
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 NEI hege vad fan Jeg satt her da hun skrev det ingen fare, Red Fire er best og gir best orgasme dette vet jeg da jeg skal bestille den om 2 uker.
Gjest Hege Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Jeg satt her da hun skrev Vel, jeg satt ikke der, så det kunne ikke jeg se.
Gjest seroxata Skrevet 24. april 2005 #6 Skrevet 24. april 2005 Vel, jeg satt ikke der, så det kunne ikke jeg se. hihihi, jeg vet, jeg er bare på en liten flippetur i dag
*Lene* Skrevet 25. april 2005 #7 Skrevet 25. april 2005 Syns datteren din bør finne ut av ting selv jeg. Jeg hadde DØDD hvis mamma hadde begynt å presse på meg dildo og fortalt meg om onani....
Gjest Milah Skrevet 25. april 2005 #8 Skrevet 25. april 2005 Syns datteren din bør finne ut av ting selv jeg. Jeg hadde DØDD hvis mamma hadde begynt å presse på meg dildo og fortalt meg om onani.... Helt enig, dette er ikke noe jeg synes foreldrene skal snakke med barna sine om.. Det kommer naturlig!
Ernie Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Skal dere snakke om det, bør det være på hennes prinsipper, og jeg regner med at det er det du har til hensikt. Det bør være hun som bringer det på bane. Har hun sett din vibrator og har spørsmål eller om dere går forbi kondomeriet og hun har spørsmål er det jo viktig å svare. Det er jo veldig forskjellig hvilke forhold man har til sex og kropp i de ulike familier. Hos oss var det utenkelig å snakke om slikt, men hos andre jeg kjenner har de snakket om alt mulig.
måvite Skrevet 10. mai 2005 #10 Skrevet 10. mai 2005 Min datter fikk dildo av meg når hun var 15. Vi har et utrolig åpent forhold og hun spurte meg om hun kunne få en og selvfølgelig fikk hun det. Fikk ikke min første før jeg var passert 30 heller så jeg unner henne all gleden med den
-Fisken- Skrevet 10. mai 2005 #11 Skrevet 10. mai 2005 Jeg har vibrator, (er 17 år) men den har jeg kjøpt selv. Om mamma hadde tatt opp noe sånt, hadde jeg dødd av skam tror jeg. Det var ille nok å oppdage at hun har vibrator og dildo, jeg kom jo med storken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå