Gå til innhold

Henge håndjern hvor :O

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Ok, har senga bein, eller? I såfall kan du knytte et tau i fotenden av senga, og så knyte håndjerna fast i tauet. Eller så kan dere lage en ramme til senga.

Skrevet

Skru noen kroker i veggen og heng noe dilldall på når du ikke skal legge i jern :wink:

Hilsen Trille

Gjest gjest1
Skrevet

Til gjest sin informasjon JA jeg bor hjemme med foreldrene mine, men vi puler hjemme hos han da skjønner du vel! Skjønner du ingenting du :Hehe:

Tilbake til saken: Han har kun en madrass-seng som er madrass helt ned til gølve jeg har jo bare måtte hegne i ikkeno bakfra og gnure trynet i puta og fikk ikke puste hohoho :( Men var litt gøy

Gjest GreenSky
Skrevet

Hmmm... Men hva om dere løfter senga litt opp, plasserer et tau under senga, slik et endene stikker opp, og så henger fast håndjerna i det? Eller tar et kosteskaft, hekter håndhjerna på det, også fester kosteskaftet fast i noe igjen? *fantasifull* :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Det var fiiine tips i forhold til å fortelle mine foreldre om sexlivet mitt ;D Skal se om det funker!

Skrevet

Kroker i taket og tau.

Litt karbinkroker og spleising og annet speiderarbeid, og så har du megafancy utstyr (svart tau er fint). Kjetting er også fint, men dyrt hvis du skal ha rustfri som er penest.

Veldig fleksibel morro!

Bare husk å skru krokene fast i spikerfestene/bjelkene, og ikke kun i takplatene...

Skrevet

Lærmansjetter (gjerne slike med rund kant) tåler mer enn slike billige håndjern, og du unngår blåmerker på knokene...

Gjest seroxata
Skrevet

Gjest. Ikke la dine pedofile fantasier få utløp i denne tråden a :)

Gjest Formosiss
Skrevet

Dersom du bor i et litt gammelt hus med rørene utenpå, så har du svaret der. Jeg har radiator rett ved sengen, rr :-D

Skrevet

vi er velsignet med sprinkelseng og jeg har håndjern hengende der hele tida, bare synd vi aldri bruker dem :/ og det henger en pisk fra ene sengestolpen og fra gardinhengern, viktig å huske å gjemme dette før man får familiebesøk! :veldigsur:

Gjest gjest1
Skrevet

Jei fåkke brukt de mer nå da siden det er slutt ;(

Skrevet
vi er velsignet med sprinkelseng og jeg har håndjern hengende der hele tida' date=' bare synd vi aldri bruker dem :/ og det henger en pisk fra ene sengestolpen og fra gardinhengern, viktig å huske å gjemme dette før man får familiebesøk! :veldigsur:[/quote']Men hvorfor bruker dere dem ikke når de er så tilgjengelige da? Kan det være fordi dere ser dem hele tiden slik at det ikke er så spennende mer liksom? Kanskje da en ide å legge de vekk?

Jeg har lærmansjetter som ligger klar ved sengen til hender og føtter som ligger klar ved sengen, og pisken ligger på hans side av sengen. Begge deler er meget hyppig i bruk her kan jeg love.... noe min nokså røde rompe kan bekrefte :oops:

Skrevet

Spidey, du skal aldri si aldri vettu. Gjør klar innretningen nå mens du er singel! Flere grunner til det... Foreldrene dine vil ikke tro det har noe med sex å gjøre nettopp pga at du er singel - og du har den klar til neste gang... :wink:

Skrevet

Tråden er ryddet.

Newt-moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...