AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Dagen etter at jeg matchet med en på Tinder møttes vi for lunsj. Hadde det kjempehyggelig og ble sittende i flere timer. Splittet regningen i to (jeg gjør alltid det og forventer ikke at mannen alltid skal betale). Vi møttes kjapt for kaffe dagen etter det igjen. Jeg betalte. Dagen etter det igjen sender han meg 60 roser på arbeidsplassen min. Heretter går det slag i slag. Han er så forelsket. Bedyrer at han elsker meg. Aldri har møtt en så bra dame. Aldri hatt så god sex. Og bla bla bla. Siden jeg har barn halvparten av tiden har vi møttes så ofte vi kan min barnefrie uke. Og da har vi vært hos meg. Kjent hverandre 1,5 måned. Vi har aldri vært hos han. Jeg har aldri møtt noen av hans kompiser mens han har møtt flere av mine. Jeg har betalt for all mat og drikke (inkl alkohol) de gangene vi har møttes. En gang han var hos meg skulle han ut og handle mat. Men han hadde «glemt» bankkortet sitt slik at han måtte bruke mitt. Kjøpte masse øl (og snus fant jeg ut etter å ha sett på kvitteringen noen dager etter). Hver gang vi snakker sier han at han er så sykt god catch og at de som ikke velger å satse på han taper. Nå har jeg egentlig fått nok. Føler meg som mora hans. Aldri har han laget mat heller, alltid meg. Han er 36 år gammel og har ingen barn fra før, men visstnok et samboerforhold på et par år. Det er innafor av meg å dumpe han her ikke sant?? Selv om vi har det veldig hyggelig sammen så holder ikke det. Ønsker meg en skikkelig Mann!! Anonymkode: 08c26...045
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Finn deg en som kan lage mat. Pule gjør de alle sammen. sa min fars usa utvandrede onkel til han for mange tiår siden. Dette får flagget å lyse hos meg men nå er jeg mann på snart 30 som aldri har noe særlig erfaring eller lenger forhold bak meg. Run. Anonymkode: 20f56...f47 7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Dersom han selv sier han er en god catch? Wtf? 😂😂 Bare d er nok til å kutte... Han er jo bare en desperat snylter! 😝 Anonymkode: 16806...eff 14
Ullvott Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Sånn som du framstiller det kan det virke som han holder noe skjult, og at han muligens ikke er helt til å stole på når det gjelder økonomien, heller. Kall meg gjerne uromantisk, men en som sender kjempestore blomsterbuketter til noen de nettopp har møtt vekker mer mistanke enn forelskelse hos meg. Det blir litt FOR intenst! Og intenst er sjelden noe pluss i boka. De som til stadighet må gjenta at de er et catch, er vel som regel ikke det 14
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #5 Skrevet 7. mai 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hver gang vi snakker sier han at han er så sykt god catch og at de som ikke velger å satse på han taper. Anonymkode: 08c26...045 Høres ut som det er mest seg selv han prøver å overbevise! Hadde han vært en "god catch", så hadde det vært åpenbart gjennom hans handlinger. Det er det jo ikke, og DET VET HAN. Du fortjener bedre, TS. Ikke kast bort tida di på en sånn fyr. Hvis det er sånn han oppfører seg i "nyforelsket-fasen", hvordan tror du han blir når hverdagen slår inn? Anonymkode: 2555a...b4f 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #6 Skrevet 7. mai 2019 Du vet jo ingenting om han. Ikke vært på besøk hjemme hos han eller noenting. Kanskje har han løyet om alt mulig også. Anonymkode: 64680...178 3
frubaluba Skrevet 7. mai 2019 #7 Skrevet 7. mai 2019 Jeg hadde dumpet han og tror allerede at jeg hadde fått angst om noen hadde sendt meg 60 roser etter bare et par dater.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #8 Skrevet 7. mai 2019 Du betalar all mat og drikke kvar gang de møtast. Han bidrar med ingenting utanom å seie at han er eit catch og at du tykkjer de har det hyggeleg saman. Har han jobb? Sorry, men han karen der verkar ikkje til å vere noko catch. Og det vil aldri bli betre, så enten aksepter det eller avslutt det. Mann 42 Anonymkode: 8cbf7...a3f 4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #9 Skrevet 7. mai 2019 Hvis han selv sier at han er en catch, så er han mest sannsynlig ikke det. Det er litt som folk som hele tiden må påpeke at de er medlem i Mensa. NEI, du har faktisk ikke intelligent når du ikke skjønner hvor irriterende du er. Høres ut som dumpe-materiale han typen din. Anonymkode: 0844b...6c5 2
Apekatten Skrevet 7. mai 2019 #10 Skrevet 7. mai 2019 Jeg hadde dumpet han med en gang etter at han hadde sendt 60 roser etter ett par dater.
Gjest loveli Skrevet 7. mai 2019 #11 Skrevet 7. mai 2019 (endret) Haha, erfaring tilsier LØØØØØØØØØØP! 🤣 Hadde han vært et catch så hadde du ikke lurt på om han var det, du hadde visst det. Han høres ut som en taper, "Jeg er bra" og "Glemt kortet"!?!??? Hahaha, hadde han vært ærlig hadde han selvfølgelig Vippset deg pengene etter handelen. Han gjorde ikke det? Da vet du at han enten er snylter eller blakk. Og at han ikke eier sosiale antenner. Endret 7. mai 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #12 Skrevet 7. mai 2019 Uff, var selv på sånn 3 dates med en sånn fyr. Det er et kjempestort rødt flagg at man bare tar og ikke gir, og det at de tror så høyt om seg selv samtidig. Dropp det. Anonymkode: 3849b...e1e
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #13 Skrevet 7. mai 2019 Takk for alle svar. Jeg avsluttet det i dag, men han maser som et helvete. Gir seg ikke. Nå må jeg bare være sterk og stå på mitt. 🙈 Er så typisk at jeg gir flere sjanser... 🙄🙄 Skal lese svarene deres om og om igjen, for de gjør meg bare sikrere på at jeg har tatt rett valg. 😊 TS Anonymkode: 08c26...045 7
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #14 Skrevet 8. mai 2019 Lånte du bort bankkortet ditt til han?! Bytt kode så fort som mulig og kvitt deg med denne taperen Anonymkode: 86c1a...03b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #15 Skrevet 8. mai 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dagen etter at jeg matchet med en på Tinder møttes vi for lunsj. Hadde det kjempehyggelig og ble sittende i flere timer. Splittet regningen i to (jeg gjør alltid det og forventer ikke at mannen alltid skal betale). Vi møttes kjapt for kaffe dagen etter det igjen. Jeg betalte. Dagen etter det igjen sender han meg 60 roser på arbeidsplassen min. Heretter går det slag i slag. Han er så forelsket. Bedyrer at han elsker meg. Aldri har møtt en så bra dame. Aldri hatt så god sex. Og bla bla bla. Siden jeg har barn halvparten av tiden har vi møttes så ofte vi kan min barnefrie uke. Og da har vi vært hos meg. Kjent hverandre 1,5 måned. Vi har aldri vært hos han. Jeg har aldri møtt noen av hans kompiser mens han har møtt flere av mine. Jeg har betalt for all mat og drikke (inkl alkohol) de gangene vi har møttes. En gang han var hos meg skulle han ut og handle mat. Men han hadde «glemt» bankkortet sitt slik at han måtte bruke mitt. Kjøpte masse øl (og snus fant jeg ut etter å ha sett på kvitteringen noen dager etter). Hver gang vi snakker sier han at han er så sykt god catch og at de som ikke velger å satse på han taper. Nå har jeg egentlig fått nok. Føler meg som mora hans. Aldri har han laget mat heller, alltid meg. Han er 36 år gammel og har ingen barn fra før, men visstnok et samboerforhold på et par år. Det er innafor av meg å dumpe han her ikke sant?? Selv om vi har det veldig hyggelig sammen så holder ikke det. Ønsker meg en skikkelig Mann!! Anonymkode: 08c26...045 Du høres veldig naiv ut, litt blind kanskje? Ikke hatt deg en mann på lenge? Jeg hadde satt på bremsene ganske tidlig her. Bare det med rosene viser at det er noe muffens på gang. Anonymkode: ec102...887
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2019 #16 Skrevet 8. mai 2019 Han her høres ikke ut som et catch. Dere er alltid hos dere, du betaler alt.. Synest det høres ut som noe som skurrer. En annen ting.. at han bedyrer han elsker deg, aldri hatt så bra sex osv.. Og det etter 1,5 mnd så hadde jeg også blitt skeptisk. En ting at en viser følelser, men det blir voldsomt synest jeg. Anonymkode: 23b81...957
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå