AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 Hva skjer med samtalen man har med noen, med lagrede bilder og tekst inni chatten, dersom man sletter/blokkerer noen? Får den man sletter da fremdeles tilgang til chatten og de lagrede bildene for alltid? Anonymkode: 95920...755
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2019 #2 Skrevet 27. juni 2019 Svarer meg selv her nå etter å ha funnet det ut, dersom noen andre lurer... Bilder og tekst som er lagret i en chat forsvinner ikke hos den man sletter eller blokkerer. Det betyr at vedkommende har tilgang til disse bildene så lenge han/hun ikke logger ut av snap. Da er samtalen og det man hadde lagret i chat borte for godt når man logger inn igjen. Men om man skulle legge til vedkommende igjen, er alt det man hadde delt på plass igjen... Dette er bad News for meg, liker ikke tanken på at den jeg en dag kommer til å fjerne som venn, fremdeles kan ha tilgang til bilder osv jeg har sendt ham. Eneste mulighet er å be ham om å slette alt først. Finnes det virkelig ingen annen måte å få slettet noe den andre part har lagret i chat?? Kan man rapportere brukeren eller på Snapchat gå inn og slette? Anonymkode: 95920...755
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2019 #3 Skrevet 28. juni 2019 Slutte å sende nakenbilder, enkelt og greit. Anonymkode: 52b98...040
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå