Scaramouche Skrevet 24. april 2005 #1 Skrevet 24. april 2005 Bare lurer for et vennepar spurte nettopp om vi skulle ha det, og det hadde vi ikke tenkt på en gang. Planen var å servere vin, mineralvann og vann. Hva gjør dere?
TeddyToria Skrevet 24. april 2005 #2 Skrevet 24. april 2005 Vi feirer på en restaurant der alt er inkl. i prisen pr. kuvert, og kommer derfor også til å tilby alkoholfri vin til den som ønsker det... Generelt så er det kanskje ikke nødvendig, om man står for drikke selv, for de som ikke drikker alkoholholdig vin, drikker ofte ikke alkoholfri heller! Men varierer jo det også, som alt annet...
tommeline Skrevet 24. april 2005 #3 Skrevet 24. april 2005 Hmmm... dette var noe jeg ikke har tenkt så mye på. Kommer til å være noen som ikke drikker i bryllupet fordi de skal være sjåfører. Hadde egentlig tenkt å ha mineralvann og alkoholfritt øl, men kanskje ikke så dumt å ha en flaske alkoholfri vin i bakhånd hvis de vil ha det. Er jo hyggelig å kunne skåle med "det samme" som de andre gjestene. Personlig drikker jeg likegodt mineralvann eller alkoholfritt øl enn alkoholfri vin. Men det er min smak da...
Gjest Soon Mrs S Skrevet 24. april 2005 #4 Skrevet 24. april 2005 Har kjøpt et par flasker, både hvite og rødvin. Noen er det alltid som ikke drikker alkohol enten pga avholdenhet eller som f.eks hos oss der mange er gravid. Fikk faktisk spørs. fra ei vennine som er gravid om vi også hadde "gravid-vin" som hun kalte det.
Martha Stewart Skrevet 24. april 2005 #5 Skrevet 24. april 2005 Vi feirer på en restaurant der alt er inkl. i prisen pr. kuvert Vi skal også ha bryllupsmiddagen på restaurant. Vet allerede nå hvem som evt ikke drikker alkohol: Min bestemor, min mindreårige søster - og evt meg selv hvis jeg er gravid da... Jeg foretrekker andre alternativer enn alkoholfri vin/øl og regner ihvertfall ikke med at de to andre avholdende vil ha det heller. Men det er jo fint å tilby disse alternativene til dem som måtte ønske det.
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2005 #7 Skrevet 24. april 2005 Vi går også kun for vin med alkohol.
linky Skrevet 24. april 2005 #8 Skrevet 24. april 2005 Vi går også kun for vin med alkohol. Dette var meg da. glemte å logge meg inn..
Lia Skrevet 25. april 2005 #10 Skrevet 25. april 2005 Vi kjøpte faktisk inn noen flasker med rød og hvit alkoholfri vin. Men det kunne vi faktisk like gjerne latt være. Det ble knapt rørt. Min erfaring er at folk heller drikker mineralvann eller lettøl.
Gjest Madam Felle Skrevet 25. april 2005 #11 Skrevet 25. april 2005 Vi kommer til å ha noen flasker med alkoholfri vin, for det er alltid noen som gjerne vil ha et glass eller to. Samtidig kan bartenderen servere den, til de som begynner å bli overstadig beruset
Martha Stewart Skrevet 25. april 2005 #12 Skrevet 25. april 2005 Samtidig kan bartenderen servere den, til de som begynner å bli overstadig beruset God idé!
Linn3c Skrevet 25. april 2005 #13 Skrevet 25. april 2005 Dette er jo nok ein ting eg aldri hadde komt på utan KvinneGuiden! Eg er så glad for å ha dykk alle saman!
Trampe Skrevet 25. april 2005 #15 Skrevet 25. april 2005 Vi kommer til å ha noen flasker med alkoholfri vin, for det er alltid noen som gjerne vil ha et glass eller to. Samtidig kan bartenderen servere den, til de som begynner å bli overstadig beruset Smart Vi har ikke tenkt på det... Tror vi holder oss til "vanlig" vin. Gravide drikker jo mineralvann eller lignende... Men kanskje det blir aktuelt. Får se
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #16 Skrevet 25. april 2005 Når me gifta oss hadde me brus,vin & alkeholfri vin. Det va populert,for du får ein ander smak bortsett frå bru & vann.. Anbefaler det.. :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå