AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #1 Skrevet 7. mai 2019 tenkte at vi ikke hadde noen fremtid. ikke kunne vi få barn sammen, ikke så jeg for meg at vi skulle være gift og bo sammen. Men jeg var så fryktelig tiltrukket! Ville ha sex, men tenkte kanskje det var veldig dumt å begynne å ha sex dersom jeg var forelsket og ikke kunne ha noe forhold. Har angret litt på at jeg tok det for alvorlig, for hvordan vet man egentig om man bare vil ha sex og er tiltrukket eller om man faktisk vil dele livet med vedkommende? Anonymkode: 66115...2c9
SoWhat? Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Skjønte ikke helt...Men hvorfor kunne dere ikke ha et forhold? En vet jo hvem en vil være med når en blir kjent. Det tar jo litt tid da. Som regel starter jo forhold med at en er tiltrukket av hverandre, og så blir en jo bedre kjent etterhvert. Tiltrekningen er jo fremdeles der men det kan jo bli dypere følelser etterhvert. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 2 timer siden, SoWhat? skrev: Skjønte ikke helt...Men hvorfor kunne dere ikke ha et forhold? En vet jo hvem en vil være med når en blir kjent. Det tar jo litt tid da. Som regel starter jo forhold med at en er tiltrukket av hverandre, og så blir en jo bedre kjent etterhvert. Tiltrekningen er jo fremdeles der men det kan jo bli dypere følelser etterhvert. Fikk følelser eller ble betatt og tiltrukket av han. Jeg handlet av en eller annen grunn ikke. Tenkte at jeg nok sparer meg for mye elendigheter ved å unngå ham, men elendigheten kom likevel. Hva er vitsen, når det bare er en illusjon uansett. Anonymkode: 66115...2c9
SoWhat? Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk følelser eller ble betatt og tiltrukket av han. Jeg handlet av en eller annen grunn ikke. Tenkte at jeg nok sparer meg for mye elendigheter ved å unngå ham, men elendigheten kom likevel. Hva er vitsen, når det bare er en illusjon uansett. Anonymkode: 66115...2c9 Det fins mange forhold som varer. Ikke alle, men mange. Selv om en ikke holder sammen livet ut, så kan en da ha mange bra år sammen. Men du er overbevist om at alt ender i elendighet. Da så. Dumt å ikke ta noen sjanser da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå