Gå til innhold

hotell i København


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først et tips til hva du ikke skal velge dersom du trenger å sove om natta, nemlig de hotellene (husker ikke om det er ett eller to) somligger "på" hovedjernbanestasjonen, like ved "hullet" ned til der togene går: Når det passerer et tog under, vibrerer bygningen - og det passerer tog hele natta.

For en del år siden brukte jeg mye Hotel Savoy, som ligger i... tenke... tenke... Vesterbrogade, mener jeg å huske. Selv om det ikke ligger langt fra byens "red light district", og Vesterbrogade er ganske traffikert, så ligger alle rommene mot en stille og rolig bakgård. Helt greit hotell, som i hvert fall for noen år siden hadde hyggelige priser.

Ellers har jeg opptil flere dårlige erfaringer i Kbh. de gangene det var fullt på Savoy.

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen hoteller i København å anbefale? Må være ok standard.

Arnie: Jeg bare anbefalte et ok hotell.

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bodde på SAS scandinavia for et par år siden-anbefales!

Ikke det billigste alternativet kanskje men.

Flott hotell ihvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på turistinformasjonen og spør etter privat innkvartering. Da kan du få billig rom med bra standard. Vi bodde veldig bra for ca 400 danske, sentralt, med kjøkken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde på Radisson Sas Scandinavia nå i sommer og kan også anbefalle deg dette hotellet. Det ligger bare max 15 min gange fra tivoliet og har en stor og deilig gratis parkering med bil (hvis du har den med deg). Lett å finne frem til også. Vi stor trivdes på dette hotellet og kommer til å velge det ved en senere anledning også. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...