Gå til innhold

Sier han er usikker, men vil likevel mer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr en periode. Nå i det siste har vi kommet litt mer inn på tanker rundt forhold. Han gir uttrykk for at han ikke er interessert i noe forhold eller ønske binde seg nå. Likevel inviterer han meg med på romantiske dater, spillekvelder, vinkvelder med mer. Jeg får inntrykk av at han legger mye i dette. 

I og med at jeg er klar for noe mer seriøst, fant jeg ut at dette ikke er "riktig" person for meg, selv om jeg liker han godt. Valgte derfor roe ned kontakten og var åpen om at jeg ønsker noe seriøst. Nå har han derimot tatt opp kontakten, ønsker vi skal møtes, inviterer meg med til venner ol. Disse vennene har jeg ikke møtt, så føles rart. Har av den grunn takket nei! 

Han kan ikke gi meg det svaret jeg ønsker. Han er usikker! Jeg liker denne mannen og kan godt gi han en sjanse, men er det bare å utelukke når han fremstår som så forvirret?

Anonymkode: 346d6...8bf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han ønsket et forhold med deg, hadde han ikke latt sjansen gå fra seg når han vet du er interessert. Han er antageligvis bare interessert i å holde seg på gress, spør du meg. 

Anonymkode: 4f22a...7b6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha noe forhold eller binde seg, klar tale. Han kan likevel like å være sammen med deg, men det er litt manipulerende av ham når han vet du vil noe mer seriøst. Syns det er veldig bra at du ikke lar deg utnytte! 

Anonymkode: c2b87...141

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, du må få han til å løpe etter deg. Få han til å forstå hva du betyr før han mister det. Neste gang han inviterer så ikke dra. La han tenke ;)

Anonymkode: 91580...fdc

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gidd.. Han sier han ikke vil noe seriøst og vet samtidig at du vil det. Han sender miksa signaler ved å fortsette å be deg ut på date og sier han vil at du skal møte vennene hans. Menn gjør sånt hele tiden. Han misliker deg ikke, og liker oppmerksomheten din. Men ikke la han få mer av den, kjære deg! Vis at du har en standard. 

Anonymkode: e06cb...ed5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må si at enten må han være i et forhold med deg eller så gidder du ikke. 

Anonymkode: d9b59...dc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...