AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 https://www.instagram.com/mamahorker/ Evt om noen har tilsvarende figur/utseende, er det aktuelt, rent basert kun på hvordan man ser ut? Anonymkode: 1ce2d...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Nei. Ser veldig usunn ut. Anonymkode: 7a3b9...a11 12
mlifjeld Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Syntes generelt at morbid overvekt (dødelig overvekt) ikke ser bra ut. Det er akkurat som at anorektiske jenter ikke ser bra ut. Det er attraktivt å se sunn ut. Man vil jo ha en partner man kan leve resten av livet med uten at de dør før de er 40 pga av sykelig overvekt eller undervekt. 11
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 Pent ansikt, men det hjelper ikke når man er bælfeit. Anonymkode: d8eac...0fc 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 6 minutter siden, mlifjeld skrev: Syntes generelt at morbid overvekt (dødelig overvekt) ikke ser bra ut. Det er akkurat som at anorektiske jenter ikke ser bra ut. Det er attraktivt å se sunn ut. Man vil jo ha en partner man kan leve resten av livet med uten at de dør før de er 40 pga av sykelig overvekt eller undervekt. Samme tenker jeg. Nei, TS, syns ikke den dama ser bra ut. Og jeg tror de som påstår noe annet, lyver. Anonymkode: ed02a...05d
nirvania Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Nei. Det der er ikke en sunn kropp derav ikke pent. Pent ansikt men hjelper ikke når underkroppen er bælfeit. Ikke pent i det hele tatt og fryktelig skummelt for helsa!
Summ Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 14 minutter siden, mlifjeld skrev: Syntes generelt at morbid overvekt (dødelig overvekt) ikke ser bra ut. Det er akkurat som at anorektiske jenter ikke ser bra ut. Det er attraktivt å se sunn ut. Man vil jo ha en partner man kan leve resten av livet med uten at de dør før de er 40 pga av sykelig overvekt eller undervekt. Dette! Men synd hun ikke begynner å ta vare på seg selv og helsen sin, hun er jo svært ansiktspen.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 "Body positivity" er blitt det nye moteordet for morbid overvekt. Alt jeg ser her er sykdom. Anonymkode: 0f933...d92 10
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 Jeg velger ikke partnere etter utseendet, så hvis hun er ei intelligent og hyggelig dame med bra verdier og svart humor, hadde jeg absolutt vært interessert. Men antar det ikke var det du ville vite. Anonymkode: d5e87...107 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 Synd at hun ikke har tatt vare på kroppen sin, for sjekk de bildene av henne uten sminke - vakkert ansikt! Anonymkode: 5ae1b...b5f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 Helt forferdelig. Har ingen sympati for overvektige mennesker. De sitter der og synes synd i seg selv, når det faktisk er deres feil at de er sånn. Er ikke vanskelig å trø på 3D mølla og slutte å spise sjokkiss Anonymkode: 27421...760 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Body positivity" er blitt det nye moteordet for morbid overvekt. Anonymkode: 0f933...d92 Nei. Slutt å spre usanne påstander. Det er bare ekstra mye fokus på overvektige kropper fordi det alltid har vært, og i stor grad fremdeles er, lite akseptert. Tjukke folk er ikke bare usunne, de blir også tillagt personkarakteristikker som dum, lat og helt ute av stand til å gjøre noe av det andre mennesker gjør. Og alle skal ha rett til å uttale seg om både utseendet, helsa og bakgrunnen for den store kroppen deres. Derfor har overvektige brukt denne parolen for å prøve å bli godtatt og respektert, ikke på grunn av overvekten men til tross for overvekten. Retten til å ha den kroppen de har og bestemme selv om de er fornøyd eller ikke. Body positivity handler også om tynne og folk med strekkmerker, arr, fregner, vitiligo, utstående ører, forskjellige neser, amputerte lem, fysiske handikap, osv osv. Kort sagt alt som ikke passer inn i det snevre skjønnhetsidealet. Anonymkode: 36cfb...ed2 7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt forferdelig. Har ingen sympati for overvektige mennesker. De sitter der og synes synd i seg selv, når det faktisk er deres feil at de er sånn. Er ikke vanskelig å trø på 3D mølla og slutte å spise sjokkiss Anonymkode: 27421...760 Hadde du brydd deg om fysisk aktivitet hadde du visst at det heter tredemølle Anonymkode: 36cfb...ed2 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde du brydd deg om fysisk aktivitet hadde du visst at det heter tredemølle Anonymkode: 36cfb...ed2 Teit å henge seg fast i 3D mølle og "tredemølle". Hun er feit, det er stygt Tenk på hvordan vi levde for 200 år siden, var kun kongene som var feite fordi de hadde mye mat. Alle andre var slank, ingen mennesker som er "født" feit, for da hadde vi faktisk ikke kunne overlevd. Tenk på det du Anonymkode: 27421...760
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #16 Skrevet 6. mai 2019 Hun trenger akutt Hjelp. Mindy en månad på en «fat farm»: lære og spise, trene, lage sunn kosthold. Alt. Anonymkode: 84404...276 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #17 Skrevet 6. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Teit å henge seg fast i 3D mølle og "tredemølle". Hun er feit, det er stygt Tenk på hvordan vi levde for 200 år siden, var kun kongene som var feite fordi de hadde mye mat. Alle andre var slank, ingen mennesker som er "født" feit, for da hadde vi faktisk ikke kunne overlevd. Tenk på det du Anonymkode: 27421...760 Seriøst hvem er det som tror at tredemølle staves 3D? Anonymkode: d1423...137 8
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #18 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Seriøst hvem er det som tror at tredemølle staves 3D? Anonymkode: d1423...137 Handler dette om stavelsen eller om hu tjukke dama? må bare spør jeg 😅 lettere å skrive 3D Trener nesten hver dag, så vet absolutt mye om trening Er også en av de heldige som kan spise det jeg vil uten å legge på meg Anonymkode: 27421...760
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #20 Skrevet 6. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Handler dette om stavelsen eller om hu tjukke dama? må bare spør jeg 😅 lettere å skrive 3D Trener nesten hver dag, så vet absolutt mye om trening Er også en av de heldige som kan spise det jeg vil uten å legge på meg Anonymkode: 27421...760 Det at det er "lettere" å stave det slik er nok ikke helt sant😂 Anonymkode: d1423...137 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå