AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Med fare for å virke cocky; jeg er egentlig veldig motsatt. Ydmyk, og på grensen til det altfor selvkritiske. Jeg leser til stadighet om damer som blir ghostet og bare ønsker èn ting. Som blir behandlet dårlig, at mennene deres er dårlige fedre, ikke vil ha kontakt med barnet osv.. Når det gjelder familieliv har jeg gode holdninger. Jeg vil bare ha et vanlig og fint familieliv med dame og et par barn. Jeg dater ikke så mye, men jeg behandler alltid damene med respekt. Kunne ikke falt meg inn å ghoste noen, siden jeg selv er et følelsesmenneske og vet hvor kjipt det er å bli såret. Jeg tror dessverre at datingverdenen er blitt så kjip at utseende og status gjør at jeg ikke blir interessant. Jeg ser helt ordinær ut, men det er åpenbart ikke nok. Jeg har en lavstatusjobb og derfor også lav lønn. Ordenen på økonomien er likevel god, må sies. Jeg føler man må inneha så mange "kvaliteter" i dagens samfunn. Man skal ha god jobb, mange venner, være sosial, ha hobby, være glad i å reise, trene og se bra ut. En mann skal helst være handy også. Og ikke minst skal han være sterk mentalt. Jeg blir stresset av alle disse kravene, da jeg oppfyller så få av dem. Jeg mener derimot oppriktig at jeg er et catch fordi jeg har riktige holdninger med en bra personlighet, samt mye humør og med et ønske om et familieliv. Jeg er derimot redd for at jeg er en kjedelig person i andres øyne. Det kreves så mye mer enn å ha gode holdninger. Bli bedre sosialt er nok noe jeg bør satse på. Der har jeg forbedringspotensiale, men det er samtidig vanskelig pga lite nettverk. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget.. Det er bare litt frustrerende å oppleve at man ikke strekker til. Føles litt som "verden vil ikke ha deg". Anonymkode: 23128...01d 6
Sykkelkopp Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 (endret) Fordi du er kjedelig ja Ingen damer blir tent av at du har "riktige holdninger" . De krever kanskje visse syn for at de skal stifte familie med deg, men det er ingen tiltrekning bak det. Ingen medalje for å mene det alle andre mener. Du vil dra flere damer ved å tørre å si deg uenig i enkelte ting. Bare unngå å la det være for edgy. Gjør noe. begynn å trene, kjøp deg motorsykkel, hund, hest, begynn å danse, bli toastmaster eller hopp i fallskjerm. Whatever. Ikke vær en fyr ingen misliker, men ingen elsker heller. Endret 6. mai 2019 av Sykkelkopp 8
Stein-saks-papir Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Du mangler mange av de kvalitetene vi ønsker oss, så du er ingen catch. Men du er nok midt i blinken for noen, så du får være tålmodig 5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 TS. Gå å kjøp deg en tøff skinnjakke, et par boots og ordne deg en liten brems i underbuksa. Bli litt mer rufset og badboy. Så kommer damene løpende.. Anonymkode: fe9df...871 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS. Gå å kjøp deg en tøff skinnjakke, et par boots og ordne deg en liten brems i underbuksa. Bli litt mer rufset og badboy. Så kommer damene løpende.. Anonymkode: fe9df...871 Ikke hør på dette våset, ts. Anonymkode: dd903...30b 22
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Så hva ser du etter da? En babe eller en random dame? Hva vil du at hun skal ha av personlige kvaliteter? Anonymkode: b317c...041 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Hun må være utrolig kjedelig, akkurat som TS! HAHA! Anonymkode: 5567e...b08
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #8 Skrevet 6. mai 2019 Å ha "riktige" holdninger gjør deg ikke automatisk til en "catch". Du kan respektere kvinner og du ghoster ikke folk. Ok. Det er hygienefaktor. Hva annet kan du faktisk tilby? Anonymkode: 42d9e...c7c 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #9 Skrevet 6. mai 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS. Gå å kjøp deg en tøff skinnjakke, et par boots og ordne deg en liten brems i underbuksa. Bli litt mer rufset og badboy. Så kommer damene løpende.. Anonymkode: fe9df...871 Går du ungdomskolen eller? Ts, det du beskriver er minste kravet for kvinner flest. Menn flest er snill og oppegående karer, du hører bere meir om de som er kjipe. Men du klar sikkert å få enn kvinne i samme liga, lav status yrke, gode verdier og middelmådig utseende. Anonymkode: 24c2d...da2 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #10 Skrevet 6. mai 2019 Herregud for noen svar. Det er mange som er som deg, vil si de aller fleste. Du er ganske gjennomsnittelig. Og de fleste jeg kjenner er i forhold med slike menn som deg. Tror problemet er nettverket ditt. Og jobb er også viktig for en del kvinner. Invistér gjerne litt i utseende, det er det ikke mange menn som gidder. Freshe klær (og frisyre) kan faktisk ha litt å si. Anonymkode: 1054a...1d0 10
dr_zhivago Skrevet 6. mai 2019 #11 Skrevet 6. mai 2019 53 minutter siden, Stein-saks-papir skrev: Du mangler mange av de kvalitetene vi ønsker oss, så du er ingen catch. Men du er nok midt i blinken for noen, så du får være tålmodig Hva er de kvalitetene a?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #12 Skrevet 6. mai 2019 De gutta som ikke har draget på noen og som forteller at de ville aldri ghostet eller utnyttet dama dersom de hadde hatt ei. Nei selvfølgelig ville dere ikke det. Dere ville holdt fast i dama med nebb og klør fordi dere vet at dere ikke får draget på en ny med det første. Sier seg selv. De mennene du referer til som ghoster, går fra dame til dame, har barn i flere leire osv - det er menn som er attraktive hos damene og som utnytter dette. Ikke alle som er attraktive utnytter det, men noen. de som knapt har draget på en dame, tror ofte at menn har draget fordi de er badboys, men jeg tenker det er omvendt; de er badboys fordi de har draget, og kan utnytte det. De kvalitetene du nevner; utseende, god og spennende jobb, handy, mange venner, ha hobbier, reise. trene, er de som gjør en mann til et cach. Og det er ikke så rart heller. Man vil gjerne ha en partner man er tiltrukket av og som man tenker man kan få et spennende liv med. Anonymkode: 5c740...a1d 12
FactsOverFeelings Skrevet 6. mai 2019 #13 Skrevet 6. mai 2019 Tja, det er da blitt bevist at kvinner rangerer 80% av alle menn som under gjennomsnitt, så nei du er nok ingen catch i kvinners øyne dessverre! Kilde (usikker på troverdighet, men den ekte kilden ble slettet da de fikk kritikk, passet ikke agendaen må vite)https://www.yourtango.com/2016285828/women-find-80-percent-men-unattractive-says-crazy-study 3
heipådegsann Skrevet 6. mai 2019 #14 Skrevet 6. mai 2019 For at noen skal se at du er en catch må de først oppdage deg. Mannen min har langt ifra alle de kvalitetene du beskriver at man må ha i dag, faktisk mangler han godt over halvparten av det du nevnte. Likevel hadde han flere forhold bak seg når vi møttes. Det samme hadde jeg, så det var ikke slik at han var det eneste valget jeg hadde heller. Jeg valgte han fordi jeg så at han hadde noe særegent med seg som jeg likte. Men han markedsførte seg jo skikkelig for meg. Han tok kontakt, var ikke redd for å dele tankene og følelsene sine, stilte opp og vartet meg opp fra første stund. Ga meg komplimenter og flørtet friskt. Diskuterte, filosoferte og hadde dype samtaler med meg. Viste meg sine verdier og at han brydde seg. Turte å være sårbar. Hvordan prøver du å fange kvinners oppmerksomhet? Og hvordan viser du hva du har å tilby? Er du flink til å by på seg selv? De fleste av oss kvinner er faktisk i forhold med helt gjennomsnittlige menn. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #15 Skrevet 6. mai 2019 Du har en lavstatus jobb med lav lønn Du har et middels utseende Du har ikke noe sosialt nettverk Iforhold til hva jeg forstår så: Trener du ikke heller Er ikke handy Du er selvkritisk Ikke glad i å reise Har ingen hobby Du er ikke mentalt sterk. Dine god kvaliteter er: Du ghoster ikke Du har respekt. Du er ydmyk (det kan være like negativt som positivt foresten). DU ER KJEDELIG. ENORMT KJEDELIG. Du ser det selv ikkesant ? Skaff deg en hobby(det kan også hjelpe på det sosiale, skaff deg en STIL som gjør deg unik! fiks håret ditt, begyn å tren. Anonymkode: be87e...195 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #16 Skrevet 7. mai 2019 Nettverk har faktisk mye å si. Jeg er selv en sjenert dame og det er null sjans for at jeg møter på noen jeg finner tiltrekkende. Både på grunn av sjenansen og fordi jeg gjerne vil sjekke ut plasser ingen av venninnene mine liker. Man har jo alltids tinder, men det tar mye tid og ofte kaster man bort tiden på fjols. Anonymkode: c31dd...b6a 1
Thyra Skrevet 7. mai 2019 #17 Skrevet 7. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: De gutta som ikke har draget på noen og som forteller at de ville aldri ghostet eller utnyttet dama dersom de hadde hatt ei. Nei selvfølgelig ville dere ikke det. Dere ville holdt fast i dama med nebb og klør fordi dere vet at dere ikke får draget på en ny med det første. Sier seg selv. De mennene du referer til som ghoster, går fra dame til dame, har barn i flere leire osv - det er menn som er attraktive hos damene og som utnytter dette. Ikke alle som er attraktive utnytter det, men noen. de som knapt har draget på en dame, tror ofte at menn har draget fordi de er badboys, men jeg tenker det er omvendt; de er badboys fordi de har draget, og kan utnytte det. De kvalitetene du nevner; utseende, god og spennende jobb, handy, mange venner, ha hobbier, reise. trene, er de som gjør en mann til et cach. Og det er ikke så rart heller. Man vil gjerne ha en partner man er tiltrukket av og som man tenker man kan få et spennende liv med. Anonymkode: 5c740...a1d Dette! 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #18 Skrevet 7. mai 2019 Syns du virker herlig normal og syns ærligtalt måten du skriver om deg selv er både tillitsvekkende og sjarmerende☺️ Jeg tror egentlig mange kvinner tenker som meg og at du absolutt kan ha rett i at du er en catch for mange, selv om andre kvinner i tråden her er uenig i det😉 De om det. Jeg tror det er mange kvinner som tenker som meg også. Jeg syns også mennesker som oppfyller alle disse kravene til "perfekthet": sosialt velfungerende, god jobb, mange venner, selvkontroll i alle sammenhenger, reise verden rundt, trene seg i hjel, spise perfekt og helsebringende mat, menn skal være handy og kvinner skal være feminin osv er ærligtalt litt utmattende og stressende. Jeg driter ærligtalt i alt det der selv, og er mest av alt ute etter personer som bare ER DER og er fornøyd med hverdagslige ting både i venner og i en partner. Jeg har vært sammen med menn som oppfyller alle de "kravene" til "MANN" som du snakker om og har aldri trivdes med det. Jeg syns det er inni helvete stressende med folk som skal gjøre noe hele tiden, der alt helst skal være litt ekstraordinært og jeg syns det er inni helvete stressende når man forholde seg til noens digre vennegjeng, bare fordi man velger én person. De gir mye press egentlig. Man skal liksom ikke bare være bra nok for én, men helst et hele hæren hans av venner og familie også..hvem er egentlig bra nok til å nå gjennom sånne nåløyne? Ikke så mange. Og hvem trives egentlig med å bli veid på den måten? Ikke så mange. Jeg tror at du kan finne noen, akkurat som du er, og at nøkkelen kanskje er å gi utrykk for det du skriver her og stå støtt i den personen du sier du er, i stedet for å prøve være/bli det du tror flest kvinner vil ha fordi du ikke føler du blir sett for den du er. Anonymkode: 17432...bf2 8
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #19 Skrevet 7. mai 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Med fare for å virke cocky; jeg er egentlig veldig motsatt. Ydmyk, og på grensen til det altfor selvkritiske. Jeg leser til stadighet om damer som blir ghostet og bare ønsker èn ting. Som blir behandlet dårlig, at mennene deres er dårlige fedre, ikke vil ha kontakt med barnet osv.. Når det gjelder familieliv har jeg gode holdninger. Jeg vil bare ha et vanlig og fint familieliv med dame og et par barn. Jeg dater ikke så mye, men jeg behandler alltid damene med respekt. Kunne ikke falt meg inn å ghoste noen, siden jeg selv er et følelsesmenneske og vet hvor kjipt det er å bli såret. Jeg tror dessverre at datingverdenen er blitt så kjip at utseende og status gjør at jeg ikke blir interessant. Jeg ser helt ordinær ut, men det er åpenbart ikke nok. Jeg har en lavstatusjobb og derfor også lav lønn. Ordenen på økonomien er likevel god, må sies. Jeg føler man må inneha så mange "kvaliteter" i dagens samfunn. Man skal ha god jobb, mange venner, være sosial, ha hobby, være glad i å reise, trene og se bra ut. En mann skal helst være handy også. Og ikke minst skal han være sterk mentalt. Jeg blir stresset av alle disse kravene, da jeg oppfyller så få av dem. Jeg mener derimot oppriktig at jeg er et catch fordi jeg har riktige holdninger med en bra personlighet, samt mye humør og med et ønske om et familieliv. Jeg er derimot redd for at jeg er en kjedelig person i andres øyne. Det kreves så mye mer enn å ha gode holdninger. Bli bedre sosialt er nok noe jeg bør satse på. Der har jeg forbedringspotensiale, men det er samtidig vanskelig pga lite nettverk. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget.. Det er bare litt frustrerende å oppleve at man ikke strekker til. Føles litt som "verden vil ikke ha deg". Anonymkode: 23128...01d Se på menn rundt deg, folk du kjenner som er gift og har barn. De er ikke bissnissmenn med utseendet til Brad Pitt. Mange ser helst vanlige ut og har ordinære jobber. Å ha orden på økonomien og ønske familieliv er bra kvaliteter, men kanskje ikke det første ei dame får øye på. Jeg ville forventa at en mann ihvertfall bevegde seg litt og spiser sunt. Kjæresten min er ikke glad i å reise, er ikke handy, har få hobbyer, ser bra ut i mine øyne men jeg tror han har under middels draget på damer da han er ganske lav og spinkel, og han jobber som servitør. Han har en god del venner/kjente, og det var sånn vi traff hverandre. Ydmyk og selvkritisk, definitivt. Han er også morsom. Veldig morsom. Vi har mye overlapp i humor. Har aldri ledd så mye med en kjæreste. Og så er han litt sær. Han er ikke intellektuell, men han grubler på ting. Jeg liker det. Han er veldig glad i dyr, og folk. På overflata virker han kanskje litt kjedelig, men han er flink til å virkelig kose seg med hverdagsting, og han er eksperimentell i senga... Du virker som du har potensiale om du bare blir litt mer sosial. Kanskje begynne med frivillig arbeid. Noe for å utvide horisonten din litt. Jeg har data andre kjærester, som elska å reise og hadde spennende hobbier. De blei til slutt rastløse. Og jeg blei også lei av deres trang til nye opplevelser, og å ikke føle meg bra nok. Kanskje jeg er litt "kjedelig", hehe. Men jeg trenger ikke være likt av alle. Ikke du heller. Så lenge det er noen som vil ha akkurat oss. Anonymkode: 5043f...177 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #20 Skrevet 7. mai 2019 Ingen ser at du en et catch fordi du er i tvil om du egentlig er det. Du tenker du har ok utseende, men allikevel ikke bra NOK. Du har en lavstatus jobb.. - du trekker deg NED. Er ikke jobben bra? Hva med å KUN tenke du har en jobb som har bidratt til at du har det bra økonomisk. Vi har mye vi alle kan bli bedre på, men vi er jo GODE NOK allikevel. Ikke la andre sette merkelapp på deg, som at du er kjedelig osv. Alle liker ikke alle, men det finnes noen for alle. Ang, dating apper så kjennes det befriende å ikke være der særlig mye. Hender jeg logger meg inn en liten stund, men jeg har det best uten.😁 Anonymkode: abccb...88e 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå