thegirl Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Møtte han for første gang i fjor, vi har møttes fleire ganger i ettertid. For noen dager siden ringdte han i fulla og spurte om eg ville flytte inn til han, så dagen etter på spurte han i edru tilstand. Eg blei jo sjokkert når han spurte. Å eg begynne å få litt følelser for han. ka ska eg gjør? Er det berre tull eller er det seriøst?? Alt e berre blitt eit kaos i håve og kroppen etter det spørsmåler der
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #2 Skrevet 7. mai 2019 Rødt flagg. Don't go there. Anonymkode: a17fc...30f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2019 #3 Skrevet 7. mai 2019 Run, Forrest, run! Men seriøst, det der er et DIGERT rødt flagg. Dere har holdt på en stund, etter hva jeg forstår så er dere ikke kjærester engang, og plutselig vil han at du skal flytte inn til ham? Og i tillegg har du bare "litt følelser"? Du bør absolutt ikke gå med på det, og du må kanskje revurdere hele forholdet eller i det minste finne ut hvor dere står. Anonymkode: f12f5...567
Gjest MadameDeRosa Skrevet 7. mai 2019 #4 Skrevet 7. mai 2019 Han trenger noen å dele utgiftene med. Run.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå