Gjest ruffa Skrevet 28. august 2002 #1 Del Skrevet 28. august 2002 Hei, jeg er ei kvinne som i flere år har fantasert om å ha sex med en annen kvinne. Jeg har veldig lyst til å sette fantasien ut i livet dersom muligheten skulle by seg. Jeg er gift, og har fått lov av mannen min til å prøve det hvis jeg vil. Er det en mulighet for at jeg blir skuffa, eller bør jeg ta sjansen uansett. Jeg har altså veldig lyt til å prøve. Er det noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. august 2002 #2 Del Skrevet 28. august 2002 Skal man ha sex med en jente er det mye du bør være oppmerksom på. 1. Kvinner er lite kravstore i senga, de gjør stort sett det dem får beskjed om. 2. Det kan hende kvinnen klager til sine venninner om sin dårlige elsker(inne). 3. Ellers er det ganske gøy. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 28. august 2002 #3 Del Skrevet 28. august 2002 Det er alltid en mulighet for at du vil bli skuffa. Det er forskjell på å ha fantasien om å ha jentesex og å virkelig sette den ut i livet. Da jeg prøvde det første gang føltes det helt naturlig, var en fin bekreftelse å få at ja, jeg ER faktisk biseksuell (ikke bifil) Det jeg mener med det er at ja, jeg snur meg faktisk etter jenter på gata, , jeg diskuterer damer med guttevennene mine og kjæresten min, omtrent akkurat som gutter diskuterer damer seg imellom,men jeg forelsker meg aldri i dem, kun på det seksuelle plan. Kjæresten min syns det er rart at han faktisk KAN diskutere damer med kjæresten sin, men han synes jo at det er morro også. Jeg har hatt seksuelle forhold til jenter som har forelska seg i meg, og det har vært vanskelig. Jeg har vært veldig nær dem, veldig knytta til dem, men kunne aldri hatt et forhold bare til ei jente. da skulle hun vært veldig spesiell. Kanskje med hun ene, hun som lærte meg opp. Likevel kunne jeg aldri klart meg med bare en jente...trenger en mann også. Holdt på å inngå et trekantforhold med jenta som lærte meg opp og kjæresten. Jeg hadde et seksuelt vennskapsforhold til dem begge- samtidig, og vi hadde det veldig fint, helt til det skar seg. Jeg har god erfaring med det, og for meg er det noe jeg har behov for ca hvert halvår. I mellomtida klarer jeg meg fint med det en mann kan gi meg. Men jente aleine er uaktuelt, det blir for søtt og for kjedelig. Pose...og sekk.... Jeg var såpass sikker før jeg prøvde det at jeg ville synes det var bra, og jenta jeg prøvde det med var erfaren, noe jeg vil anbefale deg også. Finn deg ei som har gjort det før, enten du velger å finne ei aleine (det er mye lettere), enn om du velger å ha med deg mannen din også (noe som er ganske vanskelig å få til, men ikke umulig) Men pass deg for å fortelle det til dine hetero venner....enkelte tror at du da kan finne på å legge an på dem.. Kunne ikke falt meg inn i halvmørket å lagt an på vennene mine, men enkelte har vel den vrangforestillingen da. kan jo være greit å være klar over at noen kan reagere med...avsky. Dessverre. "Æsj" fikk jeg som kommentar av ene venninna mi da jeg sa til henne at jeg kanskje kom til å prøve å kysse ei jente en gang. Henne om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 28. august 2002 #4 Del Skrevet 28. august 2002 Om det er verdt det, er det bare DU som kan bestemme. Om du VIL, er det bare DU som vet. Hvordan det føles, er opp til hver enkelt som prøver det. Noen funker det for, andre ikke. Du lærer ikke av andres erfaringer, men dine egne! Hvis du føler deg sikker, hopp i det! Klem fra -IW- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. august 2002 #5 Del Skrevet 29. august 2002 jeg har regelmessig sex med ei jente, og det kan trygt anbefales. hilsen chris som elsker jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 29. august 2002 #6 Del Skrevet 29. august 2002 Du vet det jo ikke før du har prøvd, ikke forstår jeg at du vil? Mannen min vil at vi skal prøve enten en jente, eller et par. Aldri i livet sier jeg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå