Alvario Skrevet 29. april 2020 #21 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Jeg trodde ikke denne galskapen var mote lengre Hmm, jeg har vist både urinveisinfeksjon og er ikke på moten lenger 😂 1
Gjest jeanieludd Skrevet 29. april 2020 #22 Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Høres ut som oppskriften på urinveisinfeksjon Jeg har ikke fått det når jeg har gjort det.
Gjest jeanieludd Skrevet 29. april 2020 #23 Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, Maleficenta skrev: Jeg trodde ikke denne galskapen var mote lengre Galskap? Det er jo den beste måten å få jeansen til å passe om den er trang.
Maleficenta Skrevet 29. april 2020 #24 Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, Alvario skrev: Hmm, jeg har vist både urinveisinfeksjon og er ikke på moten lenger 😂 Men hvorfor skal du ha alt for trange bukser? Kjøp bukser som passer 2
Gjest jeanieludd Skrevet 29. april 2020 #25 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, Maleficenta skrev: Men hvorfor skal du ha alt for trange bukser? Kjøp bukser som passer For meg er det fordi jeg føler meg sexy i trange bukser.
Maleficenta Skrevet 29. april 2020 #26 Skrevet 29. april 2020 2 minutter siden, jeanieludd skrev: For meg er det fordi jeg føler meg sexy i trange bukser. Du kan jo fortsatt kjøpe trange bukser... Som passer. 2
Gjest jeanieludd Skrevet 29. april 2020 #27 Skrevet 29. april 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Du kan jo fortsatt kjøpe trange bukser... Som passer. Kjøper jeg de en størrelse større så blir de for stor til å sitte trangt nok på. Da blir det ekstra stoff på baksiden kneet liksom og de sitter ikke inntil beina hele veien.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #28 Skrevet 2. mai 2020 On 4/29/2020 at 10:02 PM, jeanieludd said: Jeg har ikke fått det når jeg har gjort det. Samme her, har gjort dette i årevis og aldri fått uvi eller noe annet pga det On 4/29/2020 at 10:03 PM, jeanieludd said: Galskap? Det er jo den beste måten å få jeansen til å passe om den er trang. Helt enig Anonymkode: 194be...a5a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #30 Skrevet 3. mai 2020 På 6.5.2019 den 17.33, tonelise10 skrev: Finnes det noen triks for å få jeans til å utvide seg? Jeg kjøpte jenas nå i dag, og da var det bare akkurat så vidt knappen gikk inn i hullet. Det gikk akkurat. så da er mitt spørsmål: Finnes det noen triks for å få jeans til å utvide seg? Og en liten ting til. Er det forskjell mellom str. de som er svart og de som er i andre farger? Hvorfor ikke kjøpe en størrelse større? Anonymkode: d00a4...83d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #31 Skrevet 3. mai 2020 19 hours ago, Guile said: Hvorfor kjøper dere for små klær? De er ikke for små, bare litt trange med engang, Utvider seg når man har gått i dem en liten stund. 12 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor ikke kjøpe en størrelse større? Anonymkode: d00a4...83d Kjøper jeg større så blir buksene helt pløsete etter litt bruk. hater saggete bukser Anonymkode: 194be...a5a
Gjest jeanieludd Skrevet 3. mai 2020 #32 Skrevet 3. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er ikke for små, bare litt trange med engang, Utvider seg når man har gått i dem en liten stund. Kjøper jeg større så blir buksene helt pløsete etter litt bruk. hater saggete bukser Anonymkode: 194be...a5a Enig. De er jo ikke for små, bare litt for trang i begynnelsen før den vider seg litt ut. Kjøper jeg buksene en størrelse større blir de ikke så trang som jeg liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå