Gå til innhold

beste sted møte eldre kvinner


trøndermann38

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, gjerne meg. 

Anonymkode: af17d...b80

Nok til å sende under nick? Så kan jeg sende deg en pm😉

Anonymkode: 5f167...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 6.5.2019 den 14.09, trøndermann38 skrev:

fantaserer om å ha sex med ei dame som er eldre enn meg(50+), hvor er beste sted å møte ei, bor i Trøndelag og er 38

danskebåten, drita full

Anonymkode: 0082e...8c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nok til å sende under nick? Så kan jeg sende deg en pm😉

Anonymkode: 5f167...6a0

Du bor nok for langt unna ! :hoho:

Anonymkode: 1e63b...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi eldre damer er jo like forskjellige som yngre damer, så vi finnes litt overalt ;)

Men, sånn bortsett fra å være hyggelig og flørtende til de damene du treffer, ville jeg nok anbefalt nettsteder, ja. Der man kan være tydelig på hva man ønsker. Det er jo ikke alltid så lett for en voksen dame å skjønne at en ung mann flørter 'på ekte' - Så vi tolker det ofte som at det bare er en hyggelig ung mann. Eller, jeg kan snakke for meg selv, da 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Moden dame skrev:

Vi eldre damer er jo like forskjellige som yngre damer, så vi finnes litt overalt ;)

Men, sånn bortsett fra å være hyggelig og flørtende til de damene du treffer, ville jeg nok anbefalt nettsteder, ja. Der man kan være tydelig på hva man ønsker. Det er jo ikke alltid så lett for en voksen dame å skjønne at en ung mann flørter 'på ekte' - Så vi tolker det ofte som at det bare er en hyggelig ung mann. Eller, jeg kan snakke for meg selv, da 😄

 

ja hvor er du fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex etter fylte 40 år er da ting avtar. Kvinner i overgangsalderen, mister sexlysten, og ja man er gammel når man er over 40 år. At du tror det er noen damer på 53 som vil ha sex er enting, men du er jo bare 2 år unna 40 selv TS. Man er aktiv sexuelt fra 14 - 30. SÅ går det nedover.

Anonymkode: 35a64...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex etter fylte 40 år er da ting avtar. Kvinner i overgangsalderen, mister sexlysten, og ja man er gammel når man er over 40 år. At du tror det er noen damer på 53 som vil ha sex er enting, men du er jo bare 2 år unna 40 selv TS. Man er aktiv sexuelt fra 14 - 30. SÅ går det nedover.

Anonymkode: 35a64...36a

Tull! Etter 40 (eller 45 kanskje?) er vi ferdige med småbarnsperiode med nattevåk, kjøring til trening og dugnad, trener selv og har overskudd, etter overgangsalder slipper man å bekymre seg for å bli gravid igjen og har fri og utfoldende sex. Overskudd i hverdagen gir stor nytelse og mye sengekos. Jeg vil påstå at det er nå livet begynner😊😊

Anonymkode: ff9ef...5c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Etter 40 (eller 45 kanskje?) er vi ferdige med småbarnsperiode med nattevåk, kjøring til trening og dugnad, trener selv og har overskudd, etter overgangsalder slipper man å bekymre seg for å bli gravid igjen og har fri og utfoldende sex. Overskudd i hverdagen gir stor nytelse og mye sengekos. Jeg vil påstå at det er nå livet begynner😊😊

Anonymkode: ff9ef...5c6

lol

Anonymkode: 35a64...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 14.09, trøndermann38 skrev:

fantaserer om å ha sex med ei dame som er eldre enn meg(50+), hvor er beste sted å møte ei, bor i Trøndelag og er 38

Hei  

jeg var gift med en på din alder. Syns ikke din alder er så ung.

jeg har vært så heldig syns jeg å bli kjent med en fantastisk mann som jeg digger her i fra til månen og han er 36. 

Jeg har møtt unge menn før som kun var interessert i sex. De var mye yngre enn du. Det som jeg slet med var at jeg følte meg brukt etterpå og hvis jeg likte mannen ble det veldig tomt etter han hadde dratt. Jeg taklet ikke det der. Det var derfor jeg kun søkte de som var litt mer seriøse ung og som ikke hadde noe i mot en fast eldre partner.

Det står ikke på tilbud fra unge strømlinjeformede unggutter med muskler og sixpack men det er utrolig overfladisk så d fant jeg fort ut ikke er noe for meg.

Jeg traff mine på Badoo der kan en jo søke opp den aldersgruppen en ønsker.

ønsker deg masse lykke til,

dame 50+

Anonymkode: 565d9...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...