AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #1 Skrevet 6. mai 2019 Jeg er 21 år gammel og aldri opplevd en orgasme. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg vet at det ikke er noe galt med partneren. Og jeg har prøvd å tilfredsstille meg selv med vibrator og fingrene men med en gang jeg kommer til punktet hvor orgasmen kommer så må jeg løpe på do og tisse.. Noen som har erfaringer eller tips? Anonymkode: e17d2...56f
Androgyn71 Skrevet 6. mai 2019 #2 Skrevet 6. mai 2019 Har du prøvd å fortsette mens du sitter på do? 1
Hr. Aktiv Skrevet 6. mai 2019 #3 Skrevet 6. mai 2019 Hva med å legge en håndduk under deg for så fortsette eller ta det i dusjen? 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #4 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Androgyn71 skrev: Har du prøvd å fortsette mens du sitter på do? Nei men jeg går alltid rett på do etter sex, og da får jeg en sånn følelse, på en måte litt som en orgasme. Og samme når jeg gjør det selv og går på do. Anonymkode: e17d2...56f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Hva med å legge en håndduk under deg for så fortsette eller ta det i dusjen? Har prøvd med håndduk under ja når jeg er alene og prøvd å kjøre det helt ut, men da må jeg liker konsentrere meg så jeg ikke holder igjen og da tisser jeg på meg. Eller det er ikke tiss, det er bare vann på en måte Anonymkode: e17d2...56f
Hr. Aktiv Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd med håndduk under ja når jeg er alene og prøvd å kjøre det helt ut, men da må jeg liker konsentrere meg så jeg ikke holder igjen og da tisser jeg på meg. Eller det er ikke tiss, det er bare vann på en måte Anonymkode: e17d2...56f Jeg vet mange menn vil løpe etter deg når du forteller dette. Du squirter. https://www.ung.no/oss/sex/34408.html
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 TS fisker. Sorry. AKTIV, les mellom linjene. Anonymkode: 66edf...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå