Gå til innhold

Hva har du av filler og botox i ansiktet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men altså, hvordan kan lammede muskler løfte.  Jeg skjønner ikke dette?

Anonymkode: 310fa...eff

Dette har jeg også lurt på, så dersom noen har peiling må de gjerne forklare. 

Jeg har hatt tunge øyenlokk siden starten av tyveårene. Har liksom gått og løftet brynene for å se mer opplagt ut. Når jeg startet å ta botox i sinterynken fikk samtidig brynene et løft, og jeg ser så mye mer opplagt ut 😊

Anonymkode: a8701...8a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt fillers i leppene i 2 1/2 år, prøvd litt forskjellige produkter. For meg er ikke poenget at leppene er større, men det har gjort så mye for symmetrien i ansiktet. Helt klart verdt pengene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingenting. Jeg er naturlig pen 😁

Anonymkode: c1cc1...214

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting. Jeg er naturlig pen 😁

Anonymkode: c1cc1...214

Det er nettopp slike som deg som havner på en side som dette med årene. 😅

Anonymkode: 400bf...2ed

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.5.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også lurt på, så dersom noen har peiling må de gjerne forklare. 

Jeg har hatt tunge øyenlokk siden starten av tyveårene. Har liksom gått og løftet brynene for å se mer opplagt ut. Når jeg startet å ta botox i sinterynken fikk samtidig brynene et løft, og jeg ser så mye mer opplagt ut 😊

Anonymkode: a8701...8a5

Det er egentlig veldig enkelt å forklare. Se for deg at noen drar deg i hånden din samtidig som du holder i mot. Midtpunktet er derfor i midten. Men plutselig så slutter vedkommende å holde igjen slik at du drar vedkommende mot deg, og midtpunktet flyttes. Sånn jobber muskler å. 

Når en muskel blir svakere med Botox så vil den muskelen som ikke er lammet dra denne mot seg, ergo så får man ett løft.

Stikkene er presisjonsarbeeid. Derfor burde man gå til en behandler med inngående kunnskap om anatomi. Det er veldig bra at helsetilsynet holder på å stramme inn regelverket nå. 

Anonymkode: e4b8f...9b4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker

Jeg merker at det er fort gjort å havne i fellen å ville gjøre mer og mer! Jeg har ikke det enda altså, men jeg ser stadig nye områder og ting jeg skulle ha forbedret litt. 

Og ting jeg ikke visste at fantes en gang! 

Anonymkode: 1340c...46b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes jo en mellomting da, fra ingenting til å ikke kunne smile. 

Men selvsagt er det er helt greit å ikke ønske å ta noe. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fordi én person opplever dette så skal ikke du ta det? Da skal du vel ikke spise mat heller da, siden noen har dødd av det. Latterlig teit grunn for å ikke ta det. 

Anonymkode: 359d4...54d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en periode nå nettopp da jeg sterkt vurderte botox og fillers i leppene. Er 29 og føler en liten krise nå når jeg nærmer meg 30 år. Fant ut at jeg ikke gidder det. Jeg ser min mor på 50 år føle seg som ett skrell, hun har både botox og fillers. Jeg vil ikke bli en dame på  50  som føler seg dårlig pga aldring.  Det skremmer meg virkelig at jeg kommer til å ende opp med så dårlig selvtillit som henne.

Tror ikke slike inngrep er for alle. Noen tåler det, andre ikke. Jeg faller under den siste kategorien hvis jeg skal være ærlig med meg selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, fordi én person opplever dette så skal ikke du ta det? Da skal du vel ikke spise mat heller da, siden noen har dødd av det. Latterlig teit grunn for å ikke ta det. 

Det er ikke kun 1 person som opplever dette dessverre. Det er ganske vanlig.

Anonymkode: 80563...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
På 9.5.2019 den 18.20, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt suspekt at de er så billige? Jeg blir veldig skeptisk. Samtidig litt interessert, haha. Der jeg går koster 1ml ca 3000 og ett område med botox koster 2800. Ser de fleste steder operer med disse prisene. Hvordan kan de da være så billige, og flinke? 

Jeg har gått på Bodyfly Frogner i flere år og er kjempefornøyd. Slik jeg har forstått så er botox et legemiddel som de må kjøpe på apotek. Og prisen er lik for alle klinikker. Så forskjellen er da betalingen de tar for jobben.  Og hvis man er fornøyd med jobben så hvorfor ikke? 🙂

Anonymkode: 22ee5...201

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tok i øyenbrynet da jeg var 22 år, og angrer ikke. Altså browlift som det ofte heter. Jeg hadde veldig liten avstand mellom bryn og øyne, slik at jeg fort så veldig sliten ut. I tillegg har jeg veldig smale øyne slik at dette forsterket dette uttrykket. I tillegg var brynene mine fra naturens side veldig rette, slik at det ikke gikk an å forme de for et mer åpent inntrykk. Jeg ble veldig fornøyd! 

Anonymkode: e03f8...254

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tok botox i sinnarynka idag. gjør så jævlig vondt. 16 enheter.   Nå er det bare å vente til effekten trer inn om en 2-3 dager. 

Anonymkode: 310fa...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 9.5.2019 den 21.04, GjestSiden2006 skrev:

Jeg har til sammen 1ml filler i leppene. Det holder. Tok i 0,5 først. Ventet over 6 uker å tok i 0,5 til. Slik ble det kontrollert og trygt. Så ca slik ut. 

05038ED6-CB14-4C9F-AB4E-40EC4C2B3DAB.jpeg

Det første bildet hadde myyye finere lepper enn de to andre, det nederste var værst...Hærlighet, folk ødelegger sitt særpreg!

Anonymkode: b3aaa...39a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjør ingenting. 100% naturlig. Trist at så mange føler at de må fikse noe for å være fornøyde med seg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg tok filler i hake og kjevelinje i går. Det var ubehagelig. Men håper resultatet blir fint om en ukes tid når hevelser og klumper er borte. 

Har noen tatt filler i hake eller kjevelinje, eller begge deler? Ble dere fornøyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det første bildet hadde myyye finere lepper enn de to andre, det nederste var værst...Hærlighet, folk ødelegger sitt særpreg!

Enig. Det siste var verst. Synes alle blir seende så like ut. 

Anonymkode: 95d67...2dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det siste var verst. Synes alle blir seende så like ut. 

Anonymkode: 95d67...2dc

Det er akkurat det...Det første bildet viste jo fantastiske lepper! Nydelig naturlig sterk amorbue som mange ikke har naturlig. Jeg har det selv, og veldig fornøyd med akkurat det.  Det siste bildet synes jeg hadde snev av en mer vulgær look, som mange sånne falske lepper ofte kan få...Leppene var jo ikke fine sammenlignet med de på det første bildet. Og dette her betaler folk tusenvis for. Å ødelegge egne naturlig  vakre lepper...sitt særpreg. Utrolig...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat det...Det første bildet viste jo fantastiske lepper! Nydelig naturlig sterk amorbue som mange ikke har naturlig. Jeg har det selv, og veldig fornøyd med akkurat det.  Det siste bildet synes jeg hadde snev av en mer vulgær look, som mange sånne falske lepper ofte kan få...Leppene var jo ikke fine sammenlignet med de på det første bildet. Og dette her betaler folk tusenvis for. Å ødelegge egne naturlig  vakre lepper...sitt særpreg. Utrolig...

Blir som de feiekostvippene folk frivillig setter på seg, de syns det er fint og såååå naturlig.  Jepp!   Det rareste med den munnen over er at den er så bred i ytterkantene, ingen har så brede lepper nær munnvikene, ikke de som har store lepper naturlig engang. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...