Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er over mellom meg og samboeren etter 7 år, og jeg skal for første gang bo alene. 

Vel, annen hver uke har jeg sønnen vår, men utenom det er jeg jo alene. 
Men dere som har vært i samme situasjon, hva finner dere på? Er godt mulig jeg enda ikke har fått meg jobb til da, jeg er ringevikar nå og har søkt jobber for harde livet siden februar 2017..... Er redd jeg kommer til å isolere meg selv :( 

Anonymkode: be69e...0e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med familie og venner?:) 

Anonymkode: 503f8...d5f

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med familie og venner?:) 

Anonymkode: 503f8...d5f

Har verken mye familie eller venner desverre, og alle bor et stykke unna. Skal jo såklart prøve så godt jeg kan da, men kan ikke hele tiden ta buss dit :) 

Skrevet

Hva har du funnet på hittil da? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå har du mulighet til å gjøre hva du vil :)  Hva liker du å gjøre? Hobbyer du hadde tidligere du kan ta opp igjen? Frivillig arbeid? Mange kommuner har en nettside der det også står hva som skjer i kommunen. Se der :) Biblioteket, turer, bli støttekontakt , meld deg på home start ( for å hjelpe andre familier)

Skole eller kurs du har lyst til å ta? Mange utdanninger og videreutdanninger  er deltid, eller nettbaserte. 

Lykke til :)

Anonymkode: a0e7e...94c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hva har du funnet på hittil da? 

Hittil har jeg hatt en samboer. haha. 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hittil har jeg hatt en samboer. haha. 

Hm. Det er jo ikke heelt bra, for da kan vel forhold gå fort over i avhengighet? 

Ville tenkt litt på hvor du vil bo, og om det er små barn i området. Da har du jo en mulighet der til å bli kjent med andre småbarnsforeldre? Bare å komme seg ut på tur og være på lekeplass osv. Det går an å bli kjent med andre gjennom barn. Men du må kanskje ta initiativ. Er ingen skikk i Norge at en går bort til nye naboer og ønsker dem velkommen dessverre! Men kan jo håpe noen av dem fins...

Ser at du må ta buss for å besøke venner og familie. Kan ikke de også komme til deg? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...