Gå til innhold

tiden er over


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har latt mennesker få kontrollere meg. Hvorfor er det normalt, hvordan bryte ut av et sånt mønster?

Anonymkode: 3d7c1...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil tro det i hovedsak handler om å bygge opp sin egen selvfølelse og da også evne til å ikke måtte være avhengig av andres meninger. Du må tro, føle og vite at du selv vet hva som er best for deg og er i stand til å ta selvstendige valg.

Mange av mine venner som har vært i slike relasjoner har følt at verdien og selvfølelsen deres avhenger av hva den andre personen synes om en. 

Endret av MadameX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MadameX skrev:

Jeg vil tro det i hovedsak handler om å bygge opp sin egen selvfølelse og da også evne til å ikke måtte være avhengig av andres meninger. Du må tro, føle og vite at du selv vet hva som er best for deg og er i stand til å ta selvstendige valg.

Mange av mine venner som har vært i slike relasjoner har veldig opptatt av verdien og selvfølelsen deres avhenger av hva den andre personen synes om en. 

jeg tar til meg ordrett det du skriver.Jeg er i et gap nå som jeg ikke vet hvordan jeg skal få nøstet sammen. 

Det tøffeste er at jeg ikke har fått opprettet med menneskelig kontakt som er trygt. 

Jeg brutt ut av miljø som ikke var godt for meg. 

Anonymkode: 3d7c1...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MadameX skrev:

Jeg vil tro det i hovedsak handler om å bygge opp sin egen selvfølelse og da også evne til å ikke måtte være avhengig av andres meninger. Du må tro, føle og vite at du selv vet hva som er best for deg og er i stand til å ta selvstendige valg.

Mange av mine venner som har vært i slike relasjoner har veldig opptatt av verdien og selvfølelsen deres avhenger av hva den andre personen synes om en. 

Bra svar.

Kvinnen er ekstremt opptatt av dette gjennomsnittlig. Hva andre tenker og tror om dem, dette er en grunn til at kvinnen flokker seg så mye. Må ha en tilhørighet.

Klarer du løsrive deg fra dette blir livet SÅ mye bedre, du tar egne valg. Uten å tenke på hva andre synes om det.

Vet det er vanskelig, spesielt i norge der alle skal følge strømmen å gjøre som andre rundt seg.

Lær deg å gi faen! Start å lev!

Anonymkode: 7e713...30e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...