AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #1 Skrevet 5. mai 2019 Jeg har hatt psykiske plager mer eller mindre, nesten hele livet. Har vært mye anspent pga dette, og derfor har jeg fått mer og mer vondt i kroppen med årene. Er nå i begynnelsen av 30-årene, og sliter veldig med stiv og vond korsrygg. Tøyer en del hver dag, og dette hjelper litt. Gjør litt yoga og. Men bare jeg lukker øynene blir jeg trøtt, så meditasjon og savasana føles til ingen nytte.. Har ellers vondt og er stiv i hofter og nakke. Har prøvd naprapat, massasje, psykom. fysio, uten at det hjelper noe. Hva bør jeg gjøre? Ryggen har blitt værre de siste par årene, så er redd for utviklingen. Anonymkode: 95048...829
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #3 Skrevet 5. mai 2019 Jeg synes det hjelper litt å gå tur, helst i skogen. Anonymkode: 19c74...f9b
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #4 Skrevet 5. mai 2019 Kombinasjonene Kiropraktor og muskelterapaut (gikk til de annenhver gang) samt å opprettholde bevegelsestrening etter veiledning fra disse + gå turer i ulendt terreng har hjulpet min stive rygg, er nå blitt veldig, veldig mye bedre. Husk at når du først gått sånn noen år er det sjeldent noe quick-fix, desverre. Anonymkode: 0b4c9...e27
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #5 Skrevet 6. mai 2019 Jeg har gjort det jeg føler hjelper litt, som å tøye. Har vært hos kiropraktor tidligere, men aldri fått noen øvelser. Det er så dyrt for kiropraktor, naprapat osv, og har brukt mye penger på dette tidligere da jeg var plaget med et spesielt punkt i ryggen. Men nå er det hele korsryggen da. Anonymkode: 95048...829
Mokkilokki Skrevet 6. mai 2019 #6 Skrevet 6. mai 2019 Eneste som hjelper for og holde kroppen i gang er trening. Det trenger ikke være hard trening. Alt stivner i kroppen etter hvert som vi blir eldre. Vi kan få slitasjer og vondter over alt.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #7 Skrevet 6. mai 2019 Men nå har ikke jeg blitt stivere og fått vondt pga alderen, men mye anspenthet og psykiske utfordringer. Anonymkode: 95048...829
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå